این خبر به این معناست که 50.7 درصد از درآمد سه هزار میلیارد و 800 میلیون تومانی این شرکت در یک فصل از خریدهای مستقیم آنلاین به دست آمده است.
به این ترتیب کماکان 49.3 درصد از تجارت EA وابسته به همان فروش سنتی است.
با این حال یک سال پیش در زمان مشابه میزان فروش آنلاین این شرکت فقط 36 درصد از سهم فروش کلی آن را تشکیل داده بود؛ این ارقام نشانگر گسترش خرید دیجیتالی از EA و کاهش فروش سنتی در تاریخچه این شرکت است.
این اتفاق باعث شده تا فروشگاه اینترنتی اپل موسوم به آی تیونز برای نخستین بار بزرگ ترین شریک فروش EA از لحاظ میزان فروش آنلاین شود.