با فکر کردن به خودروهای خاص پیست، عضلانیهای آمریکایی به فوریت به ذهن نمیرسند. عموماً این نوع خودروها بیش از تمرکز روی پیچ، بیشتر روی سرعت در خط مستقیم حساب باز کردهاند.
Chevrolet Camaro Z/28
شورولت کامارو Z/28 کمی متفاوت است. با لاستیکهای 305، ترمزهای کربن سرامیک، عدم وجود سیستم تهویه برای کاهش وزن و حتی شیشههای نازکتر، این خودرو به طور جدی کارایی در پیست را سرلوحهی کار خود قرار داده است.
این خودرو علیرغم وزن 1732 کیلویی خود از پس کاترهام Seven 420R برآمد.
ما انتظار داشتیم که کامارو حتی بهتر از زمان 7:37.47 ثانیهای خود عمل کند اما وزن زیاد این خودرو اثر خود را روی لاستیکها و ترمزها گذاشت.
در ویدئویی که تهیه شده میتوانید زمان طی یک دور پیست توسط این هیولا را مشاهده نمایید.
Chevrolet Camaro Z/28
شورولت کامارو Z/28 کمی متفاوت است. با لاستیکهای 305، ترمزهای کربن سرامیک، عدم وجود سیستم تهویه برای کاهش وزن و حتی شیشههای نازکتر، این خودرو به طور جدی کارایی در پیست را سرلوحهی کار خود قرار داده است.
این خودرو علیرغم وزن 1732 کیلویی خود از پس کاترهام Seven 420R برآمد.
ما انتظار داشتیم که کامارو حتی بهتر از زمان 7:37.47 ثانیهای خود عمل کند اما وزن زیاد این خودرو اثر خود را روی لاستیکها و ترمزها گذاشت.
در ویدئویی که تهیه شده میتوانید زمان طی یک دور پیست توسط این هیولا را مشاهده نمایید.