- عضویت
- 2018/02/17
- ارسالی ها
- 23,992
- امتیاز واکنش
- 29,350
- امتیاز
- 1,104
گردشگری فرهنگی در ویکتوریا واقع در جنوب شرق کشور استرالیا با رکورد زدن در تعداد بازدیدکنندگان بینالمللی که از پیشنهادات خلاقانه و فرهنگی این ایالت از جمله موزههای پرچمدار ملبورن و گالریها لـ*ـذت میبرند، بسیار پر رونق است.
نمودارهای جدید نشان میدهند که گردشگران فرهنگی بینالمللی حدود ۲ میلیارد دلار به اقتصاد این ایالت در سال گذشته با ۸۸ درصد رشد به نسبت سال ۲۰۱۳، تزریق کردهاند.
چین، بزرگترین و روبه رشدترین بازار گردشگری فرهنگی ایالت ویکتوریا است و انتظار میرود تا سال ۲۰۲۵ تنها گردشگران چینی، یک میلیارد دلار در اینجا خرج کنند.
موزه ملبورن (Melbourne Museum) با مقدار میانگین ۹٫۳ درصد بازدیدکنندگان خارجی، یکی از برترین جاذبههای ویکتوریا برای گردشگران بینالمللی به شمار میآید. در سال گذشته موزه باغهای کارلتون (Carlton museum) با رشد ۷۶ درصدی در میان بازدیدکنندگان چینی روبهرو بوده است. حدود ۲۰ هزار چینی در سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ از این موزه دیدن کردند؛ تعدادی بیشتر از هر گروه بینالمللی دیگر.
مقالههای مرتبط:
ملبورن با وجود تجارب خلاقانه، شهر پیشروی کشور استرالیا در گردشگری فرهنگی به شمار میآید. یکی از دلایل اصلی که بازدیدکنندگان این شهر را دوست دارند، نوآوریها است.
گردشگران فرهنگی به کسانی اطلاق میشود که در طول سفر خود به بیش از دیا سه مکان فرهنگی یا رویدادها از جمله گالریها، موزهها، مکانهای تاریخی و اجراها سر بزند. آنها بخش سودآور بازار گردشگری هستند و بهطور متوسط اقامت طولانیتری دارند و پول بیشتری خرج میکنند.
ملبورن، خانه شلوغترین گالری، کتابخانه، موزهها و تئاترهای استرالیا است. جاذبههای گردشگری فرهنگی ایالت ویکتوریا سال گذشته میزبان ۱۳٫۲ میلیون گردشگر بومی، ملی و بینالمللی بودهاند؛ یک رکورد شگفتانگیز!
ملبورن بیشتر به علت جامعه هنری مستقل شناختهشده آن، هنر خیابانی و صحنه موسیقی بهعنوان یکی از مکانهای برتر موسیقی جهان نامگذاری شده است. یک نقل قول از وزیر صنعت خلاق، مارتین فولی میگوید:
ویکتوریا ایالتی خلاق است و این نمودارها نشان میدهند که چگونه خلاقیت، گردشگران را جذب میکند، به کسب و کار رونق میبخشد و اقتصاد ما را تقویت میکند.
جان ارن، وزیر گردشگری و رویدادهای اصلی، گفت:
دیدن تعداد زیاد گردشگران بینالمللی که در انیستیوهای فرهنگی کلاس جهانی ما زمان میگذرانند، بسیار لـ*ـذتبخش است و ما به سختی تلاش میکنیم تا این بازار سودمند را تقویت کنیم.
هر نمایشگاه، فستیوال، نمایش و رویداد، اثر مستقیمی بر کسب و کار بومی و اقتصاد پر رونق ما داشته است. با سرمایهگذاری بر بخش خلاقیت، ما در حقیقت بر آینده ویکتوریا سرمایهگذاری کردهایم.
نمودارهای جدید نشان میدهند که گردشگران فرهنگی بینالمللی حدود ۲ میلیارد دلار به اقتصاد این ایالت در سال گذشته با ۸۸ درصد رشد به نسبت سال ۲۰۱۳، تزریق کردهاند.
چین، بزرگترین و روبه رشدترین بازار گردشگری فرهنگی ایالت ویکتوریا است و انتظار میرود تا سال ۲۰۲۵ تنها گردشگران چینی، یک میلیارد دلار در اینجا خرج کنند.
موزه ملبورن (Melbourne Museum) با مقدار میانگین ۹٫۳ درصد بازدیدکنندگان خارجی، یکی از برترین جاذبههای ویکتوریا برای گردشگران بینالمللی به شمار میآید. در سال گذشته موزه باغهای کارلتون (Carlton museum) با رشد ۷۶ درصدی در میان بازدیدکنندگان چینی روبهرو بوده است. حدود ۲۰ هزار چینی در سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ از این موزه دیدن کردند؛ تعدادی بیشتر از هر گروه بینالمللی دیگر.
مقالههای مرتبط:
- بزرگترین ایالت های استرالیا کدامند؟
- استرالیا میزبان یکی از مهم ترین رویدادهای میراث فرهنگی جهان میشود
ملبورن با وجود تجارب خلاقانه، شهر پیشروی کشور استرالیا در گردشگری فرهنگی به شمار میآید. یکی از دلایل اصلی که بازدیدکنندگان این شهر را دوست دارند، نوآوریها است.
گردشگران فرهنگی به کسانی اطلاق میشود که در طول سفر خود به بیش از دیا سه مکان فرهنگی یا رویدادها از جمله گالریها، موزهها، مکانهای تاریخی و اجراها سر بزند. آنها بخش سودآور بازار گردشگری هستند و بهطور متوسط اقامت طولانیتری دارند و پول بیشتری خرج میکنند.
ملبورن، خانه شلوغترین گالری، کتابخانه، موزهها و تئاترهای استرالیا است. جاذبههای گردشگری فرهنگی ایالت ویکتوریا سال گذشته میزبان ۱۳٫۲ میلیون گردشگر بومی، ملی و بینالمللی بودهاند؛ یک رکورد شگفتانگیز!
ملبورن بیشتر به علت جامعه هنری مستقل شناختهشده آن، هنر خیابانی و صحنه موسیقی بهعنوان یکی از مکانهای برتر موسیقی جهان نامگذاری شده است. یک نقل قول از وزیر صنعت خلاق، مارتین فولی میگوید:
ویکتوریا ایالتی خلاق است و این نمودارها نشان میدهند که چگونه خلاقیت، گردشگران را جذب میکند، به کسب و کار رونق میبخشد و اقتصاد ما را تقویت میکند.
جان ارن، وزیر گردشگری و رویدادهای اصلی، گفت:
دیدن تعداد زیاد گردشگران بینالمللی که در انیستیوهای فرهنگی کلاس جهانی ما زمان میگذرانند، بسیار لـ*ـذتبخش است و ما به سختی تلاش میکنیم تا این بازار سودمند را تقویت کنیم.
هر نمایشگاه، فستیوال، نمایش و رویداد، اثر مستقیمی بر کسب و کار بومی و اقتصاد پر رونق ما داشته است. با سرمایهگذاری بر بخش خلاقیت، ما در حقیقت بر آینده ویکتوریا سرمایهگذاری کردهایم.