ونتیج GT12 معمولا یک کوپه مسقف است اما در این نسخه سقف حذف شده تا سرنشینان بتوانند از سواری در هوای آزاد لـ*ـذت بـرده و صدای موتور شش لیتری خودرو را بهتر بشنوند.
lavr- این موتور V12 591 اسب بخار نیروی سرکش را روانه چرخها میکند. طراحی و ساخت این خودرو ۹ ماه طول کشیده و فیبرکربن زیادی برای شخصی سازی بدنه و طراحی سقف جدید آن مورد استفاده قرار گرفته است. استون همچنین سیستم تعلیق خودرو را تغییر داده و یک رنگ منحصربفرد و خاص برای آن انتخاب کرده است. تغییرات اعمال شده روی ونتیج GT12 پرهزینه ترین تیونینگ انجام شده توسط شرکت Q تا به امروز است و استون آن را یک “نقطه عطف قابل توجه” در فعالیت شرکت Q نامیده است زیرا این شرکت در ابتدا فقط به ارائه رنگها و تریمهای شخصی بسنده میکرد.
lavr- این موتور V12 591 اسب بخار نیروی سرکش را روانه چرخها میکند. طراحی و ساخت این خودرو ۹ ماه طول کشیده و فیبرکربن زیادی برای شخصی سازی بدنه و طراحی سقف جدید آن مورد استفاده قرار گرفته است. استون همچنین سیستم تعلیق خودرو را تغییر داده و یک رنگ منحصربفرد و خاص برای آن انتخاب کرده است. تغییرات اعمال شده روی ونتیج GT12 پرهزینه ترین تیونینگ انجام شده توسط شرکت Q تا به امروز است و استون آن را یک “نقطه عطف قابل توجه” در فعالیت شرکت Q نامیده است زیرا این شرکت در ابتدا فقط به ارائه رنگها و تریمهای شخصی بسنده میکرد.
![95-04-4jnews709.jpg](http://www.beytoote.com/images/stories/news/95/04/95-04-4jnews709.jpg)
![95-04-4jnews710.jpg](http://www.beytoote.com/images/stories/news/95/04/95-04-4jnews710.jpg)
![95-04-4jnews711.jpg](http://www.beytoote.com/images/stories/news/95/04/95-04-4jnews711.jpg)
![95-04-4jnews712.jpg](http://www.beytoote.com/images/stories/news/95/04/95-04-4jnews712.jpg)
![95-04-4jnews713.jpg](http://www.beytoote.com/images/stories/news/95/04/95-04-4jnews713.jpg)
![95-04-4jnews714.jpg](http://www.beytoote.com/images/stories/news/95/04/95-04-4jnews714.jpg)
![95-04-4jnews715.jpg](http://www.beytoote.com/images/stories/news/95/04/95-04-4jnews715.jpg)
![95-04-4jnews716.jpg](http://www.beytoote.com/images/stories/news/95/04/95-04-4jnews716.jpg)
![95-04-4jnews717.jpg](http://www.beytoote.com/images/stories/news/95/04/95-04-4jnews717.jpg)