ازدواج چطور از به هم ریختن تالار پذیرایی جلوگیری کنیم

مهربانوی ایرانی

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2018/11/30
ارسالی ها
6,382
امتیاز واکنش
14,554
امتیاز
898
سن
27
چطور از به هم ریختن تالار پذیرایی جلوگیری کنیم
گلنار یوسفی
%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85-%D8%B1%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%86-%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AC%D9%84%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85_Large.jpg

شرط اصلی در برگزاری مراسم عروسی به بهترین نحو، داشتن یک تالار پذیرایی تمیز است. اما این امر همیشه به راحتی میسر نیست مخصوصا زمانی که مراسم عروسی مدعوین زیادی داشته و همراه با سرو خوراکی و نوشیدنی باشد. با رعایت این 5 راه‌کار از به‌هم ریختگی تالار پذیرایی جلوگیری کنید.

قوانین تالار پذیرایی را بازگو کنید
بسیاری از تالارهای پذیرایی دفترچه راهنمایی دارند که شامل قوانین آن تالار پذیرایی است و در اختیار افرادی که می‌خواهند از امکانات تالار پذیرایی استفاده کنند قرار می‌گیرد. این دفترچه راهنما شامل نحوه تمیز نگه داشتن تالار پذیرایی و اجتناب از ایجاد زباله در حین اجرای مراسم عروسی است. این راهنمایی‌ها شامل نوع دکوراسیون مورد استفاده در زمان اجرای مراسم عروسی یا این‌که چه زمانی وسایل مورد استفاده در مراسم عروسی باید جمع‌آوری شوند است. بهتر است علاوه بر ارائه دادن این راهنما، قوانین را برای مشتریان بازگو کنید.
برنامه‌ریزی در چهارچوب زمانی خاص
در این دفترچه مربوط به دستورالعمل‌ها، تمام اطلاعات مربوط به زمان خارج کردن وسایل مراسم عروسی از محیط تالار پذیرایی ذکر می‌شود. دقیقا طبق همین زمان‌بندی برنامه‌ریزی نمایید تا قبل از سر رسیدن موعد، تالار پذیرایی تخلیه شده باشد. معمولا تخلیه‌ی وسیله‌ها و افراد و هم‌چنین تمیز کردن تالار پذیرایی بیشتر از زمانی که فکر می‌کردید به طول خواهد انجامید، بنابراین با دقت برنامه ریزی کنید تا طبق زمان بندی تالار پذیرایی سالن را تخلیه کنید.
2.jpg


قوانین خود را به شرکت‌کنندگان در مراسم بگویید
هیچ ایرادی ندارد قوانین‌تان به شرکت کنندگان در مراسم عروسی یادآوری کنید، مثلا این‌که زباله‌ها را چه کار کنند و تالار پذیرایی را تمیز نگه دارند. می‌تواند این کار را از طریق ایمیل، پیامک تلفنی و یا بصورت دفترچه در اختیار آن‌ها قرار دهید مطمئنا شرکت کنندگان مراسم عروسی اهمیت این موضوع را درک کرده و به شما کمک خواهند کرد. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از علامت‌های خاصی محل‌های قرار‌گیری سطل‌های زباله را نشان دهید. به یاد داشته باشید که هرچه مراسم عروسی و جلسات‌تان دیجیتالی‌تر باشد از کاغذ کمتری استفاده خواهد شد و درنتیجه آلودگی کمتری برجای خواهد ماند.
در نظر گرفتن افرادی برای انجام نظافت
گروهی را به عنوان مسئولان رسیدگی به امور نظافتی و قوانین تالار پذیرایی تعیین کنید تا به امور تمیز کردن سالن، فراهم کردن کیسه‌های زباله، امور مربوط به جمع‌آوری زباله‌ها و هرگونه آلودگی ناگهانی سالن رسیدگی نمایند. به یاد داشته باشید که همیشه امور در صورتی به خوبی پیش می‌روند که افرادی را مسئول آن‌ها قرار دهیم. هم‌چنین می‌توانید از شرکت‌هایی که خدمات امور نظافتی ارائه می‌دهند کمک بگیرید، این کار ممکن است هزینه‌ی بیشتری داشته باشد ولی درعوض در وقت و نیروی کار صرفه‌جویی خواهد شد.

منبع : Fourthwallevents ، مجله ایرانگان
 

برخی موضوعات مشابه

پاسخ ها
0
بازدیدها
155
پاسخ ها
0
بازدیدها
184
بالا