تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخی
آژانس تبلیغاتی Ogilvy با اعتقاد بر اینکه «ایده ها، بینش و الهام» کلید کسب و کار خلاق هستند توانست برنده بزرگ جشنواره خلاقیت ۲۰۱۷ کن شود و شیر طلا و برنز را در چاپ و نشر به دست آورد. Ogilvy شاهکارهای قدیمی را به تبلیغات معاصر برای برند واکس کفش کیوی تبدیل کرد. در این رقابت باید نیمه پایینی نقاشیهای مشهور تکمیل میشد و کفش سوژهها را به نمایش میگذاشت. از آنجا که پرترههای مشهور از جنبشها و ژانرهای هنری متفاوتی در تاریخ هنر هستند، سبکهای مختلفی از کفش نمایش داده میشود. تصاویر جالب برندگان این نمایشگاه را در این مطلب مشاهده میکنید.
آژانس تبلیغاتی Ogilvy با اعتقاد بر اینکه «ایده ها، بینش و الهام» کلید کسب و کار خلاق هستند توانست برنده بزرگ جشنواره خلاقیت ۲۰۱۷ کن شود و شیر طلا و برنز را در چاپ و نشر به دست آورد. Ogilvy شاهکارهای قدیمی را به تبلیغات معاصر برای برند واکس کفش کیوی تبدیل کرد. در این رقابت باید نیمه پایینی نقاشیهای مشهور تکمیل میشد و کفش سوژهها را به نمایش میگذاشت. از آنجا که پرترههای مشهور از جنبشها و ژانرهای هنری متفاوتی در تاریخ هنر هستند، سبکهای مختلفی از کفش نمایش داده میشود. تصاویر جالب برندگان این نمایشگاه را در این مطلب مشاهده میکنید.