یکی از موضوعات داغ این روزهای گیمینگ، قطعا بتل رویال است. بازی واقعا آن را مطرج کرد و هم مثال خوب دیگری به حساب میآید. بازیهای دیگر هم مطمئنا از آن پیروی میکنند یا بتل رویال را به فرمول فعلی خود میافزایند و حالا شرکت Take-Two Interactive به این پدیده پاسخ داده است.
دیدن سر و صداها برای محبوبیت سبک بتل رویال "واقعا جالب" بوده است. با این حال، زلنیک افزود Take-Two و همچنین Rockstar Games و 2K Games بهطور کلی میخواهند در دنباله مسیر خودشان بدرخشند. آنها نمیخواهند با الهام از کارهای دیگران، به ادامه گامهای آنان بپردازند:
"من فقط میخواهم بگویم موفقیت شخص دیگر بسیار جالب است و ما مشخصا از کارهای رقبای خود آگاه هستیم اما هدف ما این است که تا حد امکان خلاق باشیم. بازیهای خوب و حتی عناوین بسیار جالبی که از اینها الهام میگیرند، هرگز بهطور غیر منتظره نوآورانه نیستند."
زلنیک به به عنوان یک مثال اشاره کرد. او گفت بسیاری علیه این بازی نظر میدادند که در سال 2010 منتشر شد زیرا در آن زمان مردم معتقد بودند وسترن نمیتواند موفق باشد. در نهایت دیدیم که آن بازی چه از نظر نقدها و تجاری، آن تفکرات را در هم شکست و حالا هایپ زیادی برای وجود دارد:
"در زمان Red Dead Redemption منطق میگفت که وسترن نمیتواند موفقیتآمیز باشد زیرا مدتی بسیار طولانی بود که هیچ عنوانی با تم وسترن در دسترس قرار نمیگرفت. Rockstar ریسک بزرگی برای خلق آن کرد و نتایج خارقالعاده بودند."
زلنیک در ادامه گفت او فکر نمیکند Rockstar و 2K Games برای ساخت بازیهای خود علاقهای به "الهامگیری یا تقلید" از عناوین دیگر داشته باشند. با این حال، وی افزود اگر بازیکنان یک بازی شبیه به PUBG را درخواست کنند، Take-Two ممکن است آن را بسازد.
GTA Online که بخش آنلاین به حساب میآید، یک حالت در سبک PUBG به نام Motor Wars دارد. در این حالت، بازیکنان با چتر نجات وارد یک نقشه میشوند و تا زمان مرگ میجنگند. دلیل نامگذاری آن برروی Motor Wars، این است که تمرکز آن بیشتر برروی مبارزات با وسایل نقلیه است تا با پای پیاده.
دیدن سر و صداها برای محبوبیت سبک بتل رویال "واقعا جالب" بوده است. با این حال، زلنیک افزود Take-Two و همچنین Rockstar Games و 2K Games بهطور کلی میخواهند در دنباله مسیر خودشان بدرخشند. آنها نمیخواهند با الهام از کارهای دیگران، به ادامه گامهای آنان بپردازند:
"من فقط میخواهم بگویم موفقیت شخص دیگر بسیار جالب است و ما مشخصا از کارهای رقبای خود آگاه هستیم اما هدف ما این است که تا حد امکان خلاق باشیم. بازیهای خوب و حتی عناوین بسیار جالبی که از اینها الهام میگیرند، هرگز بهطور غیر منتظره نوآورانه نیستند."
زلنیک به به عنوان یک مثال اشاره کرد. او گفت بسیاری علیه این بازی نظر میدادند که در سال 2010 منتشر شد زیرا در آن زمان مردم معتقد بودند وسترن نمیتواند موفق باشد. در نهایت دیدیم که آن بازی چه از نظر نقدها و تجاری، آن تفکرات را در هم شکست و حالا هایپ زیادی برای وجود دارد:
"در زمان Red Dead Redemption منطق میگفت که وسترن نمیتواند موفقیتآمیز باشد زیرا مدتی بسیار طولانی بود که هیچ عنوانی با تم وسترن در دسترس قرار نمیگرفت. Rockstar ریسک بزرگی برای خلق آن کرد و نتایج خارقالعاده بودند."
زلنیک در ادامه گفت او فکر نمیکند Rockstar و 2K Games برای ساخت بازیهای خود علاقهای به "الهامگیری یا تقلید" از عناوین دیگر داشته باشند. با این حال، وی افزود اگر بازیکنان یک بازی شبیه به PUBG را درخواست کنند، Take-Two ممکن است آن را بسازد.
GTA Online که بخش آنلاین به حساب میآید، یک حالت در سبک PUBG به نام Motor Wars دارد. در این حالت، بازیکنان با چتر نجات وارد یک نقشه میشوند و تا زمان مرگ میجنگند. دلیل نامگذاری آن برروی Motor Wars، این است که تمرکز آن بیشتر برروی مبارزات با وسایل نقلیه است تا با پای پیاده.
آخرین ویرایش: