- عضویت
- 2015/04/15
- ارسالی ها
- 86,552
- امتیاز واکنش
- 46,640
- امتیاز
- 1,242
سامسونگ در دنیای فناوری در تمام زمینه ها حضور دارد و محصولات قدرتمندی را وارد بازار کرده است. سامسونگ جزء بزرگترین کمپانی های تولیدکننده به حساب می آید که طرفداران بی شماری در سراسر جهان دارد. این کمپانی اکنون توانست در دنیای فناوری بار دیگر نام برند خود را قدرتمندتر از قبل به رخ رقیبانش بکشاند.
در ادامه با جی اس ام آریا همراه باشید .
کمپانی سامسونگ با برنده شدن 27 جایزه در 20 بخش، یک بار دیگر رکورد جدیدی در جشنواره Cannes Lions (شیرهای کن) به نام خود ثبت کرد. این جشنواره، بزرگترین جشنواره تبلیغاتی و خلاقیت جهان به شمار می رود و شصت و دومین سال این جشنواره بین المللی برگزار شد که در آن کمپانی هایی از 90 کشور جهان، بیش از 40 هزار اثر را در زمینه های مختلف چون تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی، بازاریابی و روابط عمومی در 20 دسته بندی مختلف به نمایش گذاشتند. سامسونگ توانسته بود در سال 2014 موفق به کسب 16 جایزه در این جشنواره شود.
سامسونگ جزء کمپانی هایی در دنیای فناوری به حساب می آید که ایده های جدیدی را برای محصولاتش طراحی می کند که بسیار فوق العاده می باشند. این کمپانی اکنون نوآوری جدیدی را به ثبت رسانده که بسیار عالی و بی نظیر می باشد و در تلاش است تا محصولاتی را تولید کند که علاوه بر هوشمند بودن و داشتن قابلیت های قدرتمند، متفاوت باشند و بتوانند کاربران و بخصوص رقیبان را سورپرایز نماید.
کمپانی کره ای سامسونگ با کمپین (Launching People) مجموعا موفق به کسب هفت جایزه مختلف در این جشنواره شد. این کمپین برای تشویق کاربران به طرح ایده ها و آرزوهایشان و همچنین به اشتراک گذاشتن آنها با سامسونگ راه اندازی شده که برخی از آنها به واقعیت نزدیک شد و در این جشنواره موفق به کسب جایزه شد.
سامسونگ جوایز بسیاری را از آن خود کرد ...
مدیر ارشد بخش بازاریابی سامسونگ توضیح داد: سامسونگ برندی است که برای تسهیل زندگی مصرفکنندگان تلاش می کند و کمپین Launching People (رونمایی از استعدادها) به ما کمک می کند تا از طریق محصولات و خدمات نوآورانه مان به این هدف دست یابیم و زندگی مصرفکنندگان را به کمک نوآوری های دیجیتال، پربارتر کنیم.
در این جشنواره بزرگ، اپلیکیشن (Look at me) که برای کودکان مبتلا به اوتیسم طراحی شده است، برنده پنج جایزه از جمله جایزه طلا در گروه تکنولوژی های فضای مجازی شد. از دیگر کمپین های جذاب سامسونگ که موفق به دریافت هفت جایزه شد، (Safety Truck) بود که به منظور جلوگیری از تصادفات جادهای طراحی شد. اپلیکیشن (Back up Memory) که برای مبتلایان به آلزایمر (که هنوز در مراحل اولیه این بیماری هستند) طراحی شد که توانست برنده سه جایزه متفاوت از این جشنواره شود. همچنین نرم افزار (Hearing Hands) که یک سرویس مخصوص زبان اشاره است نیز دو جایزه برنز از این جشنواره دریافت کرد.
آیا از محصولات تولیدی کمپانی سامسونگ استفاده می کنید؟ درمورد این کمپانی و کارایی آن چه نظری دارید؟
در ادامه با جی اس ام آریا همراه باشید .
کمپانی سامسونگ با برنده شدن 27 جایزه در 20 بخش، یک بار دیگر رکورد جدیدی در جشنواره Cannes Lions (شیرهای کن) به نام خود ثبت کرد. این جشنواره، بزرگترین جشنواره تبلیغاتی و خلاقیت جهان به شمار می رود و شصت و دومین سال این جشنواره بین المللی برگزار شد که در آن کمپانی هایی از 90 کشور جهان، بیش از 40 هزار اثر را در زمینه های مختلف چون تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی، بازاریابی و روابط عمومی در 20 دسته بندی مختلف به نمایش گذاشتند. سامسونگ توانسته بود در سال 2014 موفق به کسب 16 جایزه در این جشنواره شود.
سامسونگ جزء کمپانی هایی در دنیای فناوری به حساب می آید که ایده های جدیدی را برای محصولاتش طراحی می کند که بسیار فوق العاده می باشند. این کمپانی اکنون نوآوری جدیدی را به ثبت رسانده که بسیار عالی و بی نظیر می باشد و در تلاش است تا محصولاتی را تولید کند که علاوه بر هوشمند بودن و داشتن قابلیت های قدرتمند، متفاوت باشند و بتوانند کاربران و بخصوص رقیبان را سورپرایز نماید.
کمپانی کره ای سامسونگ با کمپین (Launching People) مجموعا موفق به کسب هفت جایزه مختلف در این جشنواره شد. این کمپین برای تشویق کاربران به طرح ایده ها و آرزوهایشان و همچنین به اشتراک گذاشتن آنها با سامسونگ راه اندازی شده که برخی از آنها به واقعیت نزدیک شد و در این جشنواره موفق به کسب جایزه شد.
سامسونگ جوایز بسیاری را از آن خود کرد ...
مدیر ارشد بخش بازاریابی سامسونگ توضیح داد: سامسونگ برندی است که برای تسهیل زندگی مصرفکنندگان تلاش می کند و کمپین Launching People (رونمایی از استعدادها) به ما کمک می کند تا از طریق محصولات و خدمات نوآورانه مان به این هدف دست یابیم و زندگی مصرفکنندگان را به کمک نوآوری های دیجیتال، پربارتر کنیم.
در این جشنواره بزرگ، اپلیکیشن (Look at me) که برای کودکان مبتلا به اوتیسم طراحی شده است، برنده پنج جایزه از جمله جایزه طلا در گروه تکنولوژی های فضای مجازی شد. از دیگر کمپین های جذاب سامسونگ که موفق به دریافت هفت جایزه شد، (Safety Truck) بود که به منظور جلوگیری از تصادفات جادهای طراحی شد. اپلیکیشن (Back up Memory) که برای مبتلایان به آلزایمر (که هنوز در مراحل اولیه این بیماری هستند) طراحی شد که توانست برنده سه جایزه متفاوت از این جشنواره شود. همچنین نرم افزار (Hearing Hands) که یک سرویس مخصوص زبان اشاره است نیز دو جایزه برنز از این جشنواره دریافت کرد.
آیا از محصولات تولیدی کمپانی سامسونگ استفاده می کنید؟ درمورد این کمپانی و کارایی آن چه نظری دارید؟