- عضویت
- 2016/09/09
- ارسالی ها
- 2,059
- امتیاز واکنش
- 16,497
- امتیاز
- 696
در قسمت اول کاندیداهای بهترین خودروها برای رانندگان حرفهای، خودروهای مرسدس-ایامجی GT S، بامو M4 GTS، فورد موستانگ شلبی GT350R و مک لارن 570S را خدمت شما عزیزان معرفی نمودیم.
هماکنون نیز آمادهایم تا نامزدهای دیگر این جایزه را اعلام نماییم: استون مارتین V12 ونتیج S، شورولت کامارو 1LE، آئودی R8 V10 پلاس و آکورا NSX 2017.
در نوشتهی پیش رو معرفی مختصری از خودروها داشته و تجارب رانندهی حرفهای Randy Pobst را با شما در میان میگذاریم. با ما همراه باشید.
هر فردی در زندگی خود یک پیشرانهی 12 سیلندر نیاز دارد. این پیشرانه جاذبهای تاریخی و دلنشین ایجاد میکند و هیچ پیشرانهی دیگری در این زمینه نمیتواند حریف آن شود. همچنین موضوعی نوستالژیک دربارهی آن وجود دارد. پیشرانهی 12 سیلندر کمیاب بوده مخصوصاً اگر با گیربکس 7 سرعته دستی ترکیب شود که در این صورت راندن استون مارتین V12 ونتیج S را به تجربهای خاصتر بدل میکند. تا به امروز این خودرو اسپورت ترین استون مارتینی بوده که تست کردهایم. ونتیج S سریعترین و چابکترین استون تولید شده نیست اما قطعاً در بحث انجام مأموریت خود جاهطلبترین به شمار میرود.
پیشرانهی 12 سیلندر 5935 سیسی و 48 سوپاپه آن توانایی تولید 565 اسب بخار قدرت در دور 6750 را دارد. آیا تجربهی سواری یک خودروی 12 سیلندر میتواند باعث صعود این خودرو در ردهبندی کلی شود؟
ترمزها نیز گیرا عمل میکنند. ترمز خودرو کمی سنگین و قدرتمند احساس میشود و من چنین انتظاری نداشتم. بخش عمدهای از لـ*ـذت استون مارتین از پیشرانهای در جلو، دیفرانسیلی در عقب و کیفیت بالای یک خودروی انگلیسی حاصل میشود.
هماکنون نیز آمادهایم تا نامزدهای دیگر این جایزه را اعلام نماییم: استون مارتین V12 ونتیج S، شورولت کامارو 1LE، آئودی R8 V10 پلاس و آکورا NSX 2017.
در نوشتهی پیش رو معرفی مختصری از خودروها داشته و تجارب رانندهی حرفهای Randy Pobst را با شما در میان میگذاریم. با ما همراه باشید.
- استون مارتین V12 ونتیج S مدل 2017
هر فردی در زندگی خود یک پیشرانهی 12 سیلندر نیاز دارد. این پیشرانه جاذبهای تاریخی و دلنشین ایجاد میکند و هیچ پیشرانهی دیگری در این زمینه نمیتواند حریف آن شود. همچنین موضوعی نوستالژیک دربارهی آن وجود دارد. پیشرانهی 12 سیلندر کمیاب بوده مخصوصاً اگر با گیربکس 7 سرعته دستی ترکیب شود که در این صورت راندن استون مارتین V12 ونتیج S را به تجربهای خاصتر بدل میکند. تا به امروز این خودرو اسپورت ترین استون مارتینی بوده که تست کردهایم. ونتیج S سریعترین و چابکترین استون تولید شده نیست اما قطعاً در بحث انجام مأموریت خود جاهطلبترین به شمار میرود.
پیشرانهی 12 سیلندر 5935 سیسی و 48 سوپاپه آن توانایی تولید 565 اسب بخار قدرت در دور 6750 را دارد. آیا تجربهی سواری یک خودروی 12 سیلندر میتواند باعث صعود این خودرو در ردهبندی کلی شود؟
- رندی میگوید:
ترمزها نیز گیرا عمل میکنند. ترمز خودرو کمی سنگین و قدرتمند احساس میشود و من چنین انتظاری نداشتم. بخش عمدهای از لـ*ـذت استون مارتین از پیشرانهای در جلو، دیفرانسیلی در عقب و کیفیت بالای یک خودروی انگلیسی حاصل میشود.