شرکت خودروساز باواریایی BMW از نسل جدید پیشرانه های ۳ و ۴ سیلندر بنزینی و دیزلی خود رونمایی کرد. ولی هنوز تمایلی برای قرار دادن انها بر روی نسل جدید سری ۵ ندارد. BMW تعهد خود به موتورهای احتراق داخلی را با تولید خانواده ای از پیشرانه های تماما جدید انجام داد. پیشرانه های ۳ و ۴ سیلندر بنزینی و دیزلی دینامیکی پربازده یا به اصطلاح Efficient Dynamic انتظار می روند که راندمانی بالا وکارکرد نرمی داشته باشند و نسبت به سایر سری های BMW قدرت بیشتری را در اختیار قرار دهند.
بر خلاف این تصور که این پیشرانه ها اولین حضورشان را بر روی نسل جدید سری ۵ تجربه می کنند، دومینیک اسپانرینگ (Dominic Spanring) مدیر بخش انتقال قدرت BMW تاکیید می کند که این سری از پیشرانه ها بر روی سری ۵ جدید قرار داده نخواهند شد.
![2017-bmw-5-series-render-image.jpg](http://veneno.ir/wp-content/uploads/2017-bmw-5-series-render-image.jpg)
بر خلاف این تصور که این پیشرانه ها اولین حضورشان را بر روی نسل جدید سری ۵ تجربه می کنند، دومینیک اسپانرینگ (Dominic Spanring) مدیر بخش انتقال قدرت BMW تاکیید می کند که این سری از پیشرانه ها بر روی سری ۵ جدید قرار داده نخواهند شد.
![BMW-quad-turbo-diesel.jpg](http://veneno.ir/wp-content/uploads/BMW-quad-turbo-diesel.jpg)