پشتیبانی آنلاین ایرانسل راه اندازی شد

  • شروع کننده موضوع Ellery
  • بازدیدها 140
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

Ellery

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2017/06/18
ارسالی ها
10,683
امتیاز واکنش
46,118
امتیاز
1,274
سن
20
محل سکونت
~•° jonub ~•°
به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با توجه به اینکه شرکت ایرانسل به فکر پیشرفت بیشتر در دنیای تکنولوژی و همچنین رفاه بیشتر مشترکان خود می باشد ، با هدف گسترش فرآیند پشتیبانی مشترکین اقدام به ارتقا سامانه گفت و گوی آنلاین (Chat) در وب سایت خود و در همه صفحات وب سایت کرده است.

NEWS%2FIrancell%2FService%2FOnline-Support.jpg


با استفاده از این قابلیت جدید وب سایت ایرانسل ، مشترکین ایرانسل و بازدیدکنندگان از همه صفحات وب ‌سایت این اپراتور می توانند با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل در ۲۴ ساعت شبانه ‌روز و ۷ روز هفته به صورت آنلاین گفت ‌و گو نمایند و با طرح سوالات ، مشکلات و درخواست ‌های خود، پاسخ مربوط را در همان موقع دریافت نمایند.

از این رو به غیر از امکان دسترسی به صفحه گفت ‌و گوی آنلاین از طریق لینک موجود در پایین صفحه وب ‌سایت ، در صورتی که بازدید کننده ‌ای حداقل ۲دقیقه در وب‌ سایت ایرانسل حضور داشته باشد ، پنجره پشتیبانی آنلاین به صورت اتوماتیک در پایین صفحه ظاهر می شود تا وی بتواند به سرعت با کارشناس مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل گفت ‌و گو نماید.

شرکت ایرانسل قبل از این نیز با هدف برقراری ارتباط موثر با مشترکین خود ، نسبت به راه‌ اندازی اولین مرکز ارتباط با مشتریان شبانه ‌روزی یک اپراتور تلفن همراه در ایران ، اولین سامانه کنترل حساب اینترنتی مشترکین تلفن همراه (e-care) ، اولین نرم افزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری ایرانسل من و اولین سامانه ‌های پشتیبانی مشترکین در شبکه‌ های اجتماعی اقدام کرده بود.
 

برخی موضوعات مشابه

بالا