مشترکین سازمانی رایتل مجهز به مرکز پشتیبانی شدند

  • شروع کننده موضوع Ellery
  • بازدیدها 197
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

Ellery

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2017/06/18
ارسالی ها
10,683
امتیاز واکنش
46,118
امتیاز
1,274
سن
20
محل سکونت
~•° jonub ~•°
به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، از آنجایی که شرکت رایتل در تلاش است تا رضایت همیشگی مشترکین خود را داشته باشد مرکز تماسی مخصوص مشترکان سازمانی رایتل راه اندازی کرده است. در راستای راه اندازی این مرکز ، آن دسته از مشترکان رایتل که از خدمات مخصوص سازمانی این اپراتور استفاده می‌نمایند ، می توانند ضمن استفاده از سبد محصولات و خدمات رایتل ، از مزایای مرکز تماس نیز استفاده نمایند.

NEWS%2FRightel%2FCustomer-Care%2FRahkar.jpg

بهترین مزایای مرکز تماس پاسخگو بودن به درخواست ‌ها و مشکلات مشترکان در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. از این رو مشترکان سازمانی بعد از اولین تماس به طور اتوماتیک شناسایی گردیده و تماس آنها به صف جداگانه ایی هدایت می گردد. باید بدانید که فضای پاسخگویی در نظر گرفته شده کاملا جدا از صف تماس مخصوص مشترکان معمول است و با تعریف متفاوتی از سطح عرضه خدمات توسط کارشناسان و متخصصین آموزش دیده مناسب با سبد محصولات و خدمات دریافتی ، به مشکلاتشان رسیدگی می گردد.

گفتنی است خدمت رسانی به مشترکان سرویس‌ ها و خدمات سازمانی به طور شبانه روزی در همه روزهای هفته از طریق این مرکز صورت می گیرد. همچنین مشترکان می توانند با خیال راحت از سرویس ‌ها و محصولات سازمانی رایتل استفاده نموده و در صورت پیش آمدن خطا و یا نیاز به راهنمایی در ارتباط با شیوه استفاده از سرویس ‌ها به طور شبانه روزی با این مرکز تماس برقرار نمایند.

نکته مهم اینجاست که در این مرکز ، کارشناسان آموزش دیده در حوزه خدمات و محصولات سازمانی پاسخگوی مشترکان هستند و می توانند با استفاده از دانش خود به راهنمایی و حل مشکلات مشترکان بپردازند. جدا از این در صورت نیاز ، مشترکان از سوی این مرکز به متخصصین حوزه خدمات و سرویس‌ های سازمانی معرفی می گردند و در کمترین زمان راهنمایی ‌ها و مشاوره‌ های تخصصی لازم را به آن‌ ها ارایه خواهند داد.

در انتها خاطر نشان می کنیم که نمایندگان رسمی معرفی شده از سوی مشترکان سازمانی رایتل که از سبد محصولات و خدمات ویژه سازمانی این اپراتور استفاده می کنند ، می توانند از طریق شماره تلفن ۲۰۰ از خط های رایتلی و ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ از سایر خط ها با این مرکز تماس بگیرند و از خدمات ویژه مشترکان سازمانی استفاده نمایند.
 

برخی موضوعات مشابه

بالا