آموزش حل مشکل خاموش بودن چراغ اینترنت در مودم wireless TP-LINK

  • شروع کننده موضوع HAD!S
  • بازدیدها 3,366
  • پاسخ ها 2
  • تاریخ شروع

HAD!S

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2016/05/14
ارسالی ها
1,667
امتیاز واکنش
11,873
امتیاز
753
محل سکونت
شیراز
کاری که برای حل این مشکل باید کنید اینه که باید قشنگ دوباره مودمتون رو کانفیگ کنید...یعنی چی حالا!

میرین به آی پی192.168.1.1بعد توی قسمت username&passworldبزنیدadminبعد که وارد شدید قسمت interface setupبرید بعدش قسمت internet...خوب حالا باید عملیات کانفیگ رو شروع کنید

اول :بایدvpiوvciرو از مرکزی که خدمات دهنده به شما بوده بگیرید.مثلا برای من0 و33 بود.

دوم: برید در قسمت ispوPPPoA/PPPoE رو تیک کنید

سوم: username&passworldکه از مرکز خدمات دهنده گرفتید رو بزنید

چهارم :گزینهsaveرو بزنید و با بقیه کاری نداشته باشین

پنجم :باز هم save رو بزنید

ششم: برید قسمت wireless

هفتم: در قسمتssidیه اسم دلخواه وارد کنید

هشتم: در
Authentication Typeگزینه ی wpa2-pskرو بزنید

نهم: در
Encryption گزینه ی AES رو بزنید

دهم :در بخش
Pre-Shared Key یه پسورد دلخواه حداقل8رقمی بزنید (برای استفاده کردن موبایل یا لپ تابی از مودمتون)

یازدهم :گزینه یsave رو بزنید

دوازدهم :باز هم saveرو بزنید
 
  • پیشنهادات
  • Unidentified

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/03/17
    ارسالی ها
    848
    امتیاز واکنش
    7,688
    امتیاز
    561
    سن
    23
    محل سکونت
    اتوپیـــا
    با سلام
    در صورتی که با بررسی مورد های بالا مشکل حل نشود، با پشتیبانی داتک تلکام باید تماس بگیرید...
    یکی از مشکلاتی که اخیرا مشترکین عزیز به خصوص مشترکین خطوط مخابرات با آن مواجه می شوند، این است که پس از انجام تنظیمات مودم ADSL خود، چراغ اینترنت دستگاه (چراغ سوم از سمت چپ) روشن نمی شود و بالطبع قادر به استفاده از اینترنت نخواهند بود. دلایلی که برای حل این مشکل وجود دارد شامل موارد زیر است:
    1- تنظیمات دستگاه به درستی صورت نگرفته است.

    2- Firmware دستگاه نیاز به upgrade دارد.

    3- سیم کشی خط تلفن ساختمان ضعیف است و توانایی عبور سیگنال دیتا را ندارد

    4- مشکل از سمت سرویس دهنده می باشد.
    اگر تنظیمات دستگاه به درستی انجام شود و Firmware آن هم آخرین نسخه باشد، پس 100% مشکل از سمت سرویس دهنده اینترنت (ISP) شما و یا سیم کشی خط تلفن ساختمان می باشد.
    اگر باز هم به همچین مشکلی برخوردید مودم رو ببرید گارانتی نرم افزارش رو براتون آپدیت کنن تا مشکلتون برطرف بشه.
    در ضمن فکر میکنم باید مشترک مخابرات باشید.
     

    Unidentified

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/03/17
    ارسالی ها
    848
    امتیاز واکنش
    7,688
    امتیاز
    561
    سن
    23
    محل سکونت
    اتوپیـــا
    در ضمن این نکته فراموش نشود که بعضی از سرویس دهندگان اینترنت برای امنیت بیشتر، مک دستگاه مودم و یا کارت شبکه مشترک را ثبت میکنند تا دستگاه دیگری نتواند با همان اکانت از اینترنت استفاده کند .که با تعویض مودم حتما باید با شرکت سرویس دهنده تماس بگیرید تا پورت شما در مرکز مخابراتی ریست شود.
     

    برخی موضوعات مشابه

    پاسخ ها
    0
    بازدیدها
    250
    بالا