قوانین ایجاد درخواست در تالار گزارش کده :
*بند1: تنها طریق بررسی مشکلات ، انتقادات و پیشنهاد شما کاربران گرامی پر کردن فرم انتقادات و پیشنهادات می باشد .
*بند2: در تاپیک های تالار گزارش کده ( انتقادات و پیشنهادات ) فقط مدیران اجازه ارسال پاسخ دارند و کاربران تنها می توانند آغاز کننده درخواست باشند ، از ارسال پاسخ در تاپیک های این تالار خودداری نمائید .
*بند3: پس از ارسال درخواست ، درخواست شما به حالت در حال بررسی قرار می گیرد و پس از بررسی توسط مسئولین مربوطه رد و یا تایید خواهد شد ، در این مدت از ارسالتاپیک تکراری و درخواست مجدد خودداری نمائید .
*بند4: عنوان درخواست گزارش مشکل / انتقاد و پیشنهاد شما حتما می بایست در برگیرنده موضوع مشکل / انتقاد و پیشنهاد باشد .
*بند5: در صورت بروز مشکل، به طور کامل مشکلات خود را توضیح دهید تا مسئولین مربوطه در راهنمایی شما راهکارهای صحیحتری ارائه داده و مشکل را زودتر حل نمایند.
نکاتی مهم :
1- رعایت احترام و ادب در هر بحث انتقادی نه تنها بحث شما را جالب تر خواهد کرد ، بلکه دوستان و مدیران و همه اعضا جدی تر مباحث شما را دنبال خواهند کرد.
در گام اول سعی کنید موارد را با مدیر هر بخش مطرح کنید و سپس اقدام به پیگیری از طریق ارسال درخواست نمایید بسیاری از مسائل از طریق پیغام خصوصی قابل رفع و راهنمایی هست .
2- انتقاد میتواند از یک شخص ، یک کاربر ، مدیر باشد لکن نکته مهم که بارها اشاره شده این هست که انتقاد می بایست حتما مستند باشد .
شاید کمی سخت باشد لکن هر دادگاهی بدون مدرک ، اصلا چیزی رو رسیدگی نخواهد کرد و چه بسا کاربرانی بدون دلیل و مدرک قصد تخریب یک محیط رو داشته باشند ، گرفتن اسکرین شات و عکس می تواند در این مورد کمک کند .
3- سعی کنید در انتقاد ، راه حل و مزایای آن را نیز شرح دهید .
4- موارد شخصی و خصوصی را برای رعایت حفظ حریم خصوصی افراد ، توصیه می شود در پیام خصوصی با شخص مورد نظر مطرح کنید که در صورت اشتباه و یا سوتفاهم ، موردی پیش نیاید .
5- در انتقاد همیشه برنده وجود ندارد ، گاهی امکان دارد یک شخص از روی نا آگاهی انتقادی را انجام بدهد در این حالت باید راهنمایی شود ولی در مواردی هم انتقاد بسیار بجا است و باید با کمک هم مشکلی که به وجود آمده را رفع کنیم نه اینکه به آن بی توجه باشیم .
بروزرسانی : 29 مرداد 96
اضافه شدن بند 5
آخرین ویرایش توسط مدیر: