با اطلاعات جالبی در مورد Sea of Thieves همراه باشید + تصاویر

  • شروع کننده موضوع Maedeh.z
  • بازدیدها 262
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

Maedeh.z

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2016/07/13
ارسالی ها
605
امتیاز واکنش
1,150
امتیاز
391
محل سکونت
تهران
طی نمایشگاه San Diego Comic Con، استودیوی Rare اطلاعات جدیدی را در مورد بازی Sea of Thieves به اشتراک گذاشت.

آقای " رایان استیونسن" ( کارگردان هنری بازی ) گفت که زمانی که استودیو کارش را برروی Sea of Thieves آغاز کرد، آن ها برای خود چالشی در نظر گرفتند تا یک بازی از استودیوی Rare را در ذهن خود بازسازی کنند، از همه ی دانسته های قبلی خود و همچنین از همه ی تکنولوژی های جدید کمک بگیرند.

در مورد طراحی هنری بازی نیز حرف هایی زده شد. هر آبجکتی در بازی بسیار ساده و به نوعی حالت نقاشی مانند دارند، پیچیدگی طراحی بصری این بازی از طریق طراحی هنری و المان های ذکر شده بدست می آید. همچنین جداسازی اشیا در بازی توسط رنگ ها و به نوعی نوای آن ها صورت می گیرد. اگر شما چشم خود را نیمه باز نگه دارد هنوز هم می توانید اشیا را از هم تشخیص دهید زیرا بازی بسیار رنگارنگ می باشد.

زمانی که به اشیا از نزدیک نگاه کنید می توانید آثار قلم را برروی آن ببینید که حالت نقاشی گونه ی با کیفیتی را به آن ها می دهد.

یکی دیگر از المان هایی که برای تیم سازنده بسیار اهمیت داشت این بود که " هر چیزی توانایی گفتن داستانی را داشته باشد." هیچ چیز در بازی جدید نیست و همه‌ی اشیا در بازی مدت زمان زیادی در معرض آب و هوا بوده اند.

سه روش عامل دستیابی به این حالت بودند: اشیا بازی نحیف و ضعیف بنظر می آیند، ساییدگی ها و پارگی ها در اشیا وجود دارد، و همه چیز تعمیر شده بنظر می رسد. این نکته تنها برای اشیا و کشتی ها صادق نیست بلکه شخصیت ها نیز این چنین هستند.

Sea of Thieves بازی در مورد حرکت است. دنیای بازی همیشه در حال حرکت می باشد. در بازی چرخه روز و شب وجود دارد، آب و هوا تغییر می کند، باد ها، موج های دریایی و بسیار چیز های دیگر. ابر ها در بازی حالت بافت ندارند بلکه آن ها نیز اشیای هندسی سه بعدی و عظیم هستند و همه ی آن ها حالت فیزیکی دارند و در دنیای بازی در حرکت هستند. تغییر فشار در اتسمفر حالت ابرها را تغییر می دهد.

کشتی ها در بازی می توانند جلوه‌ی متفاوتی داشته باشند. آن ها جامه هایی با رنگ های مختلف دارند و حتی نشان گروهی که در حال کشتی رانی هستند را به نمایش می گذارند. همچنین مجسمه های سر کشتی نیز قابل شخصی سازی می باشند.

در بازی پری دریایی وجود دارد، اما طراحی آن ها با پری دریایی های عادی فرق دارد. اولا آن ها خدمتکار نیستند بلکه مانند مردم عادی می باشند. برخی تقریبا شبیه انسان می باشند و در همین حال برخی حالتی غیر انسانی و بیگانه دارند.

در بازی ارواح و حتی کشتی ارواح وجود دارند. مرگ بازیکن یک مکانیک مهم در بازی می باشد، نه تنها زمانی که شخصیت می میرد بلکه زمانی که یک کشتی غرق می شود. تیم ما می خواست مطمئن شود که عواقبی برای مردن وجود دارد، ولی آن ها همچنین می خواستند تا بازیکنان قادر باشند ماجراجویی خود را ادامه دهند و بوسیله مکانیک هایی مثل مرگ همیشگی یا چیز های شبیه به آن از بازی زده نشوند. یک ویژگی بسیار جالب در مورد کشتی ارواح که به نوعی شبیه به Waiting Room در فیلم Beetlejuice می باشد جایی که مردم (ارواح)به صف می ایستند تا به دنیای واقعی بازگردند.

تیم سازنده سعی دارد تا به مردن حالتی جالب بدهد و می خواهد تا مرگ بخشی از سفر شما باشد البته هنوز در حال کار برروی آن هستند.

همینطور ذکر شد که The Secret of Monkey Island منبع الهام بزرگی برای آن ها بوده است، حتی برای اینکه در آن چاشنی طنز وجود داشت، که برای بازی های استودیوی Rare یک نکته اساسی می باشد. همچنین سریال Black Sails نیز ذکر شد. تیم سازنده از کشتی های مهمی را نظیر Cutty Sark در گرینویچ و Golden Hind در لندن دیدن کرده است. در زمان سفرشان فهمیدند که موش ها هنگام غرق شدن کشتی به بالاترین بخش می آیند و این مکانیک در بازی قرار داده شد تا شما از غرق شدن کشتی آگاه باشید.

تیم سازنده دنبال ویژگی Looking For Group در پلتفرم Xbox می باشد و از آنجایی که چطور این ویژگی می تواند با بازی ادغام شود برای Sea of Thieves یک قابلیت " بی نظیر" خواهد بود. البته نحوه ادغام شدن نیز بسیار مهم می باشد، تیم سازنده در ابتدا سعی داشته خودش تمام کار ها را انجام بدهد اما تیم Xbox برای تمام کنسول چنین ویژگی را ساختند.

در بازی دزدان دریایی افسانه ای وجود ندارند، چون تیم سازنده می خواست تا بازیکنان خودشان به افسانه تبدیل شوند و داستان خودشان را بسازند.

توسعه دهنده ها می داننند که بازیکنان عاشق شخصی سازی شخصیت خود هستند، و Rare نیز می خواهد انتظارات را در این بخش برآورده کند. هنوز جزئیات تکمیل نشده اند اما آن ها می خواهند تجربه شخصی بزرگی را بسازند تا مردم بتوانند اکتشاف کنند و دزد دریایی که می خواهند باشند. ما فهمیدیم که تیم سازنده تکنولوژی با نام رمز " I.L.J." دارد و هنوز از آن رونمایی نکرده اند، آن ها از پتانسیلی که این تکنولوژی در شخصی سازی دارد بسیار هیجان زده اند.

در نهایت هدف اصلی بازی این است که " زندگی را برروی کشتی بسازید و لـ*ـذت ببرید!"

در ادامه با تصاویر بازی همراه باشید:

Please, ورود or عضویت to view URLs content!
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
Please, ورود or عضویت to view URLs content!


Please, ورود or عضویت to view URLs content!
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
Please, ورود or عضویت to view URLs content!


Please, ورود or عضویت to view URLs content!
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
Please, ورود or عضویت to view URLs content!


Please, ورود or عضویت to view URLs content!
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
Please, ورود or عضویت to view URLs content!


Please, ورود or عضویت to view URLs content!
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
Please, ورود or عضویت to view URLs content!


Please, ورود or عضویت to view URLs content!
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
 

برخی موضوعات مشابه

بالا