توضیح همراه اول درباره تغییر نام خدمات ارزش افزوده به خدمات مبتنی بر محتوا

  • شروع کننده موضوع Ellery
  • بازدیدها 207
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

Ellery

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2017/06/18
ارسالی ها
10,683
امتیاز واکنش
46,118
امتیاز
1,274
سن
20
محل سکونت
~•° jonub ~•°
به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پس از تغییر اسم "خدمات ارزش افزوده" به "خدمات مبتنی بر محتوا" در قبوض همراه اول ، سو تفاهم هایی بین مشترکین این اپراتور به وجود آمد. از این رو اپراتور اول کشور در این خصوص بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می توانید آن را مطالعه نمایید.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: با توجه به اینکه در روزهای اخیر تعدادی از مشترکان در برخی از رسانه ها و شبکه های احتماعی از ویژگی های "خدمات مبتنی بر محتوا" اظهار بی اطلاعی کرده اند ، جزئیات بیشتری از این خدمات ارائه می گردد تا زمینه های رفع ابهام کاربران تلفن همراه فراهم گردد.

طبق این اطلاعیه ، "خدمات مبتنی بر محتوا" نام جدید "خدمات ارزش افزوده" می باشد که فقط از سمت خود مشترک می تواند فعال گردد. اخبار ، بازی و سرگرمی ، مسابقه ، محتوای مذهبی ، آموزشی ، اطلاع ‌رسانی ، بهداشت و سلامت جزء "خدمات مبتنی بر محتوا" یا "ارزش افزوده پیامکی" قرار می‌ گیرند و پیمانکار عرضه کننده خدمات محتوایی طرف قرارداد با اپراتور تلفن همراه قبل از شروع ارائه این خدمات ، از طریق ارسال پیام کوتاه در خصوص عرضه خدمات از مشترک سوال پرسیده و درصورت تایید مشترک ، آن را فعال می نماید.

NEWS%2FHamrahe-Aval%2FKhadamat-Arzesh-Afzoode.jpg


خدمات مبتنی بر محتوا شامل سرویس هایی همچون پیش بینی مسابقات و حمایت از تیم های ورزشی ، دریافت جملات کوتاه ، آزمون ها و دانستنی ها تلقی می گردند. مشترکان همراه اول می توانند با فرستادن پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۰۰ و یا شماره گیری کد #۸۰۰* (ستاره هشتصد مربع) ، سرویس های محتوایی فعال خود را مشاهده و در صورت تمایل نسبت به قطع آنها اقدام نمایند.

شایان ذکر است مشترکین همراه اول در صورت بروز هرگونه خطا در فعالسازی و یا غیرفعالسازی این سرویس ها می توانند از طریق خط همراه اول با شماره ۹۹۹۰ (به طور رایگان) و یا سایر خطوط با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است خدمات دولت الکترونیک نیز جزء "خدمات مبتنی بر محتوا" محسوب می گردد اما از طریق سامانه #۸۰۰* فعلا قابل مشاهده نمی باشد و به علت موردی بودن دریافت اینگونه خدمات ، بیشتر کاربرانی که گمان می کنند هیچ سرویس را فعال نکرده اند از اینگونه خدمات استفاده کرده اند. به طور نمونه سرویس هایی مانند اعلام خلافی خودرو (با هزینه ۳۵۰۰ریال) ، اعلام وضعیت گواهینامه (با هزینه ۳۵۰۰ریال) ، استعلام تصادفات رانندگی (با هزینه ۳۵۰۰ریال) ، پیگیری مرسولات پستی و خدمات شهرداری و سازمان ثبت هزینه دار بوده و بسیاری از مشترکان از این موضوع بی اطلاع می باشد.

لازم به توضیح است پیامک های خدمات مبتنی بر محتوا با پیامک های تبلیغاتی فرق دارند. پیامک های تبلیغاتی گونه ای از تبلیغات بر بستر موبایل می باشد که در آن به طور کاملا رایگان از بستر پیام کوتاه برای مشترکان ، محتوای تبلیغاتی ارسال می شود. همچنین از این طریق نیز سازمان ها ، موسسه ها و شرکت ها می توانند با مخاطبین خود ارتباط دو طرفه برقرار نمایند.

در قسمت دیگری از این اطلاعیه این چنین آمده است: ردیفی که در قبوض تحت عنوان سایر هزینه ها مشاهده می گردد ، بیانگر بهای خدماتی است که مشترکان از دفاتر خدماتی یا سامانه های پاسخگویی دریافت می کنند که با کد عددی مشخص و مشترکین همراه اول می توانند با مراجعه به پرتال این شرکت و یا سامانه
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
از جزئیات هزینه مورد نظر اطلاع یابند. هزینه خدماتی نظیر تغییر و اصلاح آدرس ، قطع و وصل سیم کارت ، چاپ قبض المثنی و آوای انتظار در قالب سایر هزینه ها در نظر گرفته می شود.

در انتها این نکته را خاطر نشان می کنیم که مشترکین همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات قبض تلفن همراه خود به پرتال اینترنتی یا سامانه همراه من مراجعه کرده و یا با مرکز تماس مشترکین ۹۹۹۰ این اپراتور تماس حاصل نمایند.
 

برخی موضوعات مشابه

بالا