بازیهای موبایل، به خصوص آثاری که در سبک پازل طراحی شدهاند، توانایی جذب هر نوع مخاطبی را در خود دارند. این نوع بازیها بیشتر روی این تمرکز دارند که با روند سریع خود بتوانند بازیکنان را سرگرم کنند و با محتویات خود آنها را وادار کنند که رکوردشان را هر بار بشکنند. از سبکهایی که در این میان توانسته است به محبوبیت خاصی دست پیدا کند میتوان به بازیهایی همچون 1024، 2048 و Threes اشاره کرد که در آن، بازیکنان آیتمهای بازی را به سمتهای مختلف میکشند. بازی اندروید و آیفون Twinfold، ساخته کنی سان (Kenny Sun)، در حالی که مکانیزم پایه کشیدن آیتمها را در خود نگه داشته، توانسته است با المانهای جدیدش عملکرد مطلوب و اعتیادآوری داشته باشد.
در ادامه قصد داریم درباره محتویاتی که این بازی را از سبکهای مشابه متمایز میکند، صحبت کنیم. با اینکه در ظاهر Twinfold یک بازی ساده به نظر میرسد اما از مکانیزمهای عمیقی همچون روگ لایک و حتی نقش آفرینی نیز بهرهمند است. همانند بازیهای همسبک، کاربران بازی خود را در محیطی مستطیل-مانند به طور عمودی آغاز میکنند. در این میان، کاربران هدایت یک مکعب را بر عهده میگیرند که با کشیدن همین مکعب که در واقع کاراکتر بازی است، تمام اجزای محیط را به یک سمت جابهجا میکنند. برای اینکه بازی روندی تکراری به خود نگیرد تمامی محتویات آن به طور غیرتکراری نمایان میشود و هر بار با دیوارها، آیتمها و دشمنان متفاوتی روبهرو خواهید شد.
در ادامه قصد داریم درباره محتویاتی که این بازی را از سبکهای مشابه متمایز میکند، صحبت کنیم. با اینکه در ظاهر Twinfold یک بازی ساده به نظر میرسد اما از مکانیزمهای عمیقی همچون روگ لایک و حتی نقش آفرینی نیز بهرهمند است. همانند بازیهای همسبک، کاربران بازی خود را در محیطی مستطیل-مانند به طور عمودی آغاز میکنند. در این میان، کاربران هدایت یک مکعب را بر عهده میگیرند که با کشیدن همین مکعب که در واقع کاراکتر بازی است، تمام اجزای محیط را به یک سمت جابهجا میکنند. برای اینکه بازی روندی تکراری به خود نگیرد تمامی محتویات آن به طور غیرتکراری نمایان میشود و هر بار با دیوارها، آیتمها و دشمنان متفاوتی روبهرو خواهید شد.