ضرورت تهیه بانک اطلاعات اصناف

  • شروع کننده موضوع pjahesh
  • بازدیدها 273
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

pjahesh

کاربر اخراجی
عضویت
2016/10/29
ارسالی ها
1
امتیاز واکنش
1
امتیاز
6
سن
36
در عصر ارتباطات ؛ بازار در اختیار کسانی است که مجموعه ای از بانک موبایل اصناف جهت تهیه مواد اولیه یا معرفی خود به مشتریان ، را در اختیار داشته باشند و در لحظات حساس نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند.

آیا برای خرید نوعی محصول در به در به دنبال تولید کننده یا فروشنده آن باشید ؟
آیا جهت فروش محصولات یا ارائه خدمات خود نیاز به بانک موبایل اصناف از مشتریان بالقوه خود داشته اید؟

شرکتهای موفق با تخصیص هزینه و زمان؛ مجموعه ای بالقوه از اطلاعات برای تهیه مواد اولیه و فروش تولیدات یا ارائه خدمات خود فراهم می کنند تا در زمانی حساس از آن استفاده نمایند.
جمع آوری اطلاعاتی از این قبیل ، نیاز به برنامه ریزی ، زمانبندی ، صرف وقت و هزینه دارد که البته این از سیاست شرکتهای موفق بشمار می رود.
طبق برآورد انجام شده؛ هزینه جمع آوری بانک اطلاعات اصناف مرتبط ، هر رکورد حداقل ۱۰۰۰۰ ریال می باشد که البته هزینه زمان جمع آوری اطلاعات و هزینه فرصت در این عدد درنظر گرفته نشده است
در صورتی که استفاده از بانکهای اطلاع رسانی آماده که توسط شرکتهای متخصص در این زمینه ارائه می گردد حتی به یک هزارم این مبلغ نیز نمی رسد
در کشورهای پیشرفته کتابهایی تحت عنوان yellow page این امکان را فراهم می آورند تا دیگر شرکتها نسبت به شناسایی آنچه نیاز دارند پرداخته و با سرعت عمل بالا به نتیجه مطلوب دست یابند

مزیت تهیه بانکهای اطلاعات مشاغل

اول :پرداخت هزینه ناچیز در قبال بانک جامعی از اطلاعات

دوم : در اختیار داشتن بانک عظیمی از اطلاعات در کوتاه ترین زمان

سوم : سرعت عمل در فروش

چهارم: به دست آوردن بهترین موقعیت های فروش

در سه مرحله به جمع شرکتهای موفق بپیوندید

اول : بانک اطلاعاتی معتبر تهیه کنید

دوم : تیم بازاریابی تلفنی تشکیل دهید

سوم : کالا و خدمات خود را معرفی کنی
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا