- عضویت
- 2015/04/15
- ارسالی ها
- 86,552
- امتیاز واکنش
- 46,640
- امتیاز
- 1,242
ترنجي/ تقريبا ميتوان گفت اين تبلتهايي که اکنون ما در دست داريم، مفهومي بود که توسط اپل به درستي پياده سازي شد. اما بعد از آن شاهد بوديم بازار تبلتها کشش رونماييهاي مختلف را ندارد چرا که اصولا تبلت دستگاهي نيست که کاربر هر سال آن را عوض کند براي همين سهم بازار تقريبا کمي را در اختيار داشت و ثبات خوبي را هم شاهد بوديم. در ادامه همراه باشيد.
اپل امسال را به صورتي شروع کرد که تقريبا ۱۳ درصد صادرات اپل ايپد خود را کاهش داده است. در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ هستيم و اپل توانسته ۸.۹ ميليون دستگاه را صادر کند. از همين بازه در سال گذشته کمتر شده است اما باز هم رتبه اول را در اختيار دارد. با اين حساب سهم بازار برند اپل از تبلت در سه ماهه اول سال برابر با ۲۴.۶ درصد است. اپل براي محصول خودش هم رقيب درست کرده است و مک بوک ۱۲ اينچي را به عنوان يک دستگاه جالب تر در اين زمينه ميتوان نام برد البته نبايد فراموش کنيد که حضور دستگاههايي همانند سرفيس هم در بازار بي تاثير نيست.
در سمت ديگر ميدان شاهد هستيم که سامسونگ ميزان صادراتش نسبت به سال گذشته همان ۶ ميليون باقي مانده اما سهم بازار سامسونگ به عنوان رتبه دوم در سال گشته ۱۵.۲ درصد بود که امسال با همان ميزان صادرات به ۱۶.۵ درصد رسيده است. بديهي است که اگر اپل براي سال آينده هم به همين ميزان کاهش را تجربه کند سامسونگ بتواند به رتبه اول دست پيدا کند.
در ادامه ديگر برندها را داريم که به ترتيب هوآوي، آمازون، لنوو و ديگر برندها قرار دارند. بد نيست اشاره کنيم که هوآوي با افزايش ۳۱ درصدي به نسبت هر سال از ۲ ميليون صادرات با سهم بازار ۵.۱ درصد به ۲.۷ ميليون صادرات و سهم ۷.۴ درصدي در بازار دست پيدا کرده است که خبر خوبي براي اين برند با رتبه سوم خواهد بود.
اپل امسال را به صورتي شروع کرد که تقريبا ۱۳ درصد صادرات اپل ايپد خود را کاهش داده است. در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ هستيم و اپل توانسته ۸.۹ ميليون دستگاه را صادر کند. از همين بازه در سال گذشته کمتر شده است اما باز هم رتبه اول را در اختيار دارد. با اين حساب سهم بازار برند اپل از تبلت در سه ماهه اول سال برابر با ۲۴.۶ درصد است. اپل براي محصول خودش هم رقيب درست کرده است و مک بوک ۱۲ اينچي را به عنوان يک دستگاه جالب تر در اين زمينه ميتوان نام برد البته نبايد فراموش کنيد که حضور دستگاههايي همانند سرفيس هم در بازار بي تاثير نيست.
در سمت ديگر ميدان شاهد هستيم که سامسونگ ميزان صادراتش نسبت به سال گذشته همان ۶ ميليون باقي مانده اما سهم بازار سامسونگ به عنوان رتبه دوم در سال گشته ۱۵.۲ درصد بود که امسال با همان ميزان صادرات به ۱۶.۵ درصد رسيده است. بديهي است که اگر اپل براي سال آينده هم به همين ميزان کاهش را تجربه کند سامسونگ بتواند به رتبه اول دست پيدا کند.
در ادامه ديگر برندها را داريم که به ترتيب هوآوي، آمازون، لنوو و ديگر برندها قرار دارند. بد نيست اشاره کنيم که هوآوي با افزايش ۳۱ درصدي به نسبت هر سال از ۲ ميليون صادرات با سهم بازار ۵.۱ درصد به ۲.۷ ميليون صادرات و سهم ۷.۴ درصدي در بازار دست پيدا کرده است که خبر خوبي براي اين برند با رتبه سوم خواهد بود.