استودیوی رمدی در حال کار بر روی بازی جدیدی است

  • شروع کننده موضوع HAD!S
  • بازدیدها 147
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

HAD!S

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2016/05/14
ارسالی ها
1,667
امتیاز واکنش
11,873
امتیاز
753
محل سکونت
شیراز
1944307-670199_20120522_018.jpg


شواهدها نشان می‌دهند که استودیوی رمدی ، سازنده عناوین Quantum Break و Alan Wake، در حال کار بر روی بازی جدیدی بوده و احتمالا مشغول ساخت مراحل اولیه آن و صحبت با ناشرین این صنعت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
همراه باشید.


استودیوی رمدی (Remedy) در حال کار بر روی پروژه‌های مختلفی است. اول از همه باید اشاره کرد که این استودیو با همکاری یک توسعه دهنده کره‌ای به نام «اسمایل گیت» (Smilegate) در حال ساخت یک بخش داستانی برای بازی CrossFire 2 است. پروژه بعدی استودیوی رمدی فاصله زیادی تا تبدیل شدن به یک عنوان کامل را دارد و هنوز در مراحل ابتدایی ساخت قرار گرفته است.

آقای «توماس پوها» (Thomas Puha)، رییس بخش ارتباطات استودیو، در یک مصاحبه با سایت گیم اینفورمر اعلام کرد که رمدی حداقل دارای دو تیم توسعه دهنده داخلی بوده که یکی از آن‌ها بر روی عنوان CrossFire 2 و دیگری در حال کار بر روی پروژه‌ای سری است.

او توضیح داد:

تیم دیگر در حال کار کردن روی پروژه‌ای است که مدت زمان زیادی برای کامل شدنش طول خواهد کشید و هنوز در مراحل مفهومی قرار دارد.

هرچند پروژه مذکور هنوز در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد، اما استودیوی رمدی از همین الان شروع به نشان دادن آن به ناشرهای مختلف کرده است، هرچند هیچ اسمی از این ناشرین در گزارش‌ها ذکر نشده است. رمدی یک استودیوی مستقل بوده و از آثار اخیر او می‌توان به بازی اکشن و دارای عناصر زمانی Quantum Break اشاره کرد که با همکاری شرکت مایکروسافت ساخته و منتشر شده است.

آقای پوها مشخص نکرد که این پروژه سری یک بازی جدید بوده یا ادامه‌ای بر عناوین قبلی استودیو است، اما صحبت‌هایی را در مورد پایان بازی‌های Quantum Break و Alan Wakeانجام داده و اعلام کرده است که پایان‌های این دو عنوان پتانسیل این را دارند تا ادامه‌ای برای هر یک از آن‌ها ساخته شود.

او گفت:

در استودیو بحث‌های زیادی درباره پایان بازی‌ها انجام می‌شود. برخی از افراد از این تصمیم‌ها استقبال می‌کنند اما برخی دیگر نظر دیگری دارند. به نظر من پایان یک بازی باید واضح باشد، اما به گفته سم لیک (Sam Lake)، کارگردان استودیو، وقتی که اولین قسمت بازی
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
را ساختیم، همه افراد داخل بازی کشته شدند؛ بنابراین وقتی که ساخت قسمت دوم را شروع کردیم از خود پرسیدیم، از کجا باید شروع کنیم؟ به همین خاطر وقتی بازی‌های Alan Wake و Quantum Break ساخته شد، روی پایان این بازی‌ها فکر کردیم و درها را باز گذاشتیم تا اگر شانس ساخت قسمت دیگری از این عناوین را داشته باشیم، بدانیم از کجا شروع کنیم.

علاوه براین آقای پوها اعلام کرد که استودیو تصمیم دارد تا روند ساخت بازی‌ها را سرعت بیشتری ببخشد.

او گفت:

هیچ کس در استودیو دوست ندارد تا 4 یا 5 سال روی یک پروژه وقت صرف کند. این کار بسیار طاقت فرسایی است و ما می‌خواهیم بازی‌ها را هرچه زودتر منتشر کنیم.

لازم به ذکر است که قرار است بازی Quantum Break بر روی شبکه استیم منتشر شود و نسخه فیزیکی آن در ماه سپتامبر در اختیار فروشندگان قرار گیرد.
 

برخی موضوعات مشابه

بالا