اولین نمایش این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ و فروش آن از انتهای سال ۲۰۱۵ خواهد بود.
از مدلهای هاچ بک ۲۰۸، مدل GTI و کراس اوور ۲۰۰۸ حالا پژو در اندیشه تولید یک مدل کروکی از روی این خودرو است. خودرویی که میتواند با اسلاف خود نظیر ۲۰۶CC و ۲۰۷CC تفاوتهای چشمگیری داشته باشد و جایگزینی مناسب و متفاوت برای آنها محسوب گردد.
به گزارش دانا، پژو ۲۰۸ کروکی ممکن است از یک سقف بازشونده از جنس نرم استفاده کند که گرچه قدیمیتر به نظر میرسد اما هزینههای پایینتر و ساخت آسانتری در پی دارد و قیمت نهایی محصول را نیز کاهش خواهد داد.
علاوه بر این سقف نرم از سه لایه تشکیل شده که میزان ورود صدا را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش میدهد و از نظر استحکام ساختاری نیز به لطف پیشرفتهای فنی، تفاوت خاصی در ایمنی وجود نخواهد داشت. سقف کاملاً بازشوی نرم میتواند نقطه افتراق این مدل با سیتروئن DS3 کروکی هم باشد که تنها قسمتی از سقف آن باز میشود.
انتظار میرود ۲۰۸ کروکی از همان پیشرانههای مرسوم ۲۰۸ از جمله موتور ۲۰۰ اسب بخاری مدل جی تی آی بهره گیرد. اولین نمایش این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ و فروش آن از انتهای سال ۲۰۱۵ خواهد بود.
از مدلهای هاچ بک ۲۰۸، مدل GTI و کراس اوور ۲۰۰۸ حالا پژو در اندیشه تولید یک مدل کروکی از روی این خودرو است. خودرویی که میتواند با اسلاف خود نظیر ۲۰۶CC و ۲۰۷CC تفاوتهای چشمگیری داشته باشد و جایگزینی مناسب و متفاوت برای آنها محسوب گردد.
به گزارش دانا، پژو ۲۰۸ کروکی ممکن است از یک سقف بازشونده از جنس نرم استفاده کند که گرچه قدیمیتر به نظر میرسد اما هزینههای پایینتر و ساخت آسانتری در پی دارد و قیمت نهایی محصول را نیز کاهش خواهد داد.
علاوه بر این سقف نرم از سه لایه تشکیل شده که میزان ورود صدا را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش میدهد و از نظر استحکام ساختاری نیز به لطف پیشرفتهای فنی، تفاوت خاصی در ایمنی وجود نخواهد داشت. سقف کاملاً بازشوی نرم میتواند نقطه افتراق این مدل با سیتروئن DS3 کروکی هم باشد که تنها قسمتی از سقف آن باز میشود.
انتظار میرود ۲۰۸ کروکی از همان پیشرانههای مرسوم ۲۰۸ از جمله موتور ۲۰۰ اسب بخاری مدل جی تی آی بهره گیرد. اولین نمایش این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ و فروش آن از انتهای سال ۲۰۱۵ خواهد بود.
از مدلهای هاچ بک ۲۰۸، مدل GTI و کراس اوور ۲۰۰۸ حالا پژو در اندیشه تولید یک مدل کروکی از روی این خودرو است. خودرویی که میتواند با اسلاف خود نظیر ۲۰۶CC و ۲۰۷CC تفاوتهای چشمگیری داشته باشد و جایگزینی مناسب و متفاوت برای آنها محسوب گردد.
به گزارش دانا، پژو ۲۰۸ کروکی ممکن است از یک سقف بازشونده از جنس نرم استفاده کند که گرچه قدیمیتر به نظر میرسد اما هزینههای پایینتر و ساخت آسانتری در پی دارد و قیمت نهایی محصول را نیز کاهش خواهد داد.
![0.704339001396569359_taknaz.jpg](http://www.taknaz.ir/upload/87/0.704339001396569359_taknaz.jpg)
علاوه بر این سقف نرم از سه لایه تشکیل شده که میزان ورود صدا را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش میدهد و از نظر استحکام ساختاری نیز به لطف پیشرفتهای فنی، تفاوت خاصی در ایمنی وجود نخواهد داشت. سقف کاملاً بازشوی نرم میتواند نقطه افتراق این مدل با سیتروئن DS3 کروکی هم باشد که تنها قسمتی از سقف آن باز میشود.
انتظار میرود ۲۰۸ کروکی از همان پیشرانههای مرسوم ۲۰۸ از جمله موتور ۲۰۰ اسب بخاری مدل جی تی آی بهره گیرد. اولین نمایش این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ و فروش آن از انتهای سال ۲۰۱۵ خواهد بود.
از مدلهای هاچ بک ۲۰۸، مدل GTI و کراس اوور ۲۰۰۸ حالا پژو در اندیشه تولید یک مدل کروکی از روی این خودرو است. خودرویی که میتواند با اسلاف خود نظیر ۲۰۶CC و ۲۰۷CC تفاوتهای چشمگیری داشته باشد و جایگزینی مناسب و متفاوت برای آنها محسوب گردد.
به گزارش دانا، پژو ۲۰۸ کروکی ممکن است از یک سقف بازشونده از جنس نرم استفاده کند که گرچه قدیمیتر به نظر میرسد اما هزینههای پایینتر و ساخت آسانتری در پی دارد و قیمت نهایی محصول را نیز کاهش خواهد داد.
علاوه بر این سقف نرم از سه لایه تشکیل شده که میزان ورود صدا را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش میدهد و از نظر استحکام ساختاری نیز به لطف پیشرفتهای فنی، تفاوت خاصی در ایمنی وجود نخواهد داشت. سقف کاملاً بازشوی نرم میتواند نقطه افتراق این مدل با سیتروئن DS3 کروکی هم باشد که تنها قسمتی از سقف آن باز میشود.
انتظار میرود ۲۰۸ کروکی از همان پیشرانههای مرسوم ۲۰۸ از جمله موتور ۲۰۰ اسب بخاری مدل جی تی آی بهره گیرد. اولین نمایش این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ و فروش آن از انتهای سال ۲۰۱۵ خواهد بود.