- عضویت
- 2015/11/08
- ارسالی ها
- 22,523
- امتیاز واکنش
- 65,135
- امتیاز
- 1,290
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]شناخت و تفکیک میزان ها و ریتم ها از طریق شدت و ضعف ضربها امکان پذیر است و از این طریق است که می توان نقاط شروع میزان ها تعداد ضرب های آن و انتهای آن را به کمک قدرت شنوائی مشخص کرد .[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]با توجه به این مطلب می توان گفت ضربهای هر میزان از شدت و ضعف های متفاوتی تشکیل شده است , به همین نسبت نیز نتهای مختلفی که[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]از تقسیمات ضربها حاصل می گردند دارای شدت و ضعف های متفاوتی می باشند . مسلماً هر ضرب یک میزان ساده یا ترکیبی , نسبت به ضرب بعدی خود در همان میزان , قدرت و شدت بیشتری دارد ولی این شرط در تمام بافت یک میزان لنگ ,[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] صادق نیست چون این گونه میزان ها از بهم پیوستن دو یا چند میزان فرعی تشکیل شده اند , مثل میزان های پنج ضربی که ممکن است از بهم پیوستن میزان های دوضربی و سه ضربی و یا میزان های سه ضربی و دوضربی بوجود آمده باشند .[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]منبع : آفتاب[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]با توجه به این مطلب می توان گفت ضربهای هر میزان از شدت و ضعف های متفاوتی تشکیل شده است , به همین نسبت نیز نتهای مختلفی که[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]از تقسیمات ضربها حاصل می گردند دارای شدت و ضعف های متفاوتی می باشند . مسلماً هر ضرب یک میزان ساده یا ترکیبی , نسبت به ضرب بعدی خود در همان میزان , قدرت و شدت بیشتری دارد ولی این شرط در تمام بافت یک میزان لنگ ,[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] صادق نیست چون این گونه میزان ها از بهم پیوستن دو یا چند میزان فرعی تشکیل شده اند , مثل میزان های پنج ضربی که ممکن است از بهم پیوستن میزان های دوضربی و سه ضربی و یا میزان های سه ضربی و دوضربی بوجود آمده باشند .[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]منبع : آفتاب[/BCOLOR]