برند «Moto» در حال حاضر یکی از شناختهشدهترین برندهای دنیای فناوری است؛ اما فروش گوشیهای هوشمند با نام این برند در بازارهایی مانند چین وضعیت مطلوبی ندارد. اگرچه لنوو، مالک کمپانی موتورولا، به این کمپانی اجازه داده است که همچنان از برند Moto استفاده کند، این تصمیم هم نتوانست تاثیر چندانی روی فروش محصولات داشته باشد.
به همین دلیل نیز کمپانی لنوو قصد دارد با تغییر روابط کاربری و استفاده از رابط ZUI درگوشیهای سری Moto، فروش گوشیهای هوشمند با این برند را در بازار چین افزایش دهد. Alex Chen Yu، یکی از مقامات کمپانی لنوو، نیز استفاده از رابط ZUI درگوشیهای سری Moto برای بازار چین را تایید کرده و گفته است که لنوو برای رقابت با کمپانیهایی که از روابط کاربری شخصیسازیشده مانند MIUI، EMUI و Flyme استفاده میکنند، دست به چنین اقدامی زده است.
گوشیهای سری ZUK لنوو در حال حاضر از رابط کاربری ZUI استفاده میکنند. اما هنوز مشخص نیست که از این رابط کاربری در گوشیهای پرچمدار سری Moto استفاده خواهد شد یا گوشیهای میانرده و پایینرده این رابط کاربری جدید را دریافت خواهند کرد.