اوراکان حتی اگر عملکردی عالی در جاده نداشته باشد اما هنوز به اندازه کافی خوب و سریع است که بتواند نفسها را در سـ*ـینه حبس نماید.
GMG ریسینگ، به سراغ این خودرو رفته و این جنگنده را با تغییراتی، به یک نسخه سفارشی ویژه 635 اسبی تبدیل کرده است.
سیستم اگزوز سفارشی باعث افزایش 25 اسبی قدرت شده که چندان جلب توجه نمیکند. اما قطعاً صدای پرطنین موتور که در حالتهای اسپرت، کورسا و استرادا، متفاوت به گوش میرسد، باعث جلب نظر میشود. استفاده از فیبر کربن هم باعث کاهش 22 کیلویی وزن خودرو شده است. بعلاوه برای چرخها نیز از نسخههای آلیاژی معروف ADV.1 استفاده شده است. باله عقب ساخت ورشتاینر (Vorsteiner) بوده و فنرها نیز ساخت نوویتک میباشند.
همه این عوامل و انتخاب از بهترین تأمین کنندگان و هماهنگی در ظاهر باعث گردیده تا نتیجه بصری بسیار خیره کننده و زیبایی حاصل گردد. مخصوصاً رنگ مشکی
مات که GMG در نهایت روی خودرو اجرا میکند، طراحی آن را بیش از همیشه منحصربه فرد کرده است.
متأسفانه از عملکرد و تواناییهای این خودرو، اطلاعاتی منتشر نشده است.
منبع: پدال
GMG ریسینگ، به سراغ این خودرو رفته و این جنگنده را با تغییراتی، به یک نسخه سفارشی ویژه 635 اسبی تبدیل کرده است.
سیستم اگزوز سفارشی باعث افزایش 25 اسبی قدرت شده که چندان جلب توجه نمیکند. اما قطعاً صدای پرطنین موتور که در حالتهای اسپرت، کورسا و استرادا، متفاوت به گوش میرسد، باعث جلب نظر میشود. استفاده از فیبر کربن هم باعث کاهش 22 کیلویی وزن خودرو شده است. بعلاوه برای چرخها نیز از نسخههای آلیاژی معروف ADV.1 استفاده شده است. باله عقب ساخت ورشتاینر (Vorsteiner) بوده و فنرها نیز ساخت نوویتک میباشند.
همه این عوامل و انتخاب از بهترین تأمین کنندگان و هماهنگی در ظاهر باعث گردیده تا نتیجه بصری بسیار خیره کننده و زیبایی حاصل گردد. مخصوصاً رنگ مشکی
مات که GMG در نهایت روی خودرو اجرا میکند، طراحی آن را بیش از همیشه منحصربه فرد کرده است.
متأسفانه از عملکرد و تواناییهای این خودرو، اطلاعاتی منتشر نشده است.
منبع: پدال