توضیحات توسعه ی دهنده ی بازی Prey در مورد شباهت نام این بازی به عنوان غیرمرتبط پیشین

  • شروع کننده موضوع Maedeh.z
  • بازدیدها 221
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

Maedeh.z

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2016/07/13
ارسالی ها
605
امتیاز واکنش
1,150
امتیاز
391
محل سکونت
تهران
بنا به گفته های توسعه دهنده ی بازی، این عنوان هیچگونه ارتباطی با بازی منتشر شده ی Prey و یا دنباله ی کنسل شده ی آن نداشته و نخواهد داشت. حال این سوال در ذهن ما پیش می آید که "پس چرا استفاده از این نام"؟

37671147075719035688_zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.jpg


در این زمینه آخر هفته ی قبل، خبرنگار
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
سوالاتی از "رافائل کولانتونیو (Raphael Colantonio)" در QuakeCon پرسید و او در جواب توضیح داد که شباهت اِلِمان های ریشه ای این دو عنوان یکی از دلایل اصلی نام گذاری یکسان هر دو اثر بوده است:

" خب، بحث اصلی اینجاست که پیدا کردن یک نام (خوب) برای یک بازی دشوار است و نام Prey یک اسم خوب و در عین حال خوش آوا است. من فکر میکنم که تصور واحد مجموعِ مردم و طرفداران در مورد Prey این است که این بازی به بیگانگانی که بر روی یک ایستگاه فضایی (ساکن شده اند) مربوط می شود و اینکه یک بازی اول شخص است. زمانی که ساخت Dishonored را به اتمام رساندیم بخشی از تیم بر روی پروسه ی ساخت Dishonored 2 کار کرد و نیمه ی دیگر ... میخواستیم یکی دیگر از همان بازی هایی را تولید کنیم که همیشه می سازیم ، بازی های اول شخصِ عمیق، شبیه سازی شده و و داستان محور. این بار میخواستیم این بازی را بر روی یک ایستگاه فضایی ساخته و روایت کنیم، در کنار موجودات بیگانه و شمایی که باید با همه ی عناصر اکولوژی محیطی و غیره بر روی این ایستگاه (کنار آمده) و زنده بمانید. نام Prey در دسترس ما بود و براحتی می توانست با این بازی مرتبط شود. پس سریعا به این موضوع فکر کردیم که : "خب ، اوکی، منطقی بنظر میرسه" و اینکار را به انجام رساندیم. شباهت مفاهیم و ایده های درونی و سطح بالای این دو عنوان در حدی بود که انجام آن کار را منطقی میکرد."

البته این اولین باری نیست که "کولانتونیو" در اینمورد توضیح داده و پیش از این نیز همانطور که اخبار پیشین به اطلاعتان رساندیم او اعلام کرده بود که عنوان تازه ی Prey هیچگونه ارتباطی به اثر سال 2006 به همین نام ندارد:

" Prey یک دنباله نیست. یک بازسازی نیست و هیچگونه ارتباطی با اثر اورجینال ندارد. باید به این بازیِ جدید به دید یک بازنگری و تفکر دوباره بر روی ایده ی (قدیمی) نگاه کنید."

او همچنین در مورد ساختار بازی نیز توضیحاتی ارائه داده و Prey را عنوانی ترکیبی دانست که میتوان در بطن و لایه های درونی آن مخلوطی از داستان پردازی و اکشن و لایه ی ظریفی از سبک RPG را در کنار تجهیزاتِ پیشرفته ی آینده و غیره مشاهده کرد.

توسعه ی عنوان اورجینالِ Prey توسط استودیوی Human Head انجام شد و انتشار آن را 2K بر عهده داشت. Bethesda بعدا حق مالکیت سری را در حالی که یک دنباله توسط Human Head در حال ساخت بود به عهده گرفت.

همانطور که می دانید ساخت این دنباله کنسل شد و آنگونه که "پیت هاینز (Pete Hines)" در Quakecon توضیح داد روند توسعه ی این بازی مسیری را طی کرده بود که سازندگان آن را بسیار دورتر از تصورات و انتظارات خود از بازی یافته بودند و راه مشخصی برای احیا و بازگرداندن آن دنباله به مسیر اصلی، به ذهنشان خطور نمی کرد.

برای آخرین اطلاعات و اخبارِ تکمیلی در این زمینه، با ما همراه باشید .
 

برخی موضوعات مشابه

بالا