みム∂ł:のムЯⓥɨŋ
کاربر اخراجی
- عضویت
- 2016/09/17
- ارسالی ها
- 316
- امتیاز واکنش
- 4,778
- امتیاز
- 531
در اوایل آبان 1395 بنا به گزارش موسسه تحقیقاتی Strategy Analytics فروش تبلتهای ویندوزی نسبت به سال قبل ۲۵ درصد رشد داشته است! در بین انواع تبلتها، تبلت های ویندوزی تنها گروهی بودند که رشد فروش خوبی را تجربه کردند و فروش آنها از ۵.۸ میلیون واحد در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ به ۷.۳ میلیون واحد در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ رسید. فروش آیپد با ۶ درصد کاهش نسبت به سال قبل به ۹.۳ میلیون واحد رسید وتبلتهای اندرویدی بیشترین کاهش را به دلیل از دست دادن سهم بازار درمقابل تبلتهای ویندوزی ثبت کردند و فروش تبلتهای اندرویدی با ۱۷ درصد کاهش به ۳۰.۱ میلیون واحد رسید.
Strategy Analytics بر این باور است که بازار تبلت ها از تبلتهای اندرویدی به سمت تبلتهای ویندوزی در حال حرکت است و این به دلیل آن است که تبلتها، از محصولاتی که بیشتر به عنوان سرگرمی دیده می شدند به محصولات تکامل یافته ای تبدیل شدهاند که میتوانند نیازهای تخصصی و تجاری کاربران را نیز برآورده کنند. استفادههای تجاری نیز چند برابر شده، چون تبلت ها قابل حمل بوده و لمسی بودن، انجام کارها را آسانتر میکند. احتمالا بزودی تبلتهای ویندوزی با سهم ۱۷ درصدی بزودی از آیپدها با سهم ۲۰ درصدی بازار، پیشی خواهند گرفت. کل بازار تبلت نیز کاهشی ۱۰ درصدی نشان داده، در حالیکه به دلیل قیمت بالاتر تبلت های هیبریدی، متوسط قیمت فروش ۷ درصد بالاتر رفته است. پیتر کینگ از Strategy Analytics میگوید:
مایکروسافت با تبلت سرفیس و سرفیس بوک تحول بازار تبلت را رهبری میکند. اپل به آیپد پرو خود متکی است و دیگر سازندگان نیز به دلیل بازدهی بیشتر کمی از اندروید فاصله گرفته و به سمت تبلتهای هیبریدی ویندوزی رفتهاند.
اریک اسمیت یکی دیگر از تحلیلگران Strategy Analytics میگوید:
تقاضای زیاد برای تبلتهای هیبریدی، متوسط قیمت فروش را بالا بـرده و از طرفی، قیمت خود این محصولات نیز به اندازهای پایین آمده که بسیاری از کاربران قصد دارند پیسی را با تبلت هیبریدی جایگزین کنند. موج رشد که در چند سال آینده ایجاد میشود، متاثر از این روند و استفاده بیشتر بخش تجاری از تبلتهای هیبریدی خواهد بود.
درآمد مایکروسافت از تبلتهای سرفیس نسبت به سال قبل ۳۷ درصد افزایش داشت. گرچه Strategy Analytics معتقد است که مایکروسافت کمتر از دو میلیون تبلت فروخته و بیشتر رشد تبلتهای ویندوزی ناشی از تبلتهای دیگر تولیدکنندگان است.
Strategy Analytics بر این باور است که بازار تبلت ها از تبلتهای اندرویدی به سمت تبلتهای ویندوزی در حال حرکت است و این به دلیل آن است که تبلتها، از محصولاتی که بیشتر به عنوان سرگرمی دیده می شدند به محصولات تکامل یافته ای تبدیل شدهاند که میتوانند نیازهای تخصصی و تجاری کاربران را نیز برآورده کنند. استفادههای تجاری نیز چند برابر شده، چون تبلت ها قابل حمل بوده و لمسی بودن، انجام کارها را آسانتر میکند. احتمالا بزودی تبلتهای ویندوزی با سهم ۱۷ درصدی بزودی از آیپدها با سهم ۲۰ درصدی بازار، پیشی خواهند گرفت. کل بازار تبلت نیز کاهشی ۱۰ درصدی نشان داده، در حالیکه به دلیل قیمت بالاتر تبلت های هیبریدی، متوسط قیمت فروش ۷ درصد بالاتر رفته است. پیتر کینگ از Strategy Analytics میگوید:
مایکروسافت با تبلت سرفیس و سرفیس بوک تحول بازار تبلت را رهبری میکند. اپل به آیپد پرو خود متکی است و دیگر سازندگان نیز به دلیل بازدهی بیشتر کمی از اندروید فاصله گرفته و به سمت تبلتهای هیبریدی ویندوزی رفتهاند.
اریک اسمیت یکی دیگر از تحلیلگران Strategy Analytics میگوید:
تقاضای زیاد برای تبلتهای هیبریدی، متوسط قیمت فروش را بالا بـرده و از طرفی، قیمت خود این محصولات نیز به اندازهای پایین آمده که بسیاری از کاربران قصد دارند پیسی را با تبلت هیبریدی جایگزین کنند. موج رشد که در چند سال آینده ایجاد میشود، متاثر از این روند و استفاده بیشتر بخش تجاری از تبلتهای هیبریدی خواهد بود.
درآمد مایکروسافت از تبلتهای سرفیس نسبت به سال قبل ۳۷ درصد افزایش داشت. گرچه Strategy Analytics معتقد است که مایکروسافت کمتر از دو میلیون تبلت فروخته و بیشتر رشد تبلتهای ویندوزی ناشی از تبلتهای دیگر تولیدکنندگان است.
آخرین ویرایش توسط مدیر: