- عضویت
- 2017/02/07
- ارسالی ها
- 5,830
- امتیاز واکنش
- 35,457
- امتیاز
- 1,120
- سن
- 20
CESAR کم وزن و کم هزینه
تحقیقی که در دانشگاه منچستر به منظور بهبود برخی از سیستم های بکار رفته درجت های شخصی و هواپیماهای باربری برای مسافت کم, صورت گرفته است, می تواند منجر به یک پیشرفت اساسی در ساخت هواپیماهای شخصی ارزان تر, سبک تر و با آلودگی کمتر شود
تحقیقی که در دانشگاه منچستر به منظور بهبود برخی از سیستم های بکار رفته درجت های شخصی و هواپیماهای باربری-برای مسافت کم، صورت گرفته است، می تواند منجر به یک پیشرفت اساسی در ساخت هواپیماهای شخصی ارزان تر، سبک تر و با آلودگی کمتر شود.
با توجه به افزایش تقاضا برای سفر های هوایی، به نظر می رسد که تعداد سفر های هوایی برای مسافت های کوتاه و سفرها با جت های شخصی در حال افزایش است
این موضوع به خصوص در میان کشور های اروپایی صادق است، به این دلیل که کشور های غربی این قاره برای گسترش تجارت خود به شرق، نیازمند اسبابی برای افزایش پرواز ها بین این ملل هستند.
در حالی که جت های بزرگ نوین، با تکنولوژی سطح بالا، مانند Airbus A۳۸۰ دارای سیستم های پیشرفته الکتروهیدرولیک و الکترمکانیک برای کنترل تجهیزاتی مانند رادار می باشند، هواپیماهای مسافری کوچک هنوز از سیستم های کنترلی که با تسمه و قرقره کار می کنند بهره می برند با وجود اینکه در طی سال ها هیچ ویژگی فنّی قابل توجهی در آنها دیده نشده است.
با رهبری دکتر نیگل اسکاتفیلد*محققانی از دانشکده ی برق دانشگاه منچستر و گروه مهندسی الکترونیک در تبدیل قدرت، در حال تلاش برای بهبود سیستم هایی الکتریکی هستند که در جنبه ی خارجی کنترل پرواز مورد استفاده قرار می گیرند، مانند رادار، دریچه ی بال ها و تجهیزات فرود. آن ها امیدوارند که این طرح هزینه های ایجاد شده، از قبیل هزینه های جاری و هزینه ی تعمیر و نگهداری را کاهش دهد در حالی که همچنان ایمنی و راحتی مسافران به خوبی حفظ می شود همچنین کاهش اثرات زیانبار آن بر روی محیط تضمین شده باشد.
کاری که با استفاده از بودجه ی اتحادیه ی اروپا انجام می شود، پروژه ی "هواپیما های کوچک با قیمت رضایت بخش" یا *CESAR است که در سپتامبر گذشته آغاز شده و به مدت سه سال ادامه خواهد داشت. این فعالیت شامل ۳۵ سازمان تجاری و آموزشی از کشور های اتحادیه اروپا می باشد.
تحقیقی که در دانشگاه منچستر به منظور بهبود برخی از سیستم های بکار رفته درجت های شخصی و هواپیماهای باربری برای مسافت کم, صورت گرفته است, می تواند منجر به یک پیشرفت اساسی در ساخت هواپیماهای شخصی ارزان تر, سبک تر و با آلودگی کمتر شود
تحقیقی که در دانشگاه منچستر به منظور بهبود برخی از سیستم های بکار رفته درجت های شخصی و هواپیماهای باربری-برای مسافت کم، صورت گرفته است، می تواند منجر به یک پیشرفت اساسی در ساخت هواپیماهای شخصی ارزان تر، سبک تر و با آلودگی کمتر شود.
با توجه به افزایش تقاضا برای سفر های هوایی، به نظر می رسد که تعداد سفر های هوایی برای مسافت های کوتاه و سفرها با جت های شخصی در حال افزایش است
این موضوع به خصوص در میان کشور های اروپایی صادق است، به این دلیل که کشور های غربی این قاره برای گسترش تجارت خود به شرق، نیازمند اسبابی برای افزایش پرواز ها بین این ملل هستند.
در حالی که جت های بزرگ نوین، با تکنولوژی سطح بالا، مانند Airbus A۳۸۰ دارای سیستم های پیشرفته الکتروهیدرولیک و الکترمکانیک برای کنترل تجهیزاتی مانند رادار می باشند، هواپیماهای مسافری کوچک هنوز از سیستم های کنترلی که با تسمه و قرقره کار می کنند بهره می برند با وجود اینکه در طی سال ها هیچ ویژگی فنّی قابل توجهی در آنها دیده نشده است.
با رهبری دکتر نیگل اسکاتفیلد*محققانی از دانشکده ی برق دانشگاه منچستر و گروه مهندسی الکترونیک در تبدیل قدرت، در حال تلاش برای بهبود سیستم هایی الکتریکی هستند که در جنبه ی خارجی کنترل پرواز مورد استفاده قرار می گیرند، مانند رادار، دریچه ی بال ها و تجهیزات فرود. آن ها امیدوارند که این طرح هزینه های ایجاد شده، از قبیل هزینه های جاری و هزینه ی تعمیر و نگهداری را کاهش دهد در حالی که همچنان ایمنی و راحتی مسافران به خوبی حفظ می شود همچنین کاهش اثرات زیانبار آن بر روی محیط تضمین شده باشد.
کاری که با استفاده از بودجه ی اتحادیه ی اروپا انجام می شود، پروژه ی "هواپیما های کوچک با قیمت رضایت بخش" یا *CESAR است که در سپتامبر گذشته آغاز شده و به مدت سه سال ادامه خواهد داشت. این فعالیت شامل ۳۵ سازمان تجاری و آموزشی از کشور های اتحادیه اروپا می باشد.