جالب و دانستنی انتشار یک آگهی جالب و غیرمعمول! + عکس

  • شروع کننده موضوع SHinee
  • بازدیدها 304
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

SHinee

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
1970/01/01
ارسالی ها
5,736
امتیاز واکنش
2,564
امتیاز
745
محل سکونت
شیراز
78611006.jpg

انتشار یک آگهی غیر معمول که بیش از هر چیز چشم مخاطب را به خود جلب می کند!

در این آگهی غیرمعمول، به جای تلاش برای جلب مخاطب با شعار و تصاویر، “سالازار” تصمیم به بازی با شکل آگهی بوسیله ایجاد توهم بصری گرفت. تنها با یک نگاه، خوانندگان خواهند دید که چیزی در مورد این آگهی غیرعادی است.

مدیر خلاق کلمبیایی “فیلیپه سالازار”، در یک آگهی غیرمعمول برای آشپزخانه Corona از یک شیوه منحصر به فرد استفاده کرده است.به گزارش ایسنا، معمارینیوز درباره این آگهی خلاقانه نوشت: ایجاد یک آگهی موفق در روزنامه کار آسانی نیست. از آنجا که کلیت رنگ پرینتر دو رنگ سیاه و سفید است، همه محتوا با هم مخلوط به نظر میرسد اما در این جا یک روش بسیار خلاقانه به کار بـرده شده تا یک محصول را از ما بقی به طور کامل جدا کند.


به گزارش تکناز در این آگهی غیرمعمول، به جای تلاش برای جلب مخاطب با شعار و تصاویر، “سالازار” تصمیم به بازی با شکل آگهی بوسیله ایجاد توهم بصری گرفت. تنها با یک نگاه، خوانندگان خواهند دید که چیزی در مورد این آگهی غیرعادی است.

خطوط مورب در میان صفحه، متون را به سمت یک نقطه گریز مرکزی منحرف کرده و خطوط قائم بدون تغییر ماندهاند تا یک فضای پرسپکتیو یک نقطهای را به نمایش بگذارد. با این حال، آگهی نیاز به بررسی دقیقتر دارد تا کاملاً درک شود چه خبر است.

پس از بررسی نزدیکتر است، معلوم میشود که “سالازار” برای ایجاد یک آشپزخانه 3D تایپوگرافی تبلیغ را به طور هدفمند مرتب کرده است.

چاپ به طور واضح کابینتهای بالایی و پایینی، اجاق گاز همراه با هود پخت و پز و ماشین ظرفشویی را فرم بخشیده و نشان میدهد. جای تعجب نیست که این مفهوم هوشمندانه شدیداً موفق بود.

آشپزخانه Corona در حال حاضر از هجوم خریداران به سمت کسب و کارش با بهرهگیری از این تبلیغ لـ*ـذت میبرد؛ امری که “سالازار” برای آن امیدوار بود.

760427562-taknaz-ir.jpg


 

برخی موضوعات مشابه

بالا