شما میبایست به سرویس ابری دسترسی داشته باشید تا بتوانید اطلاعات مورد نظر را ذخیره کنید. سپس، باید فضایی بسازید و به اشتراک بگذارید، کاربر دیگر را دعوت کنید و تبادلات خود را شروع نمایید. فایل های که در این فضای ابری بارگذاری میکنید بصورت خودکار به کاربری که دعوت کرده اید انتقال داده میشوند.
ویژگی های اصلی نرم افزار TeamDrive :
- برقراری ارتباط و انتقال فولدرها و مدارک با محدودیت 2GB
- مدیریت خودکار نگارش برای همه ی مدارک
- رمزگذاری خودکار کلیه اطلاعات موجود در کامپیوتر
- تهیه بک آپ پشتیبان از اطلاعات شما
- امکان کار کردن خودکار در زمان آفلاین
- پشتیبانی از کلیه فورمت ها و فایل ها ( مدارک، عکس، ویدیو، برنامه)
- کار گروهی ( امکان برقراری تنظیمات برای کار گروهی)
- مدیریت قوانین دسترسی و استفاده از برنامه
- حق انتخاب سرور ( سرور خودتان یا سرویس ابری) .
نسخه بدون نياز به نصب ( Portable )