►اخبار همایش و کنفرانس ها◄

☾♔TALAYEH_A♔☽

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2017/05/18
ارسالی ها
35,488
امتیاز واکنش
104,218
امتیاز
1,376
کنفرانس ملی مهندسی برق ایران مهر ۹۶ – همایش برق، الکترونیک ، کامپیوتر، IT
بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی
fourth-national-electrical-engineering-conference.jpg

سطح برگزاری: ملی

اطلاعات برگزاری همایش

برگزار کننده: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

مکان برگزاری: نجف آباد – دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

امکان ارسال مقاله: بله

حوزه های تحت پوشش: برق، الکترونیک • کامپیوتر، IT

تاریخ های مهم

تاریخ برگزاری: 10 مهر 1396

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 20 شهریور 96

اطلاعات تماس

تلفن تماس با دبیرخانه: 42292596-031 و ۴۲۲۹۳۰۵۰-۰۳۱

محورهای همایش

مهـندسی برق

  • الکترونیک
سیستم ها و مدارهای مجتمع دیجیتال و آنالوگ
مدارهای مجتمع فرکانس رادیویی
نانوالکترونیک
الکترونیک نوری
الکترونیک صنعتی
سیستم های الکترومکانیک
نیمه هادی ها

  • مخابرات
تئوری مخابرات
تئوری اطلاعات، کدینگ و رمزنگاری
پردازش سیگنال
مخابرات سیار
مخابرات نوری
مخابرات ماهواره ای
تئوری و کاربردهای الکترومغناطیس
میدان ها و امواج
شبکه های نوین مخابراتی
مخابرات طیف گسترده
قطعات، مدارها و زیرسیستم های ماکروویو

  • کنترل
سیستم های کنترل خطی و غیر خطی
سیستم ها وکنترل هوشمند
کنترل تطبیقی
کنترل مقاوم
اتوماسیون و کنترل صنعتی
کنترل بهینه و بهینه سازی
رباتیک و مکاترونیکپ
کنترل و مانیتورینگ بر مبنای وب

  • قدرت
منابع تجدیدپذیر
تولید پراکنده و ریزشبکه ها
مدیریت انرژی
تشخیص خطا در سیستم های قدرت
قابلیت اطمینان سیستم های قدرت
سیستم های انعطاف پذیر جریان مقاوم
مهندسی فشار قوی
سیستم های کنترل ولتاژ بالای جریان مستقیم
میدان های الکترونیک قدرت و کنترل آنها
ژنراتورها و ترانس های قدرت
ماشین های الکتریکی مدرن
کنترل و پایداری سیستم قدرت
منابع تغذیه سوئیچینگ و سیستم های پالسی
کاربردهای الکترونیک قدرت
طراحی و کنترل درایوهای الکتریکی

مهندسی کامپیوتر

  • مهندسی نرم افزار
سیستم های نرم افزای
مهندسی نرم افزار و سیستم های صوری
معماری نرم افزار
پایگاه داده عملیاتی و تحلیلی
داده کاوی
تست و ارزیابی سیستم های نرم افزاری
امنیت اطلاعات و سیستم های نرم افزاری

  • هوش مصنوعی
شناسایی الگو
یادگیری ماشین
بینایی ماشین و پردازش تصویر
پردازش تکاملی
پردازش صوت و سیگنال
پردازش زبان طبیعی
سیستم های چند عامله
سیستم های خبره
منطق فازی
علوم شناختی در هوش مصنوعی
سیستم های استنتاج

  • معماری کامپیوتر
سیستم های حسابی
قابلیت اطمینان
تحمل پذیری خطا و آزمون پذیری
معماری سیستم های موازی
مدل سازی و ارزیابی سیستم های کامپیوتری
سیستم های نهفته و بی درنگ
سیستم های قابل پیکربندی
شبکه های ارتباطی موبایل و بی سیم
مدارای مجتمع در سیستم های بسیار بزرگ

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات
شبکه های کامپیوتری
انتقال داده
امنیت شبکه های کامپیوتری
محسبات خوشه ای، مشبک و ابری
یادگیری الکترونیک
معماری اطلاعات و مدیریت دانش
پردازش موازی و سیستم های توزیع شده
معماری سازمانی فناوری اطلاعات
سیستم های محاسباتی انسان محور
تجارت الکترونیک
مدل سازی و ارزیابی شبکه های کامپیوتری
سیستم های انتقال و ارتباطات هوشمند
مباحث ویژه در شبکه های کامپیوتری
 
  • پیشنهادات
  • ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    سمینار بین المللی زبان های ایرانی مهر ۹۶ – همایش ادبیات، فرهنگ
    بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی
    second-international-seminar-of-ancient-iranian-languages.jpg


    سطح برگزاری: بین المللی

    اطلاعات برگزاری همایش

    فراخوان مقاله دومین سمینار بین المللی زبان های ایرانی، مهر ۹۶، دانشگاه شهید باهنر کرمان

    برگزار کننده: دانشگاه شهید باهنر کرمان

    مکان برگزاری: کرمان – دانشگاه شهید باهنر کرمان – پژوهشکدۀ فرهنگ اسلام و ایران

    امکان ارسال مقاله: بله

    حوزه های تحت پوشش: ادبیات، فرهنگ

    تاریخ های مهم

    تاریخ برگزاری: ۲۳ و ۲۴ مهر ۱۳۹۶

    آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات: ۳۱ تیر ۹۶

    اطلاعات تماس

    دبیر علمی کنفرانس: دکتر عباس آذرانداز

    دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر معصومه باقری حسن کیاده

    تلفن تماس با دبیرخانه: ۳۱۳۲۲۲۰۲-۰۳۴ و ۳۳۲۵۷۲۶۰-۰۳۴

    محورهای همایش

    دیدگاه های نو در زمینه زبان و ادبیات زبان های ایرانی میانه غربی ( پارتی و فارسی میانه )
    دیدگاه های نو در زمینه زبان و ادبیات زبان های ایرانی میانه شرقی ( سغدی، بلخی، ختنی و خوارزمی )
    نسخه شناسی متون ایرانی میانه
    زیبایی شناسی اشعار بازمانده از زبان های ایرانی در دوره میانه
    ریشه های باستانی ادبیات دوره میانه و تاثیر آن بر شعر و ادبیات پس از اسلام
    فرهنگ ایرانی در دوره میانه ( تاریخ، دین، هنر، اسطوره، باستان شناسی )
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    کنفرانس ملی تحقیقات بازی‌های دیجیتال: گرایش ها، فناوری ها و کاربردها آذر ۹۶ – همایش ، کامپیوتر، IT
    بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی
    first-national-digital-games-research-conference.jpg

    سطح برگزاری: ملی

    اطلاعات برگزاری همایش

    برگزار کننده: بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای ، مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) ، دانشگاه علم و صنعت

    مکان برگزاری: تهران – دانشگاه علم و صنعت

    امکان ارسال مقاله: بله

    حوزه های تحت پوشش: کامپیوتر، IT

    تاریخ های مهم

    تاریخ برگزاری: 2 آذر 1396

    آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات: 20 شهریور 96

    آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 20 شهریور 96

    اعلام نتایج داوری اصل مقالات: 15 مهر ۹۶

    آخرین مهلت ثبت نام: 1 آبان ۹۶

    اطلاعات تماس

    دبیر علمی کنفرانس: دکتر بهروز مینایی

    دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر محمد حسین رضوانی

    تلفن تماس با دبیرخانه: 88310370-021 داخلی ۴۱۳

    محورهای همایش

    در محورهای DGRC2017، مهم‌ترین مسائل مرتبط به بازی‌های دیجیتال از زوایای مختلف فنی، هنری، پزشکی و علوم انسانی مدنظر قرار گرفته و در خوشه‌های نُه‌گانه زیر دسته‌بندی شده‌اند:

    • خوشه اول: گرافیک رایانه‌ای و بازی‌های دیجیتال
    – واقعیت مجازی (Virtual Reality-VR) و بازی‌های دیجیتال

    – واقعیت افزوده (Augmented Reality-AR) و بازی‌های دیجیتال

    – فناوری‌ها و الگوریتم‌های بلادرنگ برای تصویرسازی (Rendering)

    – سایه‌زنی و نور

    – فناوری‌ها و الگوریتم‌های انیمیشن

    – گرافیک بازی‌های موبایلی

    – طراحی رابط گرافیکی بازی‌های دیجیتال

    – الگوریتم‌های سریع مدل‌سازی و تصویرسازی برای بازی‌های دیجیتال

    – الگوریتم‌های محیط گرافیکی و صدا برای فیزیک و موتور بازی‌سازی

    – ویدئوهای همه‌جانبه و چند دیدگاهی (Immersive and Multiview Video)

    • خوشه دوم: هوش مصنوعی و بازی‌های دیجیتال
    – روش‌های فازی در بازی‌های دیجیتال

    – هم فرگشتی (Co-evolution) در بازی‌های دیجیتال

    – روش‌های شبکه عصبی در بازی‌های دیجیتال

    – مدل‌سازی NPC در بازی‌های دیجیتال

    – یادگیری (Learning) در بازی‌های دیجیتال

    – تصمیم‌گیری، راهبرد و راهبری (Decision Making,Strategy and Navigation) در بازی‌های دیجیتال

    – کاربرد نظریه بازی (Game Theory) در بازی‌های دیجیتال

    – طراحی روایی هوشمند (Intelligent Narrative Design)

    – شبیه‌سازی ازدحام و جمعیت (Crowd and Flock Simulation)

    • خوشه سوم: جنبه‌های فنی، الگوریتم‌ها و معماری‌های بازی‌های دیجیتال
    – تولید محتوای روالی (Procedural Content Generation)

    – تجربه ایده‌آل (Best Practices) و الگوهای طراحی بازی

    – تشخیص و تصحیح ضد الگوها (Anti-patterns) در برنامه‌نویسی بازی‌های دیجیتال

    – معماری‌های مبتنی بر عامل (Agent) در بازی‌های دیجیتال

    – امنیت بازی‌های برخط (Online) با تکیه بر معماری‌های نوین

    – فناوری‌های بهینه‌سازی بازی‌های دیجیتال

    – میان‌افزارها، ابزارها، کتابخانه‌ها و دارایی‌ها

    – ارزیابی کیفی (Quality Assessment)

    – بازی‌های آنلاین با جمعیت بالا (MMO)

    – داده‌کاوی (Data Mining) و بازی‌های دیجیتال

    – بازی‌های دیجیتال سیار

    – فناوری‌های وب و کاربردهای اینترنتی بازی‌های دیجیتال

    – معما‌ری‌ها و تکنیک‌های بازی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی

    • خوشه چهارم: پردازش بازی‌های دیجیتال
    – پردازش موازی در بازی‌های دیجیتال

    – توانمندسازی بازی‌های دیجیتال با معماری CUDA

    – محاسبات توزیع شده و بازی‌های دیجیتال

    – محاسبات ابری (Cloud Computing) و بازی‌های دیجیتال

    خوشه پنجم: بازی‌های جدی و بازی‌وارسازی

    – یادگیری و بازی‌های جدی (DGBL,Edugames)

    – سلامت و بازی‌های جدی (Health Games)

    – تبلیغات و بازی‌های جدی (Advergames)

    – مذهب و بازی‌های جدی (Religious Games)

    – محیط‌زیست و بازی‌های جدی (Environmental Games)

    – نگرش و بازی‌های جدی (Games for Change)

    – هنر و بازی‌های جدی (Art games)

    – مدیریت بحران (Disaster Management) و بازی‌های جدی

    – شبیه‌سازی (Simulation) و بازی‌های جدی

    – خانواده و بازی‌های جدی

    – مهارت افزایی و بازی‌های جدی (Games Exergames,Training)

    – بازی به منظور ارزیابی و تست (Game for Assessment)

    • خوشه ششم: ابعاد رفتاری و اجتماعی بازی‌های دیجیتال
    – سواد رسانه‌ای و بازی دیجیتال (Game Literacy)

    – کارکرد‌های روانی و ارتباطی واقعیت مجازی (VR)، افزوده (AR) و ترکیبی (MR) در بازی‌های دیجیتال

    – هویت (Identity) و بازی‌های دیجیتال

    – احساسات (Emotions) و بازی‌های دیجیتال

    – جنسیت (Gender) و بازی‌های دیجیتال

    – اخلاق (Ethics) و بازی‌های دیجیتال

    – تأثیرات روانی بازی‌های دیجیتال

    – روش‌های نوین تحقیق در مطالعات بازی‌های دیجیتال

    – مخاطب‌شناسی بازی‌های دیجیتال

    – اقتصاد سیـاس*ـی (Political Economy) و بازی‌های دیجیتال

    – دیپلماسی رسانه‌ای (Media Diplomacy) و بازی‌های دیجیتال

    – رفتارهای جامعه پسند (Prosocial Behavior) و بازی‌های دیجیتال

    • خوشه هفتم: تعامل‌پذیری در بازی‌های دیجیتال
    – تجربه بازیکن (Player Experience)

    – طراحی تجربه کاربری (User Experience-UX)

    – مدل‌سازی هیجان کاربر (Player Emotion Modelling)

    – تعامل انسان و رایانه (Human Computer Interaction-HCI) در بازی‌های دیجیتال

    – تعاملات عاطفی و شناختی انسان و دیجیتال در بازی‌های دیجیتال

    – رابط کاربری بازی‌های دیجیتال (User Interface-UI)

    – محیط‌های تعامل‌پذیر (Context-dependent Interactive Environments)

    – فناوری‌های پوشیدنی (Wearable Technologies) و بازی‌های دیجیتال

    • خوشه هشتم: هنر و طراحی بازی‌های دیجیتال
    – طراحی هنری بازی‌های دیجیتال

    – طراحی کاراکتر در بازی‌های دیجیتال

    – داستان‌گویی (Storytelling) در بازی‌های دیجیتال

    – صدا و موسیقی بازی

    – طراحی فضا و جلوه‌های ویژه بازی‌ها

    – نظریه‌های سرگرمی (Theory of Fun)

    – نظریه بازی (Game Theory)

    – طراحی رابط کاربری (UI)

    • خوشه نهم: اقتصاد، مدیریت و کسب‌و‌کار در بازی‌های دیجیتال
    – سیاست‌گذاری در صنعت بازی‌های دیجیتال

    – توسعه اقتصادی پایدار (Sustainable Economic Development) از طریق بازی‌های دیجیتال

    – بازاریابی، تبلیغات و مطالعه رفتار مصرف‌کننده بازی‌های دیجیتال

    – مالکیت فکری (Intellectual Property-IP) و مسائل حقوقی مرتبط با کسب‌وکار بازی‌های دیجیتال

    – پول‎سازی (Monetization) در بازی‌های دیجیتال

    – تجارت الکترونیک و بازی‌های دیجیتال

    – کارآفرینی (Entrepreneurship) و بازی‌های دیجیتال

    – مدیریت پروژه در بازی‌های دیجیتال

    – آینده‌پژوهی بازی‌های دیجیتال

    – تأمین مالی برای بازی‌های دیجیتال

    – جمع سپاری (Crowdsourcing) در بازی‌های دیجیتال

    – مدیریت اکتساب فناوری (Technology Acquisition Management) در بازی‌های دیجیتال

    – آموزش و مدیریت منابع انسانی در ساخت بازی‌های دیجیتال

    ص6
     
    آخرین ویرایش:
    بالا