نرم افزار دانلود ELOoffice v10.5 - نرم افزار آرشیو، مستند سازی و مدیریت اسناد

  • شروع کننده موضوع MILAD_A
  • بازدیدها 273
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

MILAD_A

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
1970/01/01
ارسالی ها
27,940
امتیاز واکنش
17,247
امتیاز
995
محل سکونت
تجریش


[h=1]بازدید: 2,750[/h]
  • دسته:نرم افزار » کاربردی » مدیریت فایل ها , اداری » آفیس , اداری » سازمان دهنده و تقویم
1450004587_elooffice.jpg

ELOoffice نرم افزاری قدرتمند است که با بهره گیری از رابط کاربری کاربر پسند به شما در سرعت بخشیدن به پردازش ها، آسان کردن کار های روزانه و افزایش بهره وری و به طور کلی مدیریت فایل ها و اسناد کمک شایانی می نماید. به کمک این نرم افزار اسناد خود را در کمترین زمان ممکن بیابید، نمای کلی از اسناد و فایل هایتان را نگه داری کنید، دسکتاپ خود را از انبوه اسناد خالی کنید، ایمیل ها را به راحتی مدیریت کنید، اسناد مهم را در مکانی امن ذخیره نمایید و در حین کار فایل ها و اسناد را ذخیره نمایید. کارکرد این برنامه بر پایه سیستم بایگانی و فایل بندی آنالوگ است که شامل فایل ها، پوشه ها و منابع می شود و با استفاده از آن کاربر می تواند به راحتی در میان فایل ها، پوشه ها و زیر پوشه ها گردش و جستجو نماید. این نرم افزار امکان مدیریت بر گردش مکاتبات را در یک سازمان فراهم می نماید. این مکتوبات علاوه بر نامه و مستندات مرسوم سازمانی موارد جدیدی از جمله فرم های پویا، مستندات سایر نرمافزار ها، فکس و نامه های پست الکترونیکی را نیز شامل می شود.

طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی از جمله نامه های اداری، فرم های پویا، فکس ها، نامه های پست الکترونیک، پیش نویس ها، مستندات اداری و مالی و تعاملات شخصی در کنار هم و همچنین در بر گیری ویژگی های گردش کار از امکانات این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ELOoffice:
- قابلیت زمان بندی برنامه برای انجام فعالیت های مورد نظر
- قابلیت چاپ اسکن و فایل بندی و آرشیو کردن اسناد و پوشه ها
- قابلیت جستجوی فایل ها در داخل برنامه
- پشتیبانی از انواع فرمت ها و فایل ها
- قابلیت برقراری ارتباط با Microsoft Office
- استفاده از فایل های ساخته شده در Microsoft Office
- ذخیره و مدیریت ایمیل های موجود در Outlook
- قابلیت استفاده همزمان چند کاربر از برنامه
- ایجاد محدودیت و کنترل دسترسی ها برای هر کاربر
- اسکن و انتقال مستقیم انواع فایل ها و اسناد از گوشی های هوشمند به محیط برنامه
- و ...


1450004545_elooffice-ss-1.jpg
1450004579_elooffice-ss-3.jpg
1450004614_elooffice-ss-4.jpg
1450004629_elooffice-ss-5.jpg
1450004563_elooffice-ss-2.jpg
The user-friendly ELOoffice DMS software helps you speed up your processes, simplify your daily work load and increase your productivity in the long term. The ELOoffice program structure is based on analog filing systems that includes repositories, files and folders. This makes using the software possible without time-consuming training. Users can navigate in the file structure, open folders and leaf through documents with the mouse.

Mobile document scanning - ELO QuickScan
Capture documents with ELO QuickScan with your smartphone and transfer them directly to ELOoffice 10.5 and other ELO applications. Just snap a picture of a document – ELO QuickScan will make the picture perfect with its automatic image recognition. The app recognizes borders precisely and crops them accordingly. You can also make small adjustments manually. Select the captured documents with a click and simply transfer them to ELOoffice 10.5. It is also possible to send multiple documents at the same time. You choose whether the documents are sent to the Intray or to a specific location in the repository. If you send documents to the Intray, you can keyword them directly. You can also capture documents with ELO QuickScan without an Internet connection. Once your mobile end device connected to a network, the transfer resumes.

Access documents wherever you go - ELO MobileConnector
Access documents you require even when you are out on business. With ELO MobileConnector, you can transfer selected folders and documents from ELOoffice to your mobile end device. You get to decide whether to synchronize via your own server or via a cloud service. You as a user start the data transfer with the ELO MobileConnector dialog box. With a list of all synchronizations performed, you stay on top of everything and configure the settings according to your needs.

Filing made easy - ELO Print&Archive
A vast number of documents are processed during daily business: Incoming invoices from customers, suppliers, service providers and business partners as well as offers, invoices and other documents you created yourself. Many individual steps are required to print, file, and send them. You can achieve all of this in just one step with ELO Print&Archive. Print, file, and send your invoices from other software applications such as an ERP program. ELO Print&Archive gives you detailed operating instructions within the program itself. Before you start, you can make a number of settings and configure the program according to your individual needs: Determine, for example, which types of documents you want to process, define your own rules for filing and which steps you want to take with ELO Print&Archive.

One-click searches - ELO Click&Find
Effortless searching with just one click. Simply highlight a term, start the search and the result is delivered directly to you. You can also use ELO Click&Find when you select a term in an e-mail, on a website or in another application.

Quick document filing - ELO Dropzone
File documents to ELOoffice quickly and easily. Drag delivery slips, images, invoices and other types of documents to a filing tile you defined. ELOoffice takes on the keywording and filing for you. ELO Dropzone starts in a separate window. This module stands out in particular due to its convenient and intuitive operation.

Work intuitively- Microsoft Office Integration
Create documents in your usual Microsoft Office environment and save them to ELOoffice without any intermediary steps. The ELO button is integrated right into the Microsoft Office Suite to make your work as effortless as possible. Direct saving to ELOoffice shows you a version history for each document. In addition, you can use the access and rights management to define who may edit the document. Older versions remain in place and can be restored at any time.

More info (open/close)

[h=3]سیستم مورد نیاز[/h] Minimum:
- CPU with 1 GHz, 512 MB RAM
- DVD-ROM drive
- Screen resolution XVGA (1024 x 768) with 24 bit colour

System:
- Operating system: Microsoft Windows 7 (32/64 bit), Windows 8 or Windows 8.1
- Program: 1 GB available hard disk space

Optional:
- TWAIN-compatible Scanner systems
- Network scanner
- Microsoft Office 2007, 2010 + 2013


[h=3]مشخصات[/h] گزارش انتشار نسخه جدید شرکت سازنده: ELO Digital Office GmbH
حجم فایل: 696.23 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:20 - 94/9/29
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:
2.5-star.gif



[h=3]راهنمای نصب[/h] 1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

[h=3]لینک های دانلود[/h] راهنمای دانلود گزارش خرابی
exclaim.gif
حجم: 696.23 مگابایت
arrow-down.gif
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
- بخش اول
arrow-down.gif
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
- بخش دوم
arrow-down.gif
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
- بخش سوم
key.gif
Please, ورود or عضویت to view URLs content!


question-mark.gif
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
 

برخی موضوعات مشابه

بالا