اخبار خودرو داخلی و خارجی ارزانترین مرسدس؛ اخمو و عصبانی

  • شروع کننده موضوع Diba
  • بازدیدها 214
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

Diba

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2015/04/15
ارسالی ها
86,552
امتیاز واکنش
46,640
امتیاز
1,242
abc.jpg
مدآنلاین: ارزانترین مدل کوپه مرسدس، محصولی اخمو و عصبانی به نظر میرسد. مخصوصاً وقتی حاصل کار مشترک مرسدس با AMG باشد، بهسختی میتواند خشم خود را پنهان سازد. شاید قسمتی از این عصبانیت به دلیل رنج ناشی از محدودیتهایی باشد که آن را از نمایش تمام قابلیتهای خود محروم کرده است. خودرویی که برای سرعت ساخته شده اما سرعت آن به صورت الکترونیکی محدود میشود. بنابراین بهتر است که هر چند وقت یک بار با این خودرو به یک مسابقه رفت.
1.jpg
سَلف این خودرو نیز یکی از خودروهای مورد علاقه ما بود، چرا که پیشرانه دیوانه کننده 8 سیلندر 6/2 لیتری را در زیر کاپوت کلاس سی قرار داده بودند. این بار پیشرانه، کمتر عجیب و غریب مینماید. پیشرانه معروف V8 با حجم 4/0 لیتر و توربوشارژر دوقلو برگرفته از مدل GT، نیروگاهی است که 469 اسب بخار را در مدل پایه و 503 اسب بخار را در مدل S به چرخهای عقب گسیل میکند.
2.jpg
پدال نوشت: چنین نیرویی باعث میشود تا مدل معمولی در کمتر از 4/0 ثانیه به سرعت 96 دست یابد و مدل S هم برای چنین شتابگیری به کمتر از 3/9 ثانیه زمان نیاز خواهد داشت. بیشینه سرعت مدل معمولی به 250 کیلومتر بر ساعت محدود گردیده ولی مدل S دیوار محدودیت را با سرعت 290 کیلومتر بر ساعت میشکند.
3.jpg
هرچند این خودرو را باید یک خودروی سرعتی برای بزرگراهها دانست اما تأکید ویژهای برای دینامیک فعال آن در پیچهای جاده صورت گرفته و به همین منظور، سیستم تعلیق چند اتصالی آن دوباره طراحی شده است. محور عقب نیز طراحی مخصوصی دارد و روتورهای جلوی کربن سرامیکی و چرخهای آلیاژی نیز به کاهش وزن آن کمک میکنند.
47.jpg
مرسدس AMG C63 با یک دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی ارائه میشود در حالی که مدل S آن از کنترل الکترونیکی دیفرانسیل و امکان تعیین شرایط رانندگی همانند AMG GT و پورشه 911 توربو سود میبرد. اندازه چرخها 18 اینچ و برای مدل S هم 19 اینچ است.
5.jpg
طراحی این خودرو در سپرها و هواکشهای جلو و همچنین اسپویلر لبهای خاص AMG در جلو از انواع کوپه عادی متمایز است. با این وجود، دقت بیشتر نشان میدهد که تنها درها، سقف و درب صندوق بین این خودروها مشترکند. گلگیرهای عقب 6/6 و گلگیرهای جلو 6/35 سانتیمتر عریضتر شدهاند تا تایرهای عریضتر را در خود جای دهند و تعادل خودرو در پیچهای تند نیز افزایش یابد.
6.jpg
با ورود به داخل کابین، یکی از بهترین کابینها را در این کلاس از نظر فضای داخلی و طراحی مشاهده خواهید کرد. استفاده از فیبر کربن در کنسول میانی، آلومینیوم مات و چرم سوراخدار و صندلیهای اسپرت جلب توجه میکنند. کیفیت صدای سیستم صوتی برمستر نیز خیرهکننده است. هرچند که شاید برخی به شنیدن صدای جذاب اگزوز این خودرو بیشتر متمایل باشند.
7.jpg
زمانی که این کوپه اسپرت وارد بازار شود، قیمتی اندکی بیش از مدل سدان خواهد داشت. این یعنی حدود 70 هزار دلار برای نسخه معمولی و کمتر از 80 هزار دلار برای مدل S. رقابت بین این خودرو و آئودی RS5 و بامو M4 و لکسس RC F جذاب خواهد بود.
 

برخی موضوعات مشابه

پاسخ ها
0
بازدیدها
270
پاسخ ها
0
بازدیدها
171
Z
پاسخ ها
0
بازدیدها
213
Zhinous_Sh
Z
Z
پاسخ ها
0
بازدیدها
263
Zhinous_Sh
Z
Z
پاسخ ها
1
بازدیدها
263
Zhinous_Sh
Z
پاسخ ها
0
بازدیدها
104
پاسخ ها
0
بازدیدها
201
پاسخ ها
0
بازدیدها
172
اخبار خودرو داخلی و خارجی جنگ مرسدس با بیامو
پاسخ ها
0
بازدیدها
122
پاسخ ها
1
بازدیدها
270
پاسخ ها
0
بازدیدها
183
پاسخ ها
0
بازدیدها
310
پاسخ ها
3
بازدیدها
317
بالا