- عضویت
- 2016/04/22
- ارسالی ها
- 108
- امتیاز واکنش
- 242
- امتیاز
- 206
کادیلاک در اواسط دههٔ اول قرن بیست و یکم و پس از متوقف کردن تولید مدلهای لوکس سِویل و دِویل، سدانهای دیفرانسیل عقب STS و DTS را بهعنوان جایگزین آنها معرفی کرد درحالی که مدل لوکس DTS پرچمدار کادیلاک بشمار میرفت. سپس در سال 2011 تولید STS و DTS متوقف و سدان دیفرانسیل جلوی XTS جایگزین هردوی آنها شده و به پرچمدار جدید کادیلاک تبدیل شد؛ اما یک سدان دیفرانسیل جلو که تنها با موتورهای V6 عرضه میشد، چندان درشان پرچمدار کادیلاک نبود.
پدال نوشت: پس ازاینکه کادیلاک شیوهٔ نامگذاری و سبک محصولات خود را عوض کرد، در سال 2015 سدان پرچمدار جدیدی را بانام CT6 معرفی کرد که برخلاف XTS دیفرانسیل عقب بوده و بهزودی پیشرانهٔ V8 نیز برای آن ارائه خواهد شد. البته تولید XTS همچنان در کنار CT6 ادامه داشته و کادیلاک صحبتی از زمان توقف تولید آن به میان نیاورده است. حال خبرهایی منتشرشده است که کادیلاک قصد ساخت سدانی حتی بزرگتر از CT6 را با نام CT8 جهت رقابت با سدانهای بزرگِ لوکس بازار دارد. این خودرو در همهٔ زمینهها همچون ابعاد، تکنولوژی قدرت و… پرچمدار کادیلاک خواهد بود.
هدف از ساخت CT8
هدف کادیلاک از ساخت CT8 اثبات توانایی خود در رقابت جهانی با ژرمنها، جاگوار و لکسوس است که با قیمتی شش رقمی و تجهیز به فناوریهای پیشرفته بتواند در سگمنت مرسدس بنز S کلاس عرض اندام کند.
پلت فرم CT8
CT8 همانند CT6 بر روی پلت فرم دیفرانسیل عقب امگا ساخته خواهد شد درحالی که گزینهٔ چهارچرخ محرک نیز برای آن قابل سفارش خواهد بود. به لطف استفادهٔ گسترده از ترکیب آلومینیوم و فولاد با مقاومت بالا در ساخت CT8، وزن آن تا چند صد کیلوگرم کاهش خواهد یافت.
قوای محرکهٔ CT8
پیشرانهٔ پایهٔ CT8 یک نمونهٔ V6 توئین توربو خواهد بود درحالیکه قویترین موتور آن V8 توئین توربو با قدرتی در حدود 500 اسببخار خواهد بود. همچنین نسخهٔ پلاگ این هیبرید آن نیز ساخته خواهد شد.
قیمت، زمان عرضه و رقبا
CT8 احتمالاً در اواخر سال 2018 و یا اوایل 2019 با قیمتی بیش از 90 هزار دلار عرضه خواهد شد. رقبای پرچمدار آیندهٔ کادیلاک عبارتاند از: آئودی A8، مرسدس بنز S کلاس، ب ام و سری 7، جاگوار XJ، لکسوس LS و مازراتی کواتروپورته.
کادیلاک با تغییر شیوهٔ نامگذاری خود و عرصهٔ محصولات جدید، سخت در تلاش است تا جایگاه برند خود را بهعنوان یک لوکسساز جهانی بیش از پیش بالابرده و فروش محصولات خود را افزایش دهد. آنطور که از کادیلاک انتظار داریم، CT8 احتمالاً سدانی فوقالعاده زیبا و با انبوهی از تجهیزات و تکنولوژیهای روز خواهد بود که نام کادیلاک را بهعنوان یکی از برترین لوکسسازان در عرصهٔ جهانی بیش از گذشته مطرح خواهد کرد.
![c.jpg](http://datamanagement.modeonline.ir/UserFiles/image/00000000000000000000000000/%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A8%DB%8C%D9%84/12106/c.jpg)
![1.jpg](http://datamanagement.modeonline.ir/UserFiles/image/00000000000000000000000000/%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A8%DB%8C%D9%84/12106/1.jpg)
پدال نوشت: پس ازاینکه کادیلاک شیوهٔ نامگذاری و سبک محصولات خود را عوض کرد، در سال 2015 سدان پرچمدار جدیدی را بانام CT6 معرفی کرد که برخلاف XTS دیفرانسیل عقب بوده و بهزودی پیشرانهٔ V8 نیز برای آن ارائه خواهد شد. البته تولید XTS همچنان در کنار CT6 ادامه داشته و کادیلاک صحبتی از زمان توقف تولید آن به میان نیاورده است. حال خبرهایی منتشرشده است که کادیلاک قصد ساخت سدانی حتی بزرگتر از CT6 را با نام CT8 جهت رقابت با سدانهای بزرگِ لوکس بازار دارد. این خودرو در همهٔ زمینهها همچون ابعاد، تکنولوژی قدرت و… پرچمدار کادیلاک خواهد بود.
![2.jpg](http://datamanagement.modeonline.ir/UserFiles/image/00000000000000000000000000/%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A8%DB%8C%D9%84/12106/2.jpg)
هدف از ساخت CT8
هدف کادیلاک از ساخت CT8 اثبات توانایی خود در رقابت جهانی با ژرمنها، جاگوار و لکسوس است که با قیمتی شش رقمی و تجهیز به فناوریهای پیشرفته بتواند در سگمنت مرسدس بنز S کلاس عرض اندام کند.
![3.jpg](http://datamanagement.modeonline.ir/UserFiles/image/00000000000000000000000000/%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A8%DB%8C%D9%84/12106/3.jpg)
پلت فرم CT8
CT8 همانند CT6 بر روی پلت فرم دیفرانسیل عقب امگا ساخته خواهد شد درحالی که گزینهٔ چهارچرخ محرک نیز برای آن قابل سفارش خواهد بود. به لطف استفادهٔ گسترده از ترکیب آلومینیوم و فولاد با مقاومت بالا در ساخت CT8، وزن آن تا چند صد کیلوگرم کاهش خواهد یافت.
![4.jpg](http://datamanagement.modeonline.ir/UserFiles/image/00000000000000000000000000/%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A8%DB%8C%D9%84/12106/4.jpg)
قوای محرکهٔ CT8
پیشرانهٔ پایهٔ CT8 یک نمونهٔ V6 توئین توربو خواهد بود درحالیکه قویترین موتور آن V8 توئین توربو با قدرتی در حدود 500 اسببخار خواهد بود. همچنین نسخهٔ پلاگ این هیبرید آن نیز ساخته خواهد شد.
قیمت، زمان عرضه و رقبا
CT8 احتمالاً در اواخر سال 2018 و یا اوایل 2019 با قیمتی بیش از 90 هزار دلار عرضه خواهد شد. رقبای پرچمدار آیندهٔ کادیلاک عبارتاند از: آئودی A8، مرسدس بنز S کلاس، ب ام و سری 7، جاگوار XJ، لکسوس LS و مازراتی کواتروپورته.
![7.jpg](http://datamanagement.modeonline.ir/UserFiles/image/00000000000000000000000000/%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A8%DB%8C%D9%84/12106/7.jpg)
کادیلاک با تغییر شیوهٔ نامگذاری خود و عرصهٔ محصولات جدید، سخت در تلاش است تا جایگاه برند خود را بهعنوان یک لوکسساز جهانی بیش از پیش بالابرده و فروش محصولات خود را افزایش دهد. آنطور که از کادیلاک انتظار داریم، CT8 احتمالاً سدانی فوقالعاده زیبا و با انبوهی از تجهیزات و تکنولوژیهای روز خواهد بود که نام کادیلاک را بهعنوان یکی از برترین لوکسسازان در عرصهٔ جهانی بیش از گذشته مطرح خواهد کرد.
![8.jpg](http://datamanagement.modeonline.ir/UserFiles/image/00000000000000000000000000/%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A8%DB%8C%D9%84/12106/8.jpg)