- عضویت
- 2013/12/16
- ارسالی ها
- 2,966
- امتیاز واکنش
- 225
- امتیاز
- 286
مدیر شبکه تهران درباره نحوه مشارکت این شبکه با حامیان مالی و اینکه هرگز داستان سریالها را به خواسته حامیان مالی و مشارکتکنندهها عوض نکردهاند، توضیح داد.
به گزارش سينما خبر؛ سعید مقیسه مدیر شبکه تهران درباره افزایش توجه به کارهای مشارکتی در این شبکه در اثر مشکلات بودجهای گفت: صدا و سیما همواره بخشی از هزینه برنامههایش را به صورت مشارکتی تأمین میکند. برخی از این مشارکتها از نهادهای دولتی است که اهداف مشترکی با آنها داریم و یکی از راهکارهای اجرایی نهاد مربوطه تبلیغ تلویزیونی است.
وی ادامه داد: برخی از مشارکتها هم از سوی واحدهای کسب و کار خصوصی بوده که در دو قالب انجام میشود؛ اولی از طریق اداره کل بازرگانی و به صورت تبلیغ مستقیم انجام میشود و برخی هم به صورت تبلیغ درونبرنامهای صورت میگیرد و لزوما این مشارکت داستان را تغییر نمیدهد. مثلا در سریالهای ما بالاخره باید ماشینی مورد استفاده قرار بگیرد، لباسی پوشیده شود یا تبلتی دست بازیگر باشد و در این زمینهها میشود مشارکت پذیرفت.
مدیر شبکه تهران تأکید کرد: در این موارد ما به جای اینکه برند یک محصول را بپوشانیم آن را نشان میدهیم. این موضوع ربطی به بودجه سازمان ندارد و سازمان همواره برای اینکه صاحبان کالا سود ببرند با محاسبه هزینه مربوطه، غیر مستقیم محصولاتی را تبلیغ میکند.
مقیسه در ارزیابی عملکرد سال 92 این شبکه اظهار کرد: سال 92 سازمان صدا و سیما دچار مشکلات مالی بود اما اولا ما همکاران خوبی داریم که بسیاری از آنها همراهمان هستند. آنها در مشکلاتی که برای شبکه و سازمان به وجود میآید با ما همکاری میکنند و با تحمل بیشتر و امید به آینده تولیدات خود را دارند.
وی افزود: نکته بعدی هم اینکه این موضوع ممکن است در کیفیت بسیاری از برنامهها اثر بگذارد. حتما پرداخت هزینه مناسب و کافی با کیفیت استاندارد برنامهها ارتباط مستقیم دارد.
به گزارش مهر، مدیر شبکه تهران در پایان یادآور شد: من فکر میکنم شبکه تهران به اهداف و محتوایی که قرار بوده به آن بپردازد تا حدودی در حد توان مالی، نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات موجود نائل شده است؛ اگرچه هیچوقت راضی نخواهیم شد و توقع بیشتری از عملکردمان در سال آینده خواهیم داشت.
به گزارش سينما خبر؛ سعید مقیسه مدیر شبکه تهران درباره افزایش توجه به کارهای مشارکتی در این شبکه در اثر مشکلات بودجهای گفت: صدا و سیما همواره بخشی از هزینه برنامههایش را به صورت مشارکتی تأمین میکند. برخی از این مشارکتها از نهادهای دولتی است که اهداف مشترکی با آنها داریم و یکی از راهکارهای اجرایی نهاد مربوطه تبلیغ تلویزیونی است.
وی ادامه داد: برخی از مشارکتها هم از سوی واحدهای کسب و کار خصوصی بوده که در دو قالب انجام میشود؛ اولی از طریق اداره کل بازرگانی و به صورت تبلیغ مستقیم انجام میشود و برخی هم به صورت تبلیغ درونبرنامهای صورت میگیرد و لزوما این مشارکت داستان را تغییر نمیدهد. مثلا در سریالهای ما بالاخره باید ماشینی مورد استفاده قرار بگیرد، لباسی پوشیده شود یا تبلتی دست بازیگر باشد و در این زمینهها میشود مشارکت پذیرفت.
مدیر شبکه تهران تأکید کرد: در این موارد ما به جای اینکه برند یک محصول را بپوشانیم آن را نشان میدهیم. این موضوع ربطی به بودجه سازمان ندارد و سازمان همواره برای اینکه صاحبان کالا سود ببرند با محاسبه هزینه مربوطه، غیر مستقیم محصولاتی را تبلیغ میکند.
مقیسه در ارزیابی عملکرد سال 92 این شبکه اظهار کرد: سال 92 سازمان صدا و سیما دچار مشکلات مالی بود اما اولا ما همکاران خوبی داریم که بسیاری از آنها همراهمان هستند. آنها در مشکلاتی که برای شبکه و سازمان به وجود میآید با ما همکاری میکنند و با تحمل بیشتر و امید به آینده تولیدات خود را دارند.
وی افزود: نکته بعدی هم اینکه این موضوع ممکن است در کیفیت بسیاری از برنامهها اثر بگذارد. حتما پرداخت هزینه مناسب و کافی با کیفیت استاندارد برنامهها ارتباط مستقیم دارد.
به گزارش مهر، مدیر شبکه تهران در پایان یادآور شد: من فکر میکنم شبکه تهران به اهداف و محتوایی که قرار بوده به آن بپردازد تا حدودی در حد توان مالی، نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات موجود نائل شده است؛ اگرچه هیچوقت راضی نخواهیم شد و توقع بیشتری از عملکردمان در سال آینده خواهیم داشت.