- عضویت
- 2016/02/15
- ارسالی ها
- 3,547
- امتیاز واکنش
- 22,065
- امتیاز
- 856
خبرگزاری مهر: فیس بوک و اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی دلالان مواد مخـ ـدر را در وب سایت های خود ردیابی می کنند.
این فناوری به پلتفرم های اجتماعی اجازه می دهد تصاویر مربوط به مواد مخـ ـدر را قبل از گزارش دهی کاربران، ردیابی کنند. اقدام مذکور در حالی انجام می شود که شرکت های بزرگ رسانه ای سعی دارند از فروش مواد مخـ ـدر در پلتفرم های خود جلوگیری کنند.
کوین مارتین مدیر بخش سیاست گذاری عمومی فیس بوک در آمریکا می گوید: فناوری ما می تواند محتواهایی را ردیابی کند که حاوی تصاویر مواد مخـ ـدر و اطلاعات فروش این مواد مانند قیمت و شماره تماس یا نام کاربری برای شبکه های اجتماعی دیگر هستند.
به این ترتیب بازبین های انسانی این شرکت می توانند صفحات، گروه ها و هشتگ هایی را بررسی کنند که احتمالا به مصرف مواد مخـ ـدر مربوط هستند.
این فناوری به پلتفرم های اجتماعی اجازه می دهد تصاویر مربوط به مواد مخـ ـدر را قبل از گزارش دهی کاربران، ردیابی کنند. اقدام مذکور در حالی انجام می شود که شرکت های بزرگ رسانه ای سعی دارند از فروش مواد مخـ ـدر در پلتفرم های خود جلوگیری کنند.
کوین مارتین مدیر بخش سیاست گذاری عمومی فیس بوک در آمریکا می گوید: فناوری ما می تواند محتواهایی را ردیابی کند که حاوی تصاویر مواد مخـ ـدر و اطلاعات فروش این مواد مانند قیمت و شماره تماس یا نام کاربری برای شبکه های اجتماعی دیگر هستند.
به این ترتیب بازبین های انسانی این شرکت می توانند صفحات، گروه ها و هشتگ هایی را بررسی کنند که احتمالا به مصرف مواد مخـ ـدر مربوط هستند.