- عضویت
- 1970/01/01
- ارسالی ها
- 4,376
- امتیاز واکنش
- 775
- امتیاز
- 396
زوجی که صاحب یک نانوایی در فرانسه هستند، اخیراً برای افزایش میزان فروش خود یک روش تبلیغاتی جدید را در پیش گرفتهاند؛ این زوج فرانسوی با قرار دادن دو تکه الماس در دو قرص نان، این نانها را در میان 800 نان معمولی دیگر گذاشتهاند و میفروشند.
وبسایت رادیو چین: به گزارش شبکه آدیتی سنترال (Oddity Central) آمریکا، زوجی که صاحب یک نانوایی در فرانسه هستند، اخیراً برای افزایش میزان فروش خود یک روش تبلیغاتی جدید را در پیش گرفتهاند؛ این زوج فرانسوی با قرار دادن دو تکه الماس در دو قرص نان، این نانها را در میان 800 نان معمولی دیگر گذاشتهاند و میفروشند.
طبق این گزارش در رویداد "فروش نان الماس" که روز ششم ژانویه در پاریس بر گزار شد هر مشتری 0.25 در صد شانس داشت با خرید یک نان الماس با عیار 0.2 را به ارزش 600 یورو از آن خود کند.
وبسایت رادیو چین: به گزارش شبکه آدیتی سنترال (Oddity Central) آمریکا، زوجی که صاحب یک نانوایی در فرانسه هستند، اخیراً برای افزایش میزان فروش خود یک روش تبلیغاتی جدید را در پیش گرفتهاند؛ این زوج فرانسوی با قرار دادن دو تکه الماس در دو قرص نان، این نانها را در میان 800 نان معمولی دیگر گذاشتهاند و میفروشند.
طبق این گزارش در رویداد "فروش نان الماس" که روز ششم ژانویه در پاریس بر گزار شد هر مشتری 0.25 در صد شانس داشت با خرید یک نان الماس با عیار 0.2 را به ارزش 600 یورو از آن خود کند.
![747669_829.jpg](http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1394/10/19/747669_829.jpg)
![747670_694.jpg](http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1394/10/19/747670_694.jpg)