![upload_2017-1-18_14-25-50.png upload_2017-1-18_14-25-50.png](https://negahdll.top/data/attachments/134/134088-daea78fefd36394247fec1ceaf893e13.jpg)
کانورتیبل همواره وزن بیشتری نسبت به کوپه داشته است اما این وزن، بیشتر از ۱۴ درصد نبوده است . این کانورتیبل ۴۰۴۱ پوندی عملکرد بیشتری نسبت به کوپه M4 مجهز از خود نشان میدهد. افزایش وزن ۴۸۵ پوندی هنگام تبدیل شورلت تاهو به کانورتیبل بیشتر از انتظار بوده است اما نقطه ی روشنی در مورد افزایش وزن قسمت بالایی بی ام و M4 وجود دارد و آن هم توزیع بهینه از وزن اضافی است . در حالیکه کوپه ۵۲ درصد از وزن خود را روی چرخهای جلویی حمل میکند ، ۵۲ درصد وزن کانورتیبل بر روی چرخهای میشلین عقبی است .آن مکانیسم قطعا مسئول وزن اضافی است .
![2015-BMW-M4-convertible-14-500x306.jpg](http://veneno.ir/wp-content/uploads/2015-BMW-M4-convertible-14-500x306.jpg)