►پروژه◄

☾♔TALAYEH_A♔☽

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2017/05/18
ارسالی ها
35,488
امتیاز واکنش
104,218
امتیاز
1,376
بسم الله.png

پروژه

ارسال هر گونه پستی ممنوع می باشد.

 
  • پیشنهادات
  • ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    پروژه مکانیک خودرو : بررسی و تحلیل عملکرد ECU
    پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

    بخشی از پروژه : بررسی و تحلیل عملکرد ECU
    فهرست:
    چکیده
    مقدمه
    فصل اول
    موتور مدیریت اصلی وظیفه (Primary function of engine management)
    سیلندر شارژ کنترل (Cylinder-charge control)
    سوخت-هوا مخلوط تشکیل(A/F mixture formation)
    اشتعال(Ignition)
    تازه سوخت-هوا مخلوط(Fresh A/F mixture )
    باقیمانده اگزوز دود(Residual exhaust gas)
    گاز دریچه(Throttle valve)
    شارژ سیکل (Charge cycle )
    سوپرشارژ کردن(Supercharging)
    انتقال سوخت توسط پمپ سوخت الکتریکی
    Fuel delivery with electric fuel pump
    وظیفه(Function )
    موثر متغیرات(Influencing variables)
    سوخت-هوا مخلوط(Air-fuel (A/F) mixture)

    و …
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    چکیده
    مدیریت موتور برای موتور های اشتعال جرقه ای (Engine management for spark-ignition (SI) engines) الزامات (Requirements) گشتاور های موتور اشتعال جرقه ای (SI-engine torques) قدرت خروجی P حاصل از موتور اشتعال جرقه ای توسط گشتاور موجود کلاچ و سرعت موتور تعیین می گردد.مقدمه
    گشتاور کلاچ از گشتاور ایجاد شده در فرآیند احتراق تولید می شود، توسط گشتاور اصطکاکی (تلفات اصطکاکی در موتور) و تلفات سیکل شارژ و گشتاور لازم برای راه انداختن سیستم های کمکی کاهش می یابد. گشتاور احتراق در سیکل قدرت ایجاد می شود و توسط متغیر های زیر تعیین می گردد:
    – حجم هوای موجود برای احتراق زمانی که سوپاپ ورودی بسته است،
    – سوخت موجود در همان زمان، و
    – نقطه ای که در آن جرقه اشتعال، احتراق مخلوط هوا-سوخت را آغاز می کند.وظیفه اصلی مدیریت موتور (Primary function of engine management)
    وظیفه اصلی مدیریت موتور تنظیم گشتاوری اسـت که توسـط موتور ایجاد می شود. بدیـن منظور تمامی متغیر هایی که بر گشتاور تاثیر می گذارند در زیر سیستم های (Subsystem) مختلف مدیریت موتور کنترل می شوند.
    کنترل شارژ سیلندر (Cylinder-charge control)
    در سیستم های مدیریت موتور بوش (Bosch) که به پدال گاز الکترونیکی (EGAS) تجهیز هستند، شارژ مورد نیاز سیلندر ها با هوا توسط زیر سیستم “کنترل شارژ سیلندر” تعیین می گردد و سوپاپ تنظیم سوخت نیز مطابق با آن باز می شود. در سیستم های معمولی تزریق سوخت راننده توسط فشاری که به پدال گاز وارد می کند تعیین می کند که دریچه تنظیم سوخت به چه میزان باز شود.
    تشکیل مخلوط هوا-سوخت (A/F mixture formation)
    در زیر سیستم “تشکیل مخلوط” توده سوخت مربوطه محاسبه می شود و زمان لازم تزریق و همچنین نقطه بهینه تزریق تعیین می شود.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    مشخصات پروژه :
    عنوان فارسی: بررسی و تحلیل عملکرد ECU
    تعداد صفحات پروژه : ۹۱
    مقطع علمی : کارشناسی
    فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
    فهرست: دارد چکیده: دارد
    مقدمه: دارد
    تصویر: دارد
    منبع: دارد سال پژوهش: ۱۳۹۳
    حجم فایل: ۳ مگابایت

    رشته های مرتبط با پروژه: مکانیک
    گرایش های مرتبط با این پروژه: مکانیک خودرو
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    پروژه مکانیک خودرو :‏اصول عملکرد سیستم تهویه مطبوع خودرو + پاورپوینت
    پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

    بخشی از پروژه :
    فهرست:
    فصل اول کلیات
    ۱-۱ تعریف تهویه مطبوع
    ۲-۱ تاریخچه تهویه مطبوع
    ۳-۱ تهویه مطبوع در خودرو
    فصل دوم بررسی تهویه مطبوع خودروی سواری
    ۲ -۱ ساختار تهویه خودرو
    ۲-۱-۱ گرمایش
    ۲-۱-۲ دیفراست
    ۲-۱-۳ تهویه
    ۲-۱-۴ مطبوع تهویه
    ۲-۲ ملالحظات عمومی
    ۱-۲-۲ معیارهای محیطی و خودرو
    ۲-۲-۲ پارامترهای فیزیکی
    ۲-۲-۳ گنجایش و توان
    ۲-۲-۴ دیگر مالحظات
    ۳-۲ سیستم محفظه و کانال
    ۲-۳-۱ مکش هوا
    ۲-۳-۲ بخش هسته
    و …
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    چکیده

    آسایش حرارتی یکی از مهمترین خواستههای افراد حاضر در یک محیط بسته مانند کابین خودرو میباشد. هر چند تمایل به استفاده از شیشه های بیشتر در طرح خودرو، محدودیتهای زیاد در زمینه مصرف سوخت، استفاده از مبردهای منطبق با محیط زیست و سایر موارد مشابه،مانع از به انجام رسیدن آسان شرایط راحتی سرنشینان میشود. با توجه به پیشرفتهای روزافزون در صنعت خودرو در شاخهای مختلف، یکی از بزرگترین توقعاتی که مصرف کنندگان از خودرو دارند، داشتن سیستم تهویه مناسب به منظور راحتی و آسایش میباشد.
    با توجه به این موضوع، این نیاز احساس میشد که یک منبع مدرن برای طراحی سیستم تهویه خودروبا توجه به استانداردهای جهانی، گردآوری شود تا صنت خودروسازی از این دانش فنی برخوردار شده و خود را با فناوری روز جهانی در این زمینه هماهنگ کند. با توجهبه این که سیستم تهویه مطبوع خودرو نیروی محرکه خود را (که میزان آن نیز قابل توجه است) مستقیماً از موتور میگیرد، هرگونه بهینهسازی در عملکرد آن تأثیر مستقیم برکارایی خودرو و مصرف سوخت آن میگذارد.

    آنچه در این پروژه به آن پرداخته شده را میتوان به دو بخش اصلی تقسیم کرد: بخش اول که به دانش فنی و طراحی مدار سیستم تهویه مطبوع خودرو سمند Lx میپردازد و بخش دوم که در آن عملکرد سیستم تهویه خودرودر ارائه شده است.

    *** توجه: در این محصول فایل پاورپوینت پروژه نیز موجود می باشد. ***
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    مشخصات پروژه :
    عنوان فارسی: ‏اصول عملکرد سیستم تهویه مطبوع خودرو
    تعداد صفحات پروژه : ۵۸
    مقطع علمی : کارشناسی
    فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
    فهرست: دارد چکیده: دارد
    مقدمه: دارد
    تصویر: دارد
    منبع: دارد پاورپوینت : دارد
    حجم فایل: ۲٫۷۴ مگابایت سال پژوهش: ۱۳۹۱
    رشته های مرتبط با پروژه: مکانیک
    گرایش های مرتبط با این پروژه: مکانیک خودرو
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    پروژه مکانیک حرارت و سیالات : آنالیز تنش و طراحی اجزاء روتور و استاتور توربین های بخار
    پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

    بخشی از پروژه :
    فهرست:
    فصل اول
    ۱-۱ )تاریخچه پیشرفت توربین بخار
    ۲-۱ )اجزای اصلی و طرح یک توربین بخار
    ۳-۱ )چرخه حرارتی یک نیروگاه بخار
    فصل دوم
    ۱-۲ )روش های تحلیل تنش و کرنش در اجزای توربین
    ۲-۲ )تنش ها و تغییر شکل در یک دیسک چرخان
    ۱-۲-۲ )بار گذاری دیسک ها
    ۲-۲-۲) معادالت عمومی
    ۳-۲ ) تنش ها در دیسک دارای ضخامت ثابت ، رینگ باریک ودرام
    ۱-۳-۲ )دیسک دارای ضخامت ثابت
    ۲-۳-۲)باریک رینگ
    ۲-۳-۳) درام
    ۴-۲ )تنش ها در دیسک های با پروفیل دلخواه

    و …
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    ———

    چکیده
    همانطور که می دانیم در حال حاضر توربینهای بخار و گاز پیشرفته ، محرک های اولیه اساسی در نیروگاههای حرارتی . هسته ایی می باشند . اهمیت آن ها در مهندس قدرت با هر گونه افزایشی در تقاضای برق کاملاً مشخص می گردد . برای مثال در حال حاضر ۸۳ تا ۸۵ درصد تولید انرژی الکتریکی در کشور روسیه (شوروی سابق) به عهده توربینهای بخار و گاز ، نیروگاههای حرارتی و هسته ایی می باشد توربینهای بخار را می توان بطور موثر در تولید هم زمان برق و گرما که میزان بکار گیری حرارت سوختهای آلی و هسته ایی را افزایش می دهد . مورد استفاده قرار داد . نیروگاههای گازی و ترکیبی قدرت ، نور زیادی دارند و می توان آن ها را برای بارهای اوج (پیک) در سیستمهای قدرت بکار گرفت .

    با توجه به اهمیت طراحی و محاسبه اجزاء اصلی ترین توربین بخار ، مانند (استاتور و روتور ) سعی شده تا حد امکان مباحث کاملی در این زمینه ارائه گردد . مباحث مربوطه در غالب ۳ فصل ارائه شده اند که:
    فصل اول : شرح مختصری درباره تئوری و کاربرد فرآیند های حرارتی در توربینها
    فصل دوم : محاسبات مربوط به مقاومت اجزاء روتور
    فصل سوم : محاسبات مربوط به مقاومت اجزاء استاتور
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    مشخصات پروژه :
    عنوان فارسی: آنالیز تنش و طراحی اجزاء روتور و استاتور توربین های بخار
    تعداد صفحات پروژه : ۱۱۰
    مقطع علمی : کارشناسی
    فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
    فهرست: دارد چکیده: دارد
    مقدمه: دارد
    تصویر: دارد
    منبع: دارد سال پژوهش: ۱۳۸۶
    حجم فایل: ۹٫۷۴ مگابایت
    رشته های مرتبط با پروژه: مکانیک
    گرایش های مرتبط با این پروژه: مکانیک حرارت و سیالات
     
    بالا