چرخش 360 درجه با ماشین نیز یکی از زیبا ترین و حرفه ای ترین حرکت ها در اتومبیلرانی است .
برای انجام زیبای این حرکت دو راه را بلدم که به شما عزیزان آموزش می دهم.
روش اول برای چرخش 360 درجه:برای خودروهایی مثل سمند ، پژو 405 و پژو پارس و از این قبیل خودروها سرعت باید در
حدود 80 تا 90 کیلومتر در ساعت باشد به این صورت که خیلی سریع و ناگهانی فرمان را (برای مثال) به سمت چپ می
چرخانیم به طوری که تعادل خودرو کامل به هم بخوردو همزمان با این کار ترمز دستی را بالا می کشیم تا چرخ های عقب
قفل شوند.
در این لحظه عقب خودرو 180 درجه می چرخدو در همین حین ترمز دستی را پایین می آوریم .
به دلیل به هم خوردگی تعادل در اثر نیروی وزن و نیروی گریز از مرکز خودرو ، جلوی آن نیز 180 درجه می چرخد و به حالت اول
باز می گردد.
دقت داشته باشید همه ی این اتفاقات در حدود 5 تا 10 ثانیه به وقوع می پیوندند که شما باید آنقدر سریع باشید که بتوانید
به موقع فرمان دهید ، به موقع ترمز دستی را بالا و پایین بکشید، و خلاصه تمرکز کامل را داشته باشید.
روش دوم چرخش 360 درجه: این روش را خودم البته کاملا اتفاقی کشف کردم. با سرعت 90 کیلومتر در ساعت با پژو 405
ویراژ می دادم. طوری که عقب ماشین کاملا لیز می خورد و سه چهارتا ویراژ خفن دادم بعد از ویراژ آخری در حالی که تعادل
ماشین به هم خورده بود ترمز دستی را کشیدم و در کمتر از 5 ثانیه ماشین 360 درجه چرخید. هر چقدر مدت زمان بیشتر باشد امکان برنده شدن بیشتر خواهید بود
راستش را بخواهید چون اولین باری بود که این کار را می کردم اینقدر سریع اتفاق افتاد که حتی حواسم نبود ترمز دستی را
پایین بیاورم و عقب ماشین بیشتر لیز خورد و ماشین سر جایش وایستاد.
ولی در همان 5 ثانیه آنچنان دودی از چرخ ها بلند شد که تا حالا ندیده بودم.
روز بعدش دوباره این حرکت بسیار هیجان انگیز را قشنگ و بدون نقص با تمرکز کامل انجام دادم که خیلی هم حال داد.
توصیه می کنم اگه خواستید چرخش 360 درجه بزنید از روش دوم استفاده کنید چون صد در صد تست شده و تضمینی
است.
همچنین از انجام این حرکت با پراید شدیدا خودداری کنید. فقط افراد حرفهای! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ویدئو ای برای عزیزان :)
برای انجام زیبای این حرکت دو راه را بلدم که به شما عزیزان آموزش می دهم.
روش اول برای چرخش 360 درجه:برای خودروهایی مثل سمند ، پژو 405 و پژو پارس و از این قبیل خودروها سرعت باید در
حدود 80 تا 90 کیلومتر در ساعت باشد به این صورت که خیلی سریع و ناگهانی فرمان را (برای مثال) به سمت چپ می
چرخانیم به طوری که تعادل خودرو کامل به هم بخوردو همزمان با این کار ترمز دستی را بالا می کشیم تا چرخ های عقب
قفل شوند.
در این لحظه عقب خودرو 180 درجه می چرخدو در همین حین ترمز دستی را پایین می آوریم .
به دلیل به هم خوردگی تعادل در اثر نیروی وزن و نیروی گریز از مرکز خودرو ، جلوی آن نیز 180 درجه می چرخد و به حالت اول
باز می گردد.
دقت داشته باشید همه ی این اتفاقات در حدود 5 تا 10 ثانیه به وقوع می پیوندند که شما باید آنقدر سریع باشید که بتوانید
به موقع فرمان دهید ، به موقع ترمز دستی را بالا و پایین بکشید، و خلاصه تمرکز کامل را داشته باشید.
روش دوم چرخش 360 درجه: این روش را خودم البته کاملا اتفاقی کشف کردم. با سرعت 90 کیلومتر در ساعت با پژو 405
ویراژ می دادم. طوری که عقب ماشین کاملا لیز می خورد و سه چهارتا ویراژ خفن دادم بعد از ویراژ آخری در حالی که تعادل
ماشین به هم خورده بود ترمز دستی را کشیدم و در کمتر از 5 ثانیه ماشین 360 درجه چرخید. هر چقدر مدت زمان بیشتر باشد امکان برنده شدن بیشتر خواهید بود
راستش را بخواهید چون اولین باری بود که این کار را می کردم اینقدر سریع اتفاق افتاد که حتی حواسم نبود ترمز دستی را
پایین بیاورم و عقب ماشین بیشتر لیز خورد و ماشین سر جایش وایستاد.
ولی در همان 5 ثانیه آنچنان دودی از چرخ ها بلند شد که تا حالا ندیده بودم.
روز بعدش دوباره این حرکت بسیار هیجان انگیز را قشنگ و بدون نقص با تمرکز کامل انجام دادم که خیلی هم حال داد.
توصیه می کنم اگه خواستید چرخش 360 درجه بزنید از روش دوم استفاده کنید چون صد در صد تست شده و تضمینی
است.
همچنین از انجام این حرکت با پراید شدیدا خودداری کنید. فقط افراد حرفهای! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ویدئو ای برای عزیزان :)