چرا G2 الجی مینی شد؟

Ðαяӄ ƨнαÐσω

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2013/12/16
ارسالی ها
3,653
امتیاز واکنش
1,051
امتیاز
507
محل سکونت
رشت
20140301005-01-footofan_com.jpg


الجی G2 Mini هدفش انبوه بازار برای برآورده کردن نیازهای مخاطبان اصلی است که هنوز هم تجربه پیشرفته گوشیهای پرچمدار را ترجیح میدهند.

و اما دلایل منطقی طبق آمار...

ضریب نفوذ تلفنهای هوشمند برابر با 50 درصد است. بازار تلفن‎های هوشمند تقریباً به بلوغ رسیده است.
افزایش تعداد کاربران گوشیهای هوشمند در سطح جهانی همچنان ادامه دارد.
کاهش رشد در بازارهای جهانی (در بازارهای اصلی مانند امریکا و انگلیس رشد راکدی نشان داده شده است)
بیشتر خریداران گوشیهای هوشمند کاربران عادی خواهند شد که نام برند و کارایی نسبت به مشخصات فنی پروپیمان برایشان اهمیت دارد.

بیشتر تغییر زنجیره تأمین به سمت انبوه گوشیهای متوسط میرود
بازارهای نوظهور آیندۀ اصلی رشد هستند
ارزش نام برند تأییدشده همراه با قیمتگذاری مناسب میتواند برندها را به دموگرافی کاملاً جدیدی وارد کند.
از آنجا که مشتریان چنین مناطقی بیشتر به قیمت اهمیت میدهند، گوشیهای کوچکتر با قیمت پایینتر توسط سازندگان بومی پرطرفدارتر خواهند بود.

برآورده کردن نیازهای مشتریان متفاوت
مدلهای متوسط در نظر دارند که برای ترکیب نام برند، اندازه نمایشگر، کیفیت، مشخصات سختافزاری و قابلیت حمل راحت ایدهآل باشند.
گرایش بعدی: گوشیهای هوشمند مینی. این روزها انتخاب گوشی هوشمند تقریباً مانند امتحان کردن کفش است.
نسخههای مینی گوشیهای پرچمدار قشر خاصی از کاربران را جذب خود خواهد کرد.
 

برخی موضوعات مشابه

بالا