- عضویت
- 2013/12/17
- ارسالی ها
- 1,931
- امتیاز واکنش
- 622
- امتیاز
- 356
در خیابان پورتلند لندن مدیر ارشد برند کیک جفا برای تبلیغ کار خود دست به اقدام جالبی زد در آسانسور یک شرکت تمام دیوار های آسانسور را از ماده ی خوراکی کیک جفا پر کرد به گونه ای که کارمندان این شرکت در حین استفاد از آسانسور می توانند میل کنند.
تکنسین مواد غذایی و هنرمندان در مدت زمان چهار هفته توانستند که این آسانسور خوراکی را توسعه دهند.
مدیر ارشد کیک جفا هدف را اینگونه بیان کرد : ” آوردن کمی سرگرمی به زندگی و شادی کوچک و کمک به استرس کارکنان اداری بود و
امیدواریم که آسانسور بتواند یک لبخند، هدیه کند و اینکه طعم کیک جفا آنها را تشویق به رفتن و خرید یک بسته از آن را برای دفتر کند.”
تکنسین مواد غذایی و هنرمندان در مدت زمان چهار هفته توانستند که این آسانسور خوراکی را توسعه دهند.
مدیر ارشد کیک جفا هدف را اینگونه بیان کرد : ” آوردن کمی سرگرمی به زندگی و شادی کوچک و کمک به استرس کارکنان اداری بود و
امیدواریم که آسانسور بتواند یک لبخند، هدیه کند و اینکه طعم کیک جفا آنها را تشویق به رفتن و خرید یک بسته از آن را برای دفتر کند.”