- عضویت
- 2016/09/09
- ارسالی ها
- 2,059
- امتیاز واکنش
- 16,497
- امتیاز
- 696
در دو بخش قبلی با 8 شرکتکنندهی ابتدایی این مسابقه آشنا شدید. حال نیز قسمت پایانی معرفی شرکت کنندهها تقدیم شما میشود.
وایپر همیشه به عنوان خودرویی که رانندگی با آن سخت است شناخته میشود. بله پیشرانهی 10 سیلندر 8.4 لیتری آن هماکنون قدرت 645 اسب بخاری دارد که مثل همیشه باعث سریع بودن وایپر شده اما مدیریت کردن این سرعت هیچگاه آسان نبوده است.
دوج وایپر ACR مثل اینکه این موارد را تغییر داده است. با وجود اسپویلر عقبی بسیار بزرگ، اسپلیتر بزرگ جلو و تجهیزات آئرودینامیک دیگر این خودرو بیش از آنکه جادهای باشد یک مدل مسابقهای به نظر میرسد. این خودرو همچنین دارای ضربهگیرهای اختصاصی بیلشتین با تنظیمات مختلف است. همچنین دوج از ترمزهای سرامیک کربن برمبو و لاستیکهای بسیار چسبندهی کومهو سود بـرده است. برای تکمیل کار نیز شاهد گیربکس 6 سرعته دستی هستیم.
در پیست مسابقه این خودرو واقعاً کند احساس میشود زیرا مراحل تعویض دندهی دستی آن در مقایسه با نمونههای دوکلاچه مدرن وقت زیادی را میگیرد. این مورد واقعاً آنتیک به نظر میرسد. من تقریباً در هر پیچی از دندهی دو استفاده میکردم. پیشرانهی 10 سیلندر 8.4 لیتری آن دوست دارد که دور بگیرد.
چیزی که من واقعاً دربارهی وایپر دوست دارم به ترمزهای آن مربوط میشود. پیست مزدا نقاط ترمز گیری زیادی دارد. با وایپر ما مستقیماً به ناحیهی ترمز گیری وارد میشدیم و زمانی که ترمز میگرفتم نیروی جی ترمز کاملاً حس میشد. ترمزهای خودرو واقعاً قوی هستند.
من در حال رانندگی دائماً به نیروی رو به پایین فکر میکردم و با خودم میگفتم سرعت را کم نکن! این خودرو در هنگام ورود به پیچ بسیار پایدار بوده و با سرعت بالایی از آن خارج میشود. با دورهای زیادی که داشتم فکر میکنم که در هر دور بهتر و بهتر میشدم.
[]
وقتی که اف تایپ عصبانی با پیشرانهی 8 سیلندر سوپرشارژردار در مسابقهی سال 2014 خودی نشان داد ما کارایی خط مستقیم پیشرانهی 550 اسب بخاری آن را دوست داشتیم. این خودرو بیش فرمانی جذابی در ورودی پیچ، میانه و خارج شدن از آن داشت.
برای سال 2016 این خودرو به شکل SVR و با قدرت و گشتاور بیشتری درآمده و سیستم تعلیق آن بهبود یافته و لاستیکهای فربهتری نیز دارد. سیستم گشتاور برداری آن نیز دوباره برنامه ریزی شده است. آیا این بهبودها میتواند باعث ارتقای رتبهی نهمی جگوار سال 2014 شود؟
- دوج وایپر ACR 2016
وایپر همیشه به عنوان خودرویی که رانندگی با آن سخت است شناخته میشود. بله پیشرانهی 10 سیلندر 8.4 لیتری آن هماکنون قدرت 645 اسب بخاری دارد که مثل همیشه باعث سریع بودن وایپر شده اما مدیریت کردن این سرعت هیچگاه آسان نبوده است.
دوج وایپر ACR مثل اینکه این موارد را تغییر داده است. با وجود اسپویلر عقبی بسیار بزرگ، اسپلیتر بزرگ جلو و تجهیزات آئرودینامیک دیگر این خودرو بیش از آنکه جادهای باشد یک مدل مسابقهای به نظر میرسد. این خودرو همچنین دارای ضربهگیرهای اختصاصی بیلشتین با تنظیمات مختلف است. همچنین دوج از ترمزهای سرامیک کربن برمبو و لاستیکهای بسیار چسبندهی کومهو سود بـرده است. برای تکمیل کار نیز شاهد گیربکس 6 سرعته دستی هستیم.
- رندی میگوید:
در پیست مسابقه این خودرو واقعاً کند احساس میشود زیرا مراحل تعویض دندهی دستی آن در مقایسه با نمونههای دوکلاچه مدرن وقت زیادی را میگیرد. این مورد واقعاً آنتیک به نظر میرسد. من تقریباً در هر پیچی از دندهی دو استفاده میکردم. پیشرانهی 10 سیلندر 8.4 لیتری آن دوست دارد که دور بگیرد.
چیزی که من واقعاً دربارهی وایپر دوست دارم به ترمزهای آن مربوط میشود. پیست مزدا نقاط ترمز گیری زیادی دارد. با وایپر ما مستقیماً به ناحیهی ترمز گیری وارد میشدیم و زمانی که ترمز میگرفتم نیروی جی ترمز کاملاً حس میشد. ترمزهای خودرو واقعاً قوی هستند.
من در حال رانندگی دائماً به نیروی رو به پایین فکر میکردم و با خودم میگفتم سرعت را کم نکن! این خودرو در هنگام ورود به پیچ بسیار پایدار بوده و با سرعت بالایی از آن خارج میشود. با دورهای زیادی که داشتم فکر میکنم که در هر دور بهتر و بهتر میشدم.
[]
- جگوار اف تایپ SVR 2017
وقتی که اف تایپ عصبانی با پیشرانهی 8 سیلندر سوپرشارژردار در مسابقهی سال 2014 خودی نشان داد ما کارایی خط مستقیم پیشرانهی 550 اسب بخاری آن را دوست داشتیم. این خودرو بیش فرمانی جذابی در ورودی پیچ، میانه و خارج شدن از آن داشت.
برای سال 2016 این خودرو به شکل SVR و با قدرت و گشتاور بیشتری درآمده و سیستم تعلیق آن بهبود یافته و لاستیکهای فربهتری نیز دارد. سیستم گشتاور برداری آن نیز دوباره برنامه ریزی شده است. آیا این بهبودها میتواند باعث ارتقای رتبهی نهمی جگوار سال 2014 شود؟