آموزش گوگل را خوش حال نگه دارید

  • شروع کننده موضوع HAD!S
  • بازدیدها 112
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

HAD!S

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2016/05/14
ارسالی ها
1,667
امتیاز واکنش
11,873
امتیاز
753
محل سکونت
شیراز
تکراری صفحات وب می تواند یک مشکل برای بسیاری از وب سایت هاباشد چگونه از این موضوع جلوگیری کنیم
15 راه برای این موضوع بیان شده هست که ارزش برای مطالعه دارد
1. مطالب تکراری قابل پیشگیری است. بسیاری از مشکلات را می توان از ابتدا مانع است. اغلب از آن می توانید از سیستم مدیریت محتوا یا محتوای نویسندگان در تلاش برای کاهش کوتاه بوجود می آیند. اطمینان حاصل کنید که شما با توجه به محتوا در وب سایت خود نمایش داده شده به طوری که شما می توانید اشتباهات به سرعت قابل شناسایی هستند.

2. دفعات بازدید: دستورالعمل های گوگل مطالب تکراری در سایت می توانید گوگل و اشتباه اگر گوگل اشتباه گرفته شده است که می تواند خبر بد برای شما. دفعات بازدید: دستورالعمل های گوگل و درک آنچه گوگل انتظار از شما.
3. استفاده از ابزار عیب یابی. بار وجود دارد که سیستم های مدیریت محتوا نشت محتوا به صفحات وب، در خدمت محتوا است که باید وجود داشته باشد. ابزارهای مانند Xenu کاراگاه لینک و قورباغه فریاد می توانید یک وب سایت خزیدن و شما تکراری بالقوه را از طریق داده های آن جمع را نشان می دهد.
4. استفاده از ابزار وب مستر ورود به ابزار وب مستر عیب یابی خطاهای. شما همچنین می توانید از گوگل برای انجام آزمایش کتابچه راهنمای کاربر استفاده کنید. یک راه ساده این است که نوع سایت: yoursite.com را در نوار جستجوی گوگل است. این نشان می دهد که چگونه گوگل در حال حاضر خزنده سایت خود را. همچنین برای محتوای تکراری با در نظر گرفتن جملات تصادفی یا قطعه از متن از دسته بندی محصولات خود را تیک بزنید. پست که به جستجوی گوگل و ببینید اگر تکراری ظاهر می شود.
5. رمز عبور رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ حفاظت تحت URL های توسعه برخی از مردم بی پروا در خارج وجود دارد خراش وب سایت برای گرفتن محتوا و سپس انتشار آن- و این می تواند شامل وب سایت هایی که در مرحله توسعه هستند. این مهم است که نگه داشتن سایت های dev را تحت قفل و کلید تا زمانی که آنها آماده و به بازار عرضه می شود. آیا کلمه عبور برای حفظ عمومی و موتورهای جستجو از این توسعه URL های وب سایت به طوری که آنها به عنوان یک Crawled نه و نمایه. Kristjan اشاره کرد که ایسلند هوایی دارای URL های توسعه که هنوز توسط گوگل پنج سال بعد برداشت برای کلمات کلیدی. طی پنج سال گذشته، URL های بی ربط بر روی سمت توسعه تمدن در شاخص هستند.
6. محتوای اجتماعی خود نظارت داشته باشند. وب سایت با محتوا از وب سایت های اجتماعی بزرگ مانند فلیکر وجود دارد و میزبانی محتوا. بعضی ها ممکن است آن را بهینه سازی (حتی برای پاسخگویی به شما)، اما به طور موثر در گرفتن ترافیک از دارایی های خود را. مشاوره Kristjan است به مراقبت و محافظت از محتوای ارزشمند شما. اطمینان حاصل کنید که مالکیت از مطالب روشن است.
7. گزارش اقتباس از آثار ادبی به گوگل بلافاصله. بگویید گوگل و ارائه یک ادعای مالکیت
“گوگل می خواهد می دانم که اگر کسی سرقت محتوا از شما. اگر برای برخی از دلایل شما قربانی یک محتوای به سرقت رفته، آن را به گوگل گزارش. گوگل دارای یک فرم است که شما می توانید با پر کردن. در بسیاری از موارد که من شخصا می دانید، گوگل در واقع با آن برخورد خوبی “.
8. چک لیست و تعریف یک فرایند نگاهی به همه چیز است که به احتمال زیاد به علت از تقلید و ایجاد یک چک لیست. برو از طریق یکی از آیتم های یک و ایجاد یک فرایند. به عنوان مثال، در شش ماه هدف به روشن تمام 404s. یک شانس خوب شما افزایش در بازدیدکننده داشته آلی وجود دارد.
9. در مورد آن فکر می کنم از ROI (بازگشت سرمایه گذاری) نقطه نظر Kristjan معتقد است هنگامی که آن را به جستجوگرها می آید شما همیشه فکر می کنم باید در مورد چگونگی مقابله با آن را از نقطه نظر بازدهی سرمایه. اگر شما یک مشکل، پس از ارزیابی اگر تاثیر تعمیر مشکل دارای مزایای بیشتری از آن را در واقع هزینه های به انجام.
“هنگامی که شما یک صفحه است که تکراری، نه تنها نشانی از آن هیچ شانسی برای رتبه بندی و شما به هدر رفتن بودجه خزیدن بر روی آن، اما شما باید اشاره به لینک آن … و که پیج رنک (PR) به هدر می رود “.

10. تغییر مسیر 301 برای پیروزی! اگر شما کشف دو صفحات تکراری است که تحت کنترل شما هستند، راه حل اول این است که به تغییر مسیر 301 صفحه به صفحه منبع اصلی خود را. تغییر مسیر 301 یک راه حل عالی است. بنابراین به سادگی به متعارف، به عنوان مثال، شما می خواهید منتشر شده منتقل می کند.
11 <link rel="canonical" href="
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
"/> به عنوان مثال، لینک به صفحه مورد نظر.
این می تواند یک راه حل دوم اگر آن را از روی حیله و تزویر است برای توسعه دهندگان برای رفع مشکل صفحه های تکراری با 301. این روش می تواند ارزش لینک از یک صفحه به دیگر تجزیه. صفحه crawled شده توسط گوگل مانع نیست، پس از آن از لحاظ فنی به خوبی به عنوان از بین بردن صفحه و انجام 301 نیست. با این حال حفظ برخی از بودجه خزیدن، رتبه، و به نوبه خود یک مشکل محتوای تکراری را حل میکند.
12. استفاده از روبات با استفاده از این گزینه، صفحات هنوز هم crawled شده. صفحات noindex هنوز هم می تواند رتبه تجمع می یابد. برخی از رتبه خواهد به عقب بر گردیم به سایت خود منتقل و در حالی که آن را ناکارآمد است، شما به لحاظ فنی انجام تمام رتبه از دست دادن نیست.
13. استفاده از قائل نشدن در robots.txt را با استفاده از این گزینه صفحه وب است Crawled نه می تواند هر رتبه از دست دادن نیست. مثال در robots.txt را حفظ بودجه خزیدن، اما نشانی از آن روابط عمومی در حفظ نمی کند. با این حال این یک مشکل تکراری را حل کند.
14 ابزار وب مستر چشم پوشی پارامتر به گفته اریک هیئت منصفه در این یکی. مشخصات فنی آن را حفظ بودجه خزیدن و روابط عمومی. در تئوری آن را باید مشکل تکراری را حل کند، اما مدیران سایت سوال چقدر موثر است.
15. خطاب به مشکل فیـلتـ*ـر و تکراری. بسیاری از وب سایت ها، از جمله سایت های خرید، استفاده از فیـلتـ*ـر برای شکستن نتایج بر اساس قیمت، اندازه، رنگ و غیره. این زیر مجموعه فیـلتـ*ـر محتوا به عنوان محتوای تکراری دیده می شود. انتخاب ارجح برای حل این مشکل لینک نگارش = متعارف را به عنوان راه حل اساسی است. با این حال، موارد زمانی که گوگل کد را ببینید و آن را نادیده بگیرد، اگر گوگل فکر می کند آن را به درستی استفاده شده است وجود دارد. خوشبختانه برخی از راه حل های توسعه دهندگان می توانند انتخاب کردن به استفاده مانند JSON داده و jQuery یا آژاکس پیاده سازی، که هر یک از آنها می تواند مسئله وجود دارد.
“استاندارد طلا است برای خلاص شدن از مشکل. بنابراین آنچه باعث محتوای تکراری – آیا چیزهایی که در آن طول می کشد به آن صفحات تکراری هر بیشتر ندارد ”
 

برخی موضوعات مشابه

بالا