مدآنلاین: شرکت سیمپل (ساده) از عمده شرکتهایی است که هماهنگ با نام خود، همواره طرحهایی ساده و شیک به بازار عرضه کرده است. جدیدترین مجموعه این شرکت نیز با چنین روند و مفهومی غریبه نیست. آلیسا کیتپونگ و تاناچپاک وارنیسون در اواخر سال 2013 تصمیم گرفتند علاقه خود به طراحی ساعتهای مچی را در قالب یک شرکت بصورت جدیتر پیگیری کنند. آنها با همین ایده شرکت سیمپل را پایهگذاری کردند.
در حال حاضر وارنیسون که مدرک کارشناسی ارشد طراحی دارد مدیریت طراحیهای این برند را برعهده دارد و کیتپونگ بر بخشهای بازاریابی، لجستیک و مدیریت این شرکت نظارت میکند. شعار اصلی این برند:«سیمپل (ساده) باش، متفاوت باش» است. طراحان این برند میگویند تمامی محصولاتشان «بیزمان و مدرن بوده و برای برای سادهسازی سبک زندگی تک تک افراد طراحی شدهاند.»
اولین مجموعه این شرکت که به تازگی به بازار عرضه شده است بر اساس سادگی و مینیمالیسم طراحی شده و شامل پنج ساعت است: سیمپل ریگال، سیمپل آمبر، سیمپل گراویتی، سیمپل مونوکروم و سیمپل کلاسیک. از این میان مدلهای ریگال، آمبر و کلاسیک در دو رنگ متفاوت عرضه شدهاند. تمامی ساعتهای مجموعه سیمپل بدون عدد طراحی شده و همگی دارای بندهای چرمی با بهترین کیفیت هستند که به رنگ مونوکروم ارائه میشوند. صفحه تمامی این ساعتها به شکل دایره و با خطهایی طراحی شده است که بهجای ساعتهای 3، 6، 9 و 12 از خطهای بلندتر استفاده شده است.