استخدامی استخدام بانک پاسارگاد

  • شروع کننده موضوع !!!!F!!!!
  • بازدیدها 208
  • پاسخ ها 5
  • تاریخ شروع

!!!!F!!!!

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2017/01/01
ارسالی ها
6,626
امتیاز واکنش
24,157
امتیاز
891
بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می نماید.

شرایط ثبت نام

  • سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
  • نداشتن سوء پیشینه کیفری.
  • بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی (برای متقاضیان مرد).
  • داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
  • داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).
یادآوری:

  • ۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در "سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری " ثبت نمایند.
  • ۲- ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
  • 3- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام در قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
  • 4 -دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
  • 5 - چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید.لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.
 
  • پیشنهادات
  • !!!!F!!!!

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/01/01
    ارسالی ها
    6,626
    امتیاز واکنش
    24,157
    امتیاز
    891
    شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور ارزی
    • بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل
    • برای شغل کارشناس امور ارزی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک دیپلم می باشد.
    • استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور ارزی
      • مازندران (شهرهای : آمل )
      • اصفهان (شهرهای : اصفهان )
    مراحل ثبت نام:
    • برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
    • پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
    • ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
    • لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
    مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
    • فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
    • فایل اسکن شده کارت ملی
    • فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
    • فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک دیپلم الزامی است
    • فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
    • فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
    حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
    نکات بسیار مهم برای ثبت نام
    • هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
    • توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
    • لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
    • در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید
     

    !!!!F!!!!

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/01/01
    ارسالی ها
    6,626
    امتیاز واکنش
    24,157
    امتیاز
    891
    شرایط و ضوابط شغل بانکدار
    • خانم ها متولد 1370-01-01 به بعد ، آقایان متولد 1368-01-01 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
    • برای شغل بانکدار حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
    • رشته های مورد تایید برای شغل بانکدار
      • حسابداری (گرایش : کلیه گرایش ها)
      • اقتصاد (گرایش : کلیه گرایش ها)
      • مهندسی صنایع (گرایش : کلیه گرایش ها)
      • مدیریت (گرایش : صنعتی, بازرگانی, دولتی, بیمه, امور بانکی (بانکداری), مالی, IT (فناوری اطلاعات))
      • آمار (گرایش : کلیه گرایش ها)
      • ریاضی (گرایش : کلیه گرایش ها)
      • حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
      • مهندسی کامپیوتر (گرایش : سخت افزار, نرم افزار)
      • مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • استان های مورد نیاز برای شغل بانکدار
      • تهران (شهرهای : تهران , اسلامشهر , لواسانات , فشم )
      • اصفهان (شهرهای : اصفهان )
      • آذربایجان شرقی (شهرهای : تبریز , مرند , مراغه )
    مراحل ثبت نام:
    • برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
    • پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
    • ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
    • لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
    مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
    • فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
    • فایل اسکن شده کارت ملی
    • فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
    • فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
    • فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
    حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
    نکات بسیار مهم برای ثبت نام
    • هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
    • توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
    • لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
    • در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
     

    !!!!F!!!!

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/01/01
    ارسالی ها
    6,626
    امتیاز واکنش
    24,157
    امتیاز
    891
    شرایط و ضوابط شغل منشی
    • خانم ها متولد 1370-01-01 به بعد ، آقایان متولد 1368-01-01 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
    • برای شغل منشی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
    • رشته های مورد تایید برای شغل منشی
      • زبان انگلیسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
      • زبان و ادبیات فارسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • استان های مورد نیاز برای شغل منشی
      • تهران (شهرهای : تهران )
    مراحل ثبت نام:
    • برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
    • پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
    • ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
    • لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
    مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
    • فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
    • فایل اسکن شده کارت ملی
    • فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
    • فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
    • فایل اسکن شده مدرک ICDL
    • فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
    حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
    نکات بسیار مهم برای ثبت نام
    • هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
    • توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
    • لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
    • در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
     

    !!!!F!!!!

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/01/01
    ارسالی ها
    6,626
    امتیاز واکنش
    24,157
    امتیاز
    891
    شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور حقوقی
    • خانم ها متولد 1369-01-01 به بعد ، آقایان متولد 1367-01-01 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
    • در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.
    • برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
    • رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس امور حقوقی
      • حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی
      • سمنان (شهرهای : سمنان , شاهرود )
      • هرمزگان (شهرهای : بندرعباس )
      • تهران (شهرهای : تهران )
      • مازندران (شهرهای : تنکابن , ساری )
      • اصفهان (شهرهای : اصفهان )
      • خوزستان (شهرهای : اهواز , دزفول )
      • مرکزی (شهرهای : اراک )
      • فارس (شهرهای : شیراز )
      • گلستان (شهرهای : گرگان )
      • گیلان (شهرهای : رشت )
      • کرمان (شهرهای : کرمان )
      • قم (شهرهای : قم )
    مراحل ثبت نام:
    • برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
    • پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
    • ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
    • لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
    مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
    • فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
    • فایل اسکن شده کارت ملی
    • فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
    • فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
    • فایل اسکن شده پروانه وکالت
    • فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
    حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
    نکات بسیار مهم برای ثبت نام
    • هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
    • توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
    • لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
    • در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
     

    !!!!F!!!!

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/01/01
    ارسالی ها
    6,626
    امتیاز واکنش
    24,157
    امتیاز
    891
    شرایط و ضوابط شغل کارشناس انفورماتیک
    • خانم ها متولد 1366-01-01 به بعد ، آقایان متولد 1364-01-01 به بعد
    • برای شغل کارشناس انفورماتیک حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
    • رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس انفورماتیک
      • مهندسی کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
      • مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)
      • علوم کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
    • استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس انفورماتیک
      • تهران (شهرهای : تهران )
    مراحل ثبت نام:
    • برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
    • پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
    • ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
    • لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
    مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
    • فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
    • فایل اسکن شده کارت ملی
    • فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
    • فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
    • فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
    حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
    نکات بسیار مهم برای ثبت نام
    • هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
    • توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
    • لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
    • در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
     

    برخی موضوعات مشابه

    پاسخ ها
    9
    بازدیدها
    215
    بالا