ShAd ShAd
کاربر اخراجی
- عضویت
- 2016/11/27
- ارسالی ها
- 1,671
- امتیاز واکنش
- 12,204
- امتیاز
- 746
مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد، موفق به دریافت نشان عالی لیاقت و مدیریت نوآورانه Grand Officer اتحادیه اروپا، از سوی سازمان جهانی مدیریت اینوا (INNOVA)، بهدلیل پیادهسازی الگوهای کلان مدیریت نوآورانه شد. به گزارش روابطعمومی بانک پاسارگاد، این نشان به دلیل فعالیتهای نوآورانه و تحسینبرانگیز بانک پاسارگاد در حوزههای مختلف، به مدیرعامل بانک پاسارگاد اعطا شد. بر اساس اعلام این سازمان، فعالیتهای نوآورانه بانک پاسارگاد، یکی از نقاط تمایز این بانک با سایر بانکهای داخلی و حتی در خاورمیانه است. پیشتازی بانک پاسارگاد در حوزه تکریم مشتری، یکی از نقاط قوت این بانک است، بهطوریکه میتوان گفت بانک پاسارگاد از اولین بانکهایی بوده که رفتار محترمانه و تکریم مشتری را در سیستم بانکی کشور عرضه کرده است و پس از آن شاهد بودیم که سایر بانکها نیز از آن الگوبرداری کردند. در حقیقت این بانک بهنوعی فرهنگ بانکداری را در کشور تغییر داد. ارائه خدمات و محصولاتی مانند سیستم نوبتدهی هوشمند از طریق پیامک، خدمات بانکداری مجازی، امکان ورود به موبایلبانک با اثر انگشت، نرمافزار بانکداری همراه، نسخه ساعتهای هوشمند و... از دیگر خدمات و محصولات نوآورانه بانک پاسارگاد است. مجموعه این خدمات سبب شده است طبق آمار بانک مرکزی، بیش از ٩٦ درصد از تراکنشهای بانک پاسارگاد به صورت مجازی و از طریق بانکداری الکترونیک انجام شود که خود رکوردی در بین بانکها محسوب میشود.