جالب و دانستنی ایمیل مارکتینگ موفق در سال 2015

  • شروع کننده موضوع CAPRICORN
  • بازدیدها 160
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

CAPRICORN

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2014/11/24
ارسالی ها
12,639
امتیاز واکنش
28,246
امتیاز
1,051
محل سکونت
بندر انزلی
email-marketing.jpg


به گزارش آلامتو به نقل از ibazaryabi.com ؛ با وجود راه های جدید برای بازاریابان جهت رسیدن به مخاطبان و به دست آوردن محبوبیت، بازاریابی ایمیل هنوز هم به عنوان یکی از استراتژی های آنلاین موثر برای رشد کسب وکار شما باقی مانده است.

در واقع تحقیقات اخیر از شرکت های پیشرو در صنعت نشان میدهد که:

2.5 میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان وجود دارد.

هفتاد و دو درصد از بزرگسالان آمریکایی آنلاین از طریق گوشی های هوشمند خود به ارسال و دریافت ایمیل میپردازند.

ایمیل یک کانال ارجح برای دریافت پیامهای تجاری برای 68 درصد از مصرف کنندگان است.

نوزده درصد از مصرف کنندگان – حدود 1 از 5 نفر- خبرنامه ایمیلی را دریافت خواهند کرد فقط به خاطر اینکه ببینند آیا پیشنهادی در آن وجود دارد یا نه؟

این گزینهها خبر خوبی برای کسبوکارهای کوچک است، چون بازاریابی ایمیل یکی از مقرون به صرفهترین و در دسترس ترین روشها است. اما مثل همه چیز دیگر بازاریابی ایمیل موفق تکامل پیدا کرده است و نیازمند توجه بیشتر است.

امسال ایمیل مارکتینگ موفق چگونه خواهد بود؟


در ادامه برخی از گزینه ها وجود دارد که بازاریابان نیاز دارند که روی آنها تمرکز کنند:

اتوماسیون بازاریابی بیشتر


اتوماسیون بازاریابی به معنی استفاده از نرمافزار برای خودکار کردن فرآیندهای بازاریابی مانند بخش بندی مشتریان، ادغام داده های مشتریان و مدیریت کمپین است.

اتوماسیون بازاریابی فرآیندها را سادهتر و کارآمدتر میکند و یک جز جداییناپذیر از مدیریت ارتباط با مشتری است. براساس یک مطالعه اخیر از Lenskold Group حدود 78 درصد از بازاریابان موفق میگویند که اتوماسیون بازاریابی مستقیما درآمد آنها را افزایش میدهد.

امروزه نرمافزارهای اتوماسیون بازاریابی و بسترها پیچیده تر از همیشه هستند. آنها اجازه میدهند بازاریابان به راحتی بخش بندی و شخصی سازی انجام دهند، نتایج را پیگیری و تجزیه و تحلیل کنند و غیره.

مطالعات نشان میدهند که شخصیسازی ایمیل نرخ کلیک را تا 20 درصد افزایش میدهد و اتوماسیون منجر به افزایش شخصی سازی ها در ایمیل میشود.

بخش بندی مهم خواهد بود


این فرآیند به معنی تقسیم یک بازار بزرگ همگن به بخش های کوچک براساس نیازهای مشابه را گویند. هدف انجام کارها منطبق بر انتظارات مشتریان است. در سال جدید تقسیم بندی برای بازاریابان ایمیل اولویت خواهد داشت و منجر به موفقیت کمپین های آنها خواهد شد.

داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل ترافیک پیشرفته اجازه میدهد گروه ها با دقت هدف قرار گیرند. اگر شما بخشبندی ها را براساس جنسیت، گروه سنی، محل، سابقه خرید و یا ترکیبی از عوامل انجام دهید هدف قرار دادن دقیق منجر به ارائه ROI دقیق، نرخ کلیک بیشتر و درامد بیشتر خواهد شد.

موبایل یک ضرورت است


بازاریابان ایمیل دیگر نمی توانند از نفوذ تلفن همراه در عادات مصرف کنندگان چشم پوشی کنند. بنا به آمار جمعآوری شده از emailmonday:

نرخ بازشدن ایمیل ها در سه سال گذشته بیش از 180 درصد افزایش یافته است.

در اواخر سال 2014 بیش از نیمی(53 درصد) از تمام ایمیل ها از طریق تلفن همراه باز شد.

شصت ویک درصد از مصرف کنندگان در حال حاضر برخی از ایمیل های خود را بر روی دستگاه های تلفن همراه می خوانند.

شصت وهشت درصد از ایمیل ها برای حساب های جیمیل و یاهو در دستگاه های تلفن همراه ایجاد میشوند.

سی درصد از مصرف کنندگان منحصرا ایمیل های خود را در دستگاه های تلفن همراه می خوانند.

امسال طراحی ریسپانسیو و بازاریابی تلفن همراه یک استراتژی موفق در بازاریابی ایمیل خواهد بود. پیامهای شما باید در همهی بسترها قابل خواندن باشد در غیر اینصورت بدون اینکه خوانده شوند حذف خواهند شد.

بازاریابی ایمیل هنوز هم یک گام موثر در بازاریابی است.


روش های موثر بازاریابی دیجیتال می آیند و میروند، اما بازاریابی ایمیل یکی از سازگارترین و موثرترین روش ها برای همیشه است. به طور کلی بازاریابی ایمیل سالانه حدود 7 درصد رشد مداوم را نشان داده است. داشتن یک استراتژی بازاریابی ایمیل هوشمند میتواند بهترین گام برای کسب و کار کوچک شما در سال آینده باشد.
 

برخی موضوعات مشابه

بالا