اخبار خودرو داخلی و خارجی هوندا سیویک 2015؛ انتخاب معقول مشتریان حساس

  • شروع کننده موضوع Diba
  • بازدیدها 411
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

Diba

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2015/04/15
ارسالی ها
86,552
امتیاز واکنش
46,640
امتیاز
1,242
abc.jpg
مدآنلاین: وقتی برگشتم تا هوندا سیویکی را که برای تست گرفته بودم پس دهم اتفاق عجیبی افتاد. وقتی مسئول کمپانی از من پرسید که نظرم درباره این خودرو چه بوده من فقط توانستم بگویم «خوب، این یک سیویک است.» او سرش را تکان داد و وانمود کرد که منظور من را فهمیده. آرم سیویک وزنه سنگینی است و به تنهایی برای نشان دادن خوبی یک خودرو کافی است.
18.jpg
سیویک 2015 توانسته به خوبی میراث سیویکهای قبلی را ادامه دهد. تمام سنتهای خوب هوندا مانند کاربردی بودن، بازده خوب، راحتی، و حتی تجربه رانندگی لذتبخش در این خودرو دیده میشود. ولی این بدان معنا نیست که سیویک 2015 یک خودروی کامل است. ولی باز سیویک یک انتخاب معقول برای مشتریان حساس است.بگذارید اول درباره تجربه رانندگی صحبت کنیم. مشتریان عمده سیویک به دنبال رانندگی در جادههای پرپیچ و خم و عاشق شتاب زیاد نیستند و این چیز خوبی است: سیویک برای این کارها ساخته نشده است. مهندسان هوندا توجه خاصی به تجربه رانندگی با سیویک داشتهاند ولی روی اهداف دیگری تمرکز کردند. آنها به دنبال این بودند که رانندگی با سیویک را راحتتر کنند.
6.jpg
این تمرکز در تعامل راننده با خودرو دیده میشود. تمام کلیدهای کنترل ساده و کاربردی هستند. فرمان دقیق است و اجازه میدهد به راحتی حرکت کنید و گاز و ترمز بیش از آنکه تیز باشند راحتاند. حتی سیستم انتقال قدرت – موتور 1/8 لیتری 4 سیلندر با 143 اسب بخار قدرت و گیربکس CVT- عملکردی ثابت و راحت فراهم میکند. گیربکس این خودرو طوری کاری میکند که راننده در عمل متوجه آن نمیشود.
16.jpg
حتی چیدمان جزئیات در کابین به نحوی است که رانندگی را آسان میکند. در سیویک آیتمهایی که کارایی بیشتری دارند در قسمتهای بالاتر جاسازی شدهاند تا راننده مجبور نباشد برای پیدا کردن آنها زیاد چشمانش را از جاده بردارد. شاید این یک تغییر کوچک باشد ولی تاثیر زیادی در تجربه رانندگی خواهد داشت.این خودرو قیمت مناسبی هم دارد و مدل EX-L که بهترین مدل سیویک است تنها 25هزار و 130 دلار قیمت دارد. مشتریان با پرداخت این هزینه صاحب امکانات زیادی میشوند. EX-L دارای صندلیهای چرمی، صفحه نمایش 7 اینچی، سیستم ناوبری و دوربین نمایش لاین هوندا که روی آینه بغـ*ـل سمت شاگرد نصب شده است.
8.jpg
واقعا با 25 هزار دلار اینها قابلیتهای زیادی محسوب میشوند. تنها عیبی که میتوان به این خودرو گرفت این است که نمیتواند به اندازه رقبایی که حتی ویژگیهای سیویک را ندارند هیجانانگیز باشد. مزدا 3 و گلف شاید به خوبی سیویک نباشند ولی شخصیتی کاریزماتیک و دوستداشتنی دارند. درباره قیمت هم کیا فورت و هیوندا النترا با داشتن ویژگیهایی نزدیک به سیویک قیمت پایینتری دارند.خوبی هوندا به این است که وقتی میخواهد بهترین باشد تقریبا در همه ابعاد بهترین را میسازد. شاید ظاهر سیویک دراماتیک نباشد ولی قطعا سیویک نسبت به رقبا محلی مناسبتر برای سپری کردن وقت است. شیشه جلوی شیبدار، سانروف و خط وسط پایینتر کابین را جادار و روشن کردهاند. این امر باعث شده تا سیویک یک سر و گردن از رقبای غار مانند تاریک بالاتر باشد و کابین بزرگش بزرگتر دیده شود.
9.jpg
صندلیهای عقب سیویک بسیار کارآمد هستند. صندلیها عقب زیاد به جلوییها نزدیک نیستند و در سفرهای طولانیتر باعث خسته شدن سرنشینان نمیشوند. شاید این فاکتورها زیاد مهم جلوه نکنند ولی در تجربه سفر بسیار دخیلاند.وقتی با این خودرو رانندگی کنید میبینید که رانندگی تا چه حدی میتواند دور از استرس باشد و اینجاست که میفهمید چرا هوندا این همه طرفدار دارد. شاید این خودرو ظاهری چشمگیر و جذاب نداشته باشد ولی وقتی از شما بپرسند که چه ماشینی دارید و شما بگویید «هوندا سیویک» هیچکس نمیپرسد «چرا؟»مترجم: احسان دوستی


 

برخی موضوعات مشابه

پاسخ ها
0
بازدیدها
142
پاسخ ها
0
بازدیدها
133
پاسخ ها
0
بازدیدها
640
پاسخ ها
0
بازدیدها
226
پاسخ ها
0
بازدیدها
118
پاسخ ها
0
بازدیدها
144
پاسخ ها
0
بازدیدها
245
پاسخ ها
0
بازدیدها
227
پاسخ ها
0
بازدیدها
126
پاسخ ها
0
بازدیدها
185
بالا