ترمیم تابلوی رنگ روغنی مشهور از از جان کُنستابل، تصویری از یک مرغ ماهیخوار کوچک که تا به حال دیده نشده بود را آشکار کرد.
سرپرست فرهنگی شورای ایپسویچ «برایونی رودکین» میگوید: "ما از کشف تصویر یک مرغ ماهیخوار که بیش از 200 سال پس از کشیده شدن توسط کنستابل مخفی مانده بود، بسیار هیجان زدهایم. تابلوی «میلاستریم»(The Millstream) برای بیش از 100 سال تمیز نشده بود و ترمیم این تابلو آن را دوباره زنده کرده است."
تابلوی میلاستریم برای بیش از 100 سال تمیز نشده و روغن جلای روی آن که 100 سال پیش به روی آن کشیده شده، زرد شده و زیبایی آن را تحت تأثیر قرار داده و آن را محو کرده بود.
در پروسه ترمیم، روغن جلای قدیمی با زحمت بسیار توسط ترمیم کننده برداشته شده، تابلو تمیز و تمامی مراقبتهای خاص از آن به عمل آمده است. سپس روی تابلو توسط روغن جلای مدرنی که به راحتی قابل برداشته شدن است و به سرعت هم زرد نمیشود، پوشانده شده که از این اثر هنری را بهتر محافظت خواهد کرد. در این پروسه، بسیاری از جزییات که با وجود روغ جلای مات شده قابل مشاهده نبودند، آشکار گشتند: جان کنستابل جای دودکش خانه را تغییر داده است و اگر از نزدیک به خانه نگاه کنید، جای اصلی آن را خواهید دید. او همچنین تعدادی پرنده را در میان نقاشی تصویر کرده، اما سپس آنها را با رنگ پوشانده است. این تغییرات کوچک که با وجود جلای مات قبلی مشاهده نبودند، حالا با وضوح بیشتری مشاهده میشوند.
مرغ ماهیخوار کوچک یکی از کوچکترین اجزای این نقاشی است و ترمیم کنندگان تا زمان شروع تمیز کردن تابلو، هیچ آگاهی در مورد وجود آن نداشتهاند. مرغ ماهیخوار تنها به صورت لکه کوچک آبی و قرمزی در میانه تابلو دیده میشود، اما کشیدن آن برای کنستابل مهم بوده است.
تابلوی «میلاستریم» حالا باری دیگر بر دیوار گالری «وازلی» در عمارت «کرایستچرچ» که دارای شاخصترین مجموعه آثار کنستابل خارج از لندن است، آویخته شده و مایه تحسین بازدیدکنندگان است.
سرپرست فرهنگی شورای ایپسویچ «برایونی رودکین» میگوید: "ما از کشف تصویر یک مرغ ماهیخوار که بیش از 200 سال پس از کشیده شدن توسط کنستابل مخفی مانده بود، بسیار هیجان زدهایم. تابلوی «میلاستریم»(The Millstream) برای بیش از 100 سال تمیز نشده بود و ترمیم این تابلو آن را دوباره زنده کرده است."
تابلوی میلاستریم برای بیش از 100 سال تمیز نشده و روغن جلای روی آن که 100 سال پیش به روی آن کشیده شده، زرد شده و زیبایی آن را تحت تأثیر قرار داده و آن را محو کرده بود.
در پروسه ترمیم، روغن جلای قدیمی با زحمت بسیار توسط ترمیم کننده برداشته شده، تابلو تمیز و تمامی مراقبتهای خاص از آن به عمل آمده است. سپس روی تابلو توسط روغن جلای مدرنی که به راحتی قابل برداشته شدن است و به سرعت هم زرد نمیشود، پوشانده شده که از این اثر هنری را بهتر محافظت خواهد کرد. در این پروسه، بسیاری از جزییات که با وجود روغ جلای مات شده قابل مشاهده نبودند، آشکار گشتند: جان کنستابل جای دودکش خانه را تغییر داده است و اگر از نزدیک به خانه نگاه کنید، جای اصلی آن را خواهید دید. او همچنین تعدادی پرنده را در میان نقاشی تصویر کرده، اما سپس آنها را با رنگ پوشانده است. این تغییرات کوچک که با وجود جلای مات قبلی مشاهده نبودند، حالا با وضوح بیشتری مشاهده میشوند.
مرغ ماهیخوار کوچک یکی از کوچکترین اجزای این نقاشی است و ترمیم کنندگان تا زمان شروع تمیز کردن تابلو، هیچ آگاهی در مورد وجود آن نداشتهاند. مرغ ماهیخوار تنها به صورت لکه کوچک آبی و قرمزی در میانه تابلو دیده میشود، اما کشیدن آن برای کنستابل مهم بوده است.
تابلوی «میلاستریم» حالا باری دیگر بر دیوار گالری «وازلی» در عمارت «کرایستچرچ» که دارای شاخصترین مجموعه آثار کنستابل خارج از لندن است، آویخته شده و مایه تحسین بازدیدکنندگان است.