به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پیش از این در خصوص سرویس تماس بان همراه اول و و چگونگی فعالسازی آن در سایت رند اطلاع رسانی کرده ایم ، حال مطلع شدیم که همراه اول از رایگان بودن این سرویس خبر داده است.
از این رو اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده: در روزهای گذشته مطلبی در خصوص هزینه دار بودن استفاده از سرویس "تماس بان" در شبکه های اجتماعی منتشر شده که کاملا نادرست بوده و فعال کردن و استفاده از سرویس تماس بان رایگان می باشد و هیچ هزینه ای ندارد.
اپراتور اول کشور در انتها ، ضمن مبهم دانستن منبع اینگونه پیغام ها در شبکه های اجتماعی ، از مشترکان خود درخواست کرد تا برای کسب اطلاعات درست به کانال های ارتباطی این اپراتور همچون پرتال اینترنتی ، مرکز تماس مشترکان (۹۹۹۰) و صفحه های رسمی این اپراتور در شبکه های اجتماعی مراجعه نمایند.
شایان ذکر است تماس بان سرویسی است که در زمان در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه ، مشترک را از کلیه تماس های دریافتی مطلع خواهد کرد. همچنین اگر مشترک به علت در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه خود قادر به دریافت تماس و پاسخگویی نباشد ، تماس بان بعد از وصل شدن مجدد شخص به شبکه همراه اول ، شماره همه اشخاصی را که در این زمان با وی تماس گرفته اند به همراه زمان تماس آنها ، در یک پیام کوتاه برای مشترک ارسال خواهد کرد.
گفتنی است مشترکین همراه اول می توانند با فرستادن عدد ۱ به سرشماره ۹۹۱۴ سرویس تماس بان را فعال و با ارسال عدد ۵ سرویس را غیرفعال نمایند. همچنین دریافت راهنمای سرویس با ارسال پیام کوتاه بدون متن به ۹۹۱۴ امکان پذیر می باشد.
از این رو اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده: در روزهای گذشته مطلبی در خصوص هزینه دار بودن استفاده از سرویس "تماس بان" در شبکه های اجتماعی منتشر شده که کاملا نادرست بوده و فعال کردن و استفاده از سرویس تماس بان رایگان می باشد و هیچ هزینه ای ندارد.
اپراتور اول کشور در انتها ، ضمن مبهم دانستن منبع اینگونه پیغام ها در شبکه های اجتماعی ، از مشترکان خود درخواست کرد تا برای کسب اطلاعات درست به کانال های ارتباطی این اپراتور همچون پرتال اینترنتی ، مرکز تماس مشترکان (۹۹۹۰) و صفحه های رسمی این اپراتور در شبکه های اجتماعی مراجعه نمایند.
شایان ذکر است تماس بان سرویسی است که در زمان در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه ، مشترک را از کلیه تماس های دریافتی مطلع خواهد کرد. همچنین اگر مشترک به علت در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه خود قادر به دریافت تماس و پاسخگویی نباشد ، تماس بان بعد از وصل شدن مجدد شخص به شبکه همراه اول ، شماره همه اشخاصی را که در این زمان با وی تماس گرفته اند به همراه زمان تماس آنها ، در یک پیام کوتاه برای مشترک ارسال خواهد کرد.
گفتنی است مشترکین همراه اول می توانند با فرستادن عدد ۱ به سرشماره ۹۹۱۴ سرویس تماس بان را فعال و با ارسال عدد ۵ سرویس را غیرفعال نمایند. همچنین دریافت راهنمای سرویس با ارسال پیام کوتاه بدون متن به ۹۹۱۴ امکان پذیر می باشد.